BÖLÜM 6

11 1 0
                                    

FATİH'İN AĞZINDAN

               Ben konuşmaya başlayacaktım ki Alev Hanım beni durdurdu. Ve kendisi konuşmaya başladı.

Alev Hanım: Bekle burası zamanı değil herkes bize bakıyor. İlkte dikkat çekmeyecek bir yere gitmemiz lazım. 

                 Ben hala şaşkın bir şekilde onu dinliyordum. gerçekten de konuşacaklarımız gizli kalmalıydı ve bizi dikkatlice dinliyordu herkes. Burada konuşmak hiç uygun değildi. Çünkü eğer bu küçük kızın potansiyelini Meriç Bey fark ettiyse diğerlerinin fark etmemesi mümkün bile değildi. Ve bu yüzden burada bir sürü casus bile olabilirdi. Eğer bunu düşmanlarımız öğrenirse bir tek kızın değil ailesinin de başı belaya girerdi. Bu da bütün planlarımızı mahvederdi. Çünkü eğer Meriç Bey'in oğullarından birisi tahta geçerse bu Meriç Bey'in kurduğu tüm emeklerinin boşa gitmesi demek olur. Ve ben buna asla hayatım pahasına olsa bile izin vermeyeceğim. Ben bunları düşünürken biranda da Alev Hanım'ı izliyordum ve gördüklerime o kadar şaşırdım ki. Ağzım açık kalmıştı.

               Ben düşüncelerimle boğuşurken Alev Hanım kardeşini eve götürmüştü ve sanırım annesinden izin almıştı. Biraz zor ikna oldu sanırım annesi çünkü balkona çıkmış ve Alev Hanım'ın arkasından endişeli bir şekilde bakıyordu bir yandan da dua ediyordu. Annesinin bana baktığını anladığımda güven vermek istercesine tebessüm ettim ve selam verdim. Sanırım Melek Hanım yani Alev Hanım'ın annesi ne demek istediğimi anlamıştı. Bu yüzden zorda olsa yüzüne minik bir tebessüm yerleştirerek bana baktı ve selam verdi. Daha sonra Alev Hanım'a baktım daha ilkokula gitmesine rağmen çok güzel bir tarzı vardı. Ve ayrı bir asildi. Sanki sadece bu taht onu bekliyordu yıllarca gibi hissettim. Çünkü Meriç Bey bile hiç beni gözüme bu kadar asil görünmemişti. Sanırım Meriç Bey'in ne demek istediğini daha daha iyi anlar oldum. Beni daha ne sürprizler bekliyor merak ediyorum.

                 Alev Hanım tam yanıma gelmişti ki bir kadın Alev Hanım'ın önünü kesti. Ona bir şeyler söylemeye başladı kibirli haliyle ben bile bunları duyunca sinirden yerimde duramadım. Alev Hanım nasıl diye bakmak için ona döndüğümde gördüğüm şeyle şoka uğradım. Hatta şoka uğradım demek çok basit kaçar o kadar korkutucu ve asildi ki ne söylesem az kalır.

MAFYA BAKICI (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin