Jimin
******
Vyšel jsem s pokoje chtěl jsem jít za kookem zeptat se ho co se to sním děje.
Proč se ke mě tak chová přemýšlel sem proč se na mě zlobí, ale potom co jsem viděl a slyšel tak je mi to asi jasný. On a Suga jsou spolu jako pár.Jiné já na tu večeři nejdu, prosím nechci tam sedět a dívat se na ty dva jak spolu cukrujou. Řekni jim že mi není dobře hyung pěkně prosím.
Přestaň fňukat houknul na mě Suga.
Okamžitě vstavej hod na sebe to nejlepší co najdeš ve skříni a varují tě sušenko ať jsi sexi.Co proč?
Zbláznil ses co to meleš, Suga tam stál a křeníl se jako nějaký psychopat.
Někdy s něho fakt jde strach.Mám plán trubko děravá,když to vyjde budeš mi děkovat po zbytek sviho ubohýho života.
Jo Jiné a dneska králík sedí u mě jasný.Jin
Je mi jasný co máš v plánu.
Opravdu s tebe jde někdy strach. Ale o něco tě poprosím nebuť moc zlí.Neboj se co bych pro svoje hyungi neudělal.
Jeho výraz ale vypovídá o tom že jim to dá pěkně sežrat a hlavně Jiminovi.
Vše je připravený na večeři každou chvíli by měli přijít holky.
Podíval jsem se na kluky všichni vypadali fakt moc hezky, už tu byli skoro všichni jen kook měl zpoždění není se čemu divit už už jsem chtěl křičet kde se flaka, ale v tu chvíli se objevil na schodech. Viděl jsem Jimina jak ve chvíli kdy se na měj otočil přestal dýchat a vyvalil oči.
Náš malej byl k sežrání.Tak to nám ten večer pěkně začíná.
ČTEŠ
Probuzení
RomanceProbuzení Za každým roztomilím úsměvem Je trochu smutku, který nikdo Nechce vidět ani cítit.