Merhaba benim ismim Alev KESKİN tabi ki bu beni evlat edinen ailem tarafından verildi. Asıl öz ailemin verdiği isimim ise Gece KORKMAZ. Benim ailem öyle çok zengin değiller fakat ben başka bir ailenin varisi seçildim ve şu anda gerçekten çok paramız olmasına rağmen kardeşlerimi ve ailemi korumak için hiç kimsenin haberi yok bundan ve ben onlara gizlice yardım ediyorum. Hmmm mesela yeni yeni işler buluyorum ve ihtiyacımızdan fazla kazanmış gibi gözüktürüyorum. Beni varisi olarak seçen kişi neredeyse tüm dünyayı yöneten kişi yer altında da tanıdıkları var fakat ben ondan daha üstteyim ve o bununla gurur duyuyor. Tüm dünyayı kontrol ediyoruz sadece Japonya bizi bilmiyor fakat Yume Grup uluslar arası olduğu için onlar biliyor.
Ben de annemleri ikna edip Japonya'ya geldim. Bu arada yer altını kontrol eden bir kişi değil bir çok kişi Gold, Elmas, Demir, Siyah, Kızıl, Gümüş. Bunlar tabi ki de hepsi benim. Ve bu isimlerin hepsinin her ülkede en az birer deposu var bu isimlere özel bir de silahlarım var. Şimdi Japonya da ki okulda okuyorum. Lise 3. sınıfın ortasındayım. Ve buradaki en zenginlerin çocuklarının oluşturduğu bir grup var ve o grup (gold) sinirlerimi bozuyor ama hiç bir şey diyemiyorum çünkü Gold'un lideri benim gelecekteki yeminli kardeşim korumalarımın lideri ve benin sevdiğim bir kardeşim gibi. Gold'un üyeleri benim yeminli kardeşlerim ve arkadaşlarım oluyor. Ben onları Japonya'ya daha önceden gelmiştim o zaman yanıma çağırıp tanıştım.Tanıştıktan bir kaç gün sonra uyanışları gerekleşti fakat sadece liderleri uyanışını gerçekleştiremedi. Birkaç gün sonrasında gerçekleştirdi. Japonya'dayken her şeyi onlara anlattım. Benimle ilgili her şeyi biliyorlar. Şimdi Japonya'ya ilk geldiğimde de bana yardımcı oldular.
Fakat bir kaç gün önce tekrar acilen Türkiye'ye tekrar dönmek zorunda kaldım bunu onlara da açıkladım. Uçakta endişeli bir şekildeyken bir kaç gün önce ki olaylar aklıma geldi...........
DİĞER İKİ KİTABIMI ASKIYA ALMAK İSTİYORUM BUNUNLA İLGİLİ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM UMARIM FİKİRLERİNİZİ YAPARSINIZ DİĞER KİTAPLARIMA DA SONRAKİ BÖLÜMLER İÇİN TAVSİYE VERİR VE BÖLÜMÜ BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZ YAZARSINIZ...... DÖRT GÖZLE YORUMLARINIZI VE OYLARINIZI BEKLİYORUM....😘🥰😍💋❣❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BAKICI (Ara Verildi)
Storie d'amoreBİR MAFYA BAKICI OLABİLİR Mİ? VEYA BİR BAKICI MAFYA OLABİLİR Mİ? ACIMASIZ SOĞUK HER ŞEYDEN NEFRET EDEN DÜNYASI KARAMIŞ BİR KIZ... VE NEŞELİ HER ŞEYİ KIZIN AKSİNE ÇOK SEVE GENÇ BİR BABA VE ÇOCUĞU DÜNYALARI RENGARENK BU İKİ KİŞİ KIZIN DÜNYASINI DA RE...