BÖLÜM 7

7 2 0
                                    

FATİH'İN AĞZINDAN

                Alev Hanım'ın önünü kesen kadın Alev Hanım'a

KADIN: Hey 0****unun çocuğu nereye böyle? Yoksa sende mi annenin yaptığı gibi s****eye gidiyorsun. Eee ne demiş atalarımız anasına bak kızını al demi. İşte somut bir kanıt ortada.

                  Diyerek bir de iğrenç bir kahkaha attı kadın. Ben bile duyduklarımı sindiremezken ve sinirden kendimi tutarken Alev Hanım'ı düşünemiyordum. Hemen Alev Hanım'a baktım fakat çok ürperdim. Çünkü o kadar farklı bakıyordu ki bir an Alev Hanım'ın bakışlarındaki baskıya dayanamayarak hemen diz çöktüm. Bu sırada Alev Hanım konuşmaya başlayınca biraz merakımdan kafamı kaldırmaya karar verdim.

Alev Hanım: Hey kadın  adın neydi senin? Hatırlayamadım pardon. Çünkü gereksiz ve çöp olan hiçbir şeyi öğrenmeme izin vermiyor aklım.

                    Alev Hanım bunları söylerken ona bakmıştım fakat o kadar asil ve korkutucu duruyordu ki. Ona hayran olmaktan kendimi alamadım. Ben bunları düşünürken Alev hanım tekrar konuşmaya başladı.

Alev Hanım: Haaaa bu arada kim olduğunu hatırladım. Sen bunları anneme ve bana söyleyerek kendi yaptıklarını örtmeye çalışma. Kimlerle nerede ne zaman ve ne yaptığını her şeyi biliyorum: Ve kanıtlarımda var. bunları herkese ve özellikle de kocana yollamamamı istiyorsan o iğrenç ve pis ağzını ilkte kapat. Daha sonra da bana ve aileme tekrar bulaştığında asıl o zaman senin yaptığın şeyin gerçek yüzünü gösteririm sana. Bunu unutma. Bu arada seni sırf annem şu anda beni izlediği için bir şey demiyorum. Bu sana sadece minik bir uyarı. Bir daha annem ve ya ailem hakkında bu tarz bir itham duymayacağım veya kulağıma gelmesin olur mu? Geldiği anda sen söylememiş olsan bile bitersin. Minik ve tatlı bir kızdan sana minik ve tatlı bir uyarı bu. Bence ciddiye almalısın.

                             Alev Hanım konuştuktan sonra yanıma geldi. Ben hala titriyordum. Fakat sadece korkudan değil her bir hücrem Alev Hanım'a itaat ediyordu sanki. Alev Hanım yaklaştıkça heyecandan vücudum titriyordu ve nefesim kesiliyordu sanki. Alev Hanım kalkmadığımı görünce ayağıyla çenemden tutup kendine çevirdi ve konuşmaya başladı.

Alev Hanım:...................................

                 Alev Hanım'ın sözleri beni o kadar etkiledi ki o anda yemin ettim. Ne olursa olsun sorgusuz sualsiz bu kişiye sadakatimi verecektim. Ölene kadar......

MAFYA BAKICI (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin