YAZARIN AĞZINDAN
Gold'un gördükleri le şaşırması aslında çokta normaldi. Sadece diğerleri herzaman Alev'in yanında olduğu için buna alışmışlardı. Aslında daha doğrusu bunun kendi suçları olduklarını düşündükleri için Alev'e her zaman prensesleri gibi bakıyorlardılar. Oda tamamen yıkılmıştı duvarlarda yumruk izleri ve duvarlar çatlamış, camlar patlamış yatak ve daha bir sürü mobilya kırılış hatta parçalara ayrılmıştı. resmen odanın içinde kocaman bir sürü insanlar silahlarla savaşmış gibiydi. Ama aslında bunu yapan kız sadece daha yeni yetişkinliğe girmiş 20 yaşında bile değildi. Çok narin görünüyordu çok masum bir kız gibiydi. Gold'un düşüncesi her zaman bu yönde idi. Ama aslında Alev her tür dövüş sanatlarından eğitim görmüş ve son seviyesine kadar uzmanlaşmıştı. hatta kendi alanlarında uzman olan dövüşçüleri bile geçmişti. Bir tek bu da değil dil eğitimi, silah eğitimi, görgü kuralları, okul konuları, ve daha birçok alanda eğitim görmüş son seviyesine kadar uzmanlaşmıştı.
Gold hala odaya bakarken Fatih Alev'e ilacını uygulamıştı. Alev ise sakinleşerek derin bir uykuya dalmıştı. Fatih hemen onu kucağına aldığı gibi kendi odalarına götürdü. Bunu gören Gold hemen arkasından gittiler. Gold'un lideri Hayato Alev'in neden böyle olduğunu çok merak ediyordu bu nedenle Fatih'e sorma kararı aldı. Bu birkaç saatte Fatih ile iyi anlaşmışlardı bu nedenle Fatih'e ilk isimleri ile sesleniyordular. Fakat yine de Fatih onlardan büyük olduğu için saygılı konuşuyorlardılar. Ne kadar Fatih istemese da.
Hayato: Fatih-san Alev nasıl böyle oldu biliyor musunuz?
Bunu duyan Fatih hüzünlü bir tebessüm ile ilk Hayato ve diğerlerine baktı daha sonra ise Alev'e şefkatle ve hüzünle baktı. Daha sonra düşüncelerine karar veremiyormuş gibi düşünmeye başladı. Bir kaç dakika sonra yani odaya yaklaştıklarında kararını vermiş gibi emin bir şekilde Gold'a yani Hayato ve diğerlerine tek tek baktı ve konuşmaya başladı.
Fatih: Alev bu hale hem bizim yüzümüzden hem de kendi küçüklük travmaları yüzünden bu hale geldi.
Dedi ve sessizliğe gömüldü. Bu sırada odalarına varmışlardı. Fatih Alev'i hemen kendi yatağına nazik bir şekilde yatırdı ve üzerini örttü. Yatağın yanına bir sandalye çekerek şefkatle Alev'in başını sevmeye başladı. Bu sırada merakla Fatih'in tekrar konuşmasını bekliyordu Gold. Ama Kairi yani Gold'un diğer bir üyesi merakına yenildi ve tekrar konuşmaya başladı.
Kairi: Ne demek istediniz Fatih-san hiçbir şey anlamadık. Daha detaylı anlatın lütfen.
bunu duyan Fatih zamanın geldiğini anladı ve başını onaylayan bir şekilde sallayarak konuşmaya başladı.
Fatih:..................................................................................................
Fatih konuştukça Gold çok şaşırıyordu. Her türlü duyguyu yaşıyorlardı. Sinirliyken bir anda ağlıyorlardı. Ağlıyorken bir anda gülüyorlardı.
YENİ BÖLÜMÜM HAKKINDA FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM. UMARIM İYİ BİR ŞEKİLDE YAZMIŞIMDIR. BEĞENDİĞİNİZ VE BEĞENMEDİĞİNİZ HER YERİ SÖYLEYİN BEKLİYORUM. FİKİRLERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.... :);)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BAKICI (Ara Verildi)
RomanceBİR MAFYA BAKICI OLABİLİR Mİ? VEYA BİR BAKICI MAFYA OLABİLİR Mİ? ACIMASIZ SOĞUK HER ŞEYDEN NEFRET EDEN DÜNYASI KARAMIŞ BİR KIZ... VE NEŞELİ HER ŞEYİ KIZIN AKSİNE ÇOK SEVE GENÇ BİR BABA VE ÇOCUĞU DÜNYALARI RENGARENK BU İKİ KİŞİ KIZIN DÜNYASINI DA RE...