Mariana
Miluji tě Jimine skočila na mě a nohy si omotala kolem mého pasu, já tebe tak blazinku a tet se mě slez než spadnem a tak se i stalo ležel jsem na podlaze v tanečním studiu Mariana mi seděla na klíně a smála se chtěla mě za tváře a dala mi pusu, uslyšel jsem hluk a tak jsem se podíval tím směrem stal tam Jungkook a Hobi oba dva na nás zirali s otevřenou pusou.
Než jsem se probral kook už odcházel a Hobi mu byl v patách, Mariana a já sme se na sebe podívali a v tu chvíli si uvědomili v jaké pozici nás ti dva viděli.Sakra, do prdele hnedka sme oba vyskočil a rozebehli se za níma . Hobi stůj Jimine podíval se name Hobi trochu jsem couvl Hobi byl rudej vzteky a kdyby pohled zabíjel jsem mrtvej aspoň desetkrát. No tak hyung přece si nemysli že já a Mariana ,, co Jimine ty a Mariana co si nemám já a kook myslet. Sakra, Sakra kde je vlastně kook Hobi prosím kde jee.
Odešel myslím že jel domů
OK omluv mě prosím s tréningu dík jo a Hobi hyung Miluji tě.Ten prcek chce asi umřít zbláznil se cuca se s mojí holkou a ještě tvrdí že mě miluje a to mu mám jako věřit. Otočil jsem se k odchodu, ale předemnou stala moje Mariana koukala na mě. Co? Proč na mě tak civiš, neříkej že věříš že já a Jimin spolu něco máme. Hele lásko nic takoví ho jsem neřekl .
Tak proč si hled odešel.
Protože jsem utíkal za kookem kteréj je horká žárliva palice.
Co že chceš říct že na mě ne žárlís ani trochu, víš co se říká že když partner nežárli tak nemiluje.
Moje sladká Mariana miluji tě a to strašně moc a věř že kdyby to nebyl Jimin na kterým si seděla byl by ten dotyčné už mrtvej.
Ah polib mě Hobisku,
tak se i stalo .
Vyběhl sem ven, ale pozdě už jsem viděl jen zadek odjíždějícího auta. Ah koku proč musíš být tak žárliví to mi vůbec nevěří.
Kole mě procházel Namjoon podíval se na mě nevím co se zase děje ,ale jed za ním a urovnej te to,
smutně jsem na něj pohlédl.
OK dík, omlouvá se je to pitomej zářlivec krerej mi vůbec nevěří. Né Jimine jen se bojí že o tebe přijde.Taky bych se bál kdybych měl takovou krásnou prdelky vedle sebe. Ooo děkuji pane Min Yongi, nemáte zač pane sexi krásnej Jimine.
Tak jo já tedy jedu a dík, při odchodu na mě ještě Suga křikl , ne že mu dáš zlato, hnedka za ním šel Jin a dal mu lepaka .
ČTEŠ
Probuzení
Любовные романыProbuzení Za každým roztomilím úsměvem Je trochu smutku, který nikdo Nechce vidět ani cítit.