Když jsem se vratil zpět do studia Jin můj bro se na mě ani nepodíval předstíral že se na mě zlobí a tak jsem šel pomalu blíž a blíž a vytahoval z pytliku ten muffinek co jsem mu koupil na u smíření, no tak už se na mě nezlob.
Jin na mě spustil Nemám se natebe zlobit zmizel si na 2 hodiny v cizí zemi víš jak jsem se bál😡😡. Cos tam venku tak dlouho dělal?
Mami🙍♀️🤦♀️ ok bro potkal jsem tu nejkrásnější ženu na tom to světě jo a zachranil ji život.
Ha, ha, určitě jsi někde upat a tet máš následky,hned si mě začal dobyrat Suga, Sugar už jsem ti někdy řekl že tě nenávidím, jo řek asi před 3 hodkama a co jako i tak tě miluju Jiminečku. 💋Pitomče.Víš co trhnisi Suga's 👅No tak děti přestaňte se hádat,On si začal. To je pravda.
Koky: Jimin ma pravdu Suga's si začal.No ty aby si nebyl na jeho straně že.
Kok:Suga's 👅💋polib mi
Suga:to by se ti libilo že?
Kok:a nebo tobě 🙊
Suga's :sušenko neprovokuj nebo si na ten tvuj zadeček týden nesedneš(^o^)
Kok
Mamíí Suga's mi vyhrožuje,Ještě jednou mi někdo z vás řekne mami tak zemře hlady a ty Minie mi řekni co máš v tom pytlíku. To jsem koupil na usmíření aby ses na mě nezlobil je to z jedne moc krásné kavarničky.
Mami koku co jsem říkal o tom oslovení , no jo ale taky říkáš že jsem tvůj syn tak nevím . Jsem zmatený protože sem jen dítě. 🥺
Jimin:🐥
Ty jeden malej že ty mu chceš sežrat ten muffin smál jsem se na kooka a ten se na mě jen culil mám ho moc rád někdy si říkám že je to divný to jak moc ho potřebuji mít u sebe nevím co to semnou je někdy moc přemýšlím kook se ma mě pořád usmíval miluju jeho úsměv samo že jsem mu koupil taky mufinek vím jak je má rád.Kook :🐰to bych nikdy neudělal ale mohl bych jen malí kouse.
Ok dnes mám už opravdu dost přišel k nám Hoby 🐢
Proč se zase hádáte a kde si Mine byl tak dlouho neříkal jsi že se jdeš na chvíli ven hm pěkně se flakas.Hoby až ti řeknu co se mi stalo tak věřím že mi odpustiš.
Hned jsem začal Hobymu vyprávět co jsem prožil za ty dvě hodiny Hoby jen nevěřícně kroutil hlavou a usmíval a se od ucha k uchu. Mám ho moc rád on je tak pozitivní člověk ať se děje co koliv tak vás vždy podrží a snaží se vám pomoc nikdy vás neopusti on je přítel na celí život můžete mu věřit nikdy nezradi svého přítele, ale nesmím zapomenout na ostatní kluky i ony jsou super.
Ok to je moc krásný ze náš Jimin potkal svou lásku, ale ja chci svou pohodlnou postýlku jsem opravdu moc unavený, začal si stěžovat náš mimon Tey🐈. A tak jsme si pozbírali svoje věci a odjeli do našeho domu který jsme si pronajali.Jimin
Něco se děje s kookem je nějak smutný v autě se kluci
bavili o tom co se mi dnes přihodilo kluci se pořád vyptávali ale on skoro nepromluvil jindy by měl kecu, ale tet nic asi přeháním možná je jen unavený..Pohled koka🐰
Nevím co se to semnou děje jsem nervózní, naštvaný nedokážu si vysvětlit co cítím sakra proč mi tak strašně vadí to Jiminovo nadšení měl bych bít rád že můj nejlepší kamarád potkal s vou lásku a že je šťastný. Asi mi už hrabe jsem unavený tak dám sprchu a půjdu spát.
Vylezl jsem ze sprchy a kdo se ne valí na mi postýlce nikdo jiný než Min.
Co se mi vališ v posteli hned jsem po něm vyjel ale on jen na mě zíral sakra co mu je proč na mě tak čumíš, halo země volá Mina mával jsem mu rukou před nosem.Sakra co to dělám čumím na něj jak debil..
Ale nemůžu si pomoc vylezl z koupelny jen v ručníků a to jeho vypracovaný tělíčko, kurva na co to myslím.
Mine si v pohodě no jasně že jo odpověděl jsem jen jsem se zamyslel. Myslíš na tu holku cos dneska potkal?
No jo vše je jak z nějakého seriálu K drama.
Ok nebudu tě otravovat a pujdu ať se můžeš obléct a odpočinout si.Kam bys chodil není
to poprve co mě uvidíš nahého tak že jestli si chceš o tom tvém zážitků pokecat tak zůstaň tam kde si .Fajn kok ma pravdu co blbnu není to po prvé co ho uvidím v celé jeho kráse a on opravdu krásný je. Kok schodil ručník a natáhl se k židli pro boxerky a můj zrak spočinul na jeho krásným zadečku a najednou mnou projela vlna v zrušení a tak šílená chuť se dotknout jeho prdelky SAKRA sakra do hajzlu asi jsem se zblaznil či co 😵Hele přestaň mi civět na zadek ty uchylaku 😁začal si mě dobyrat Kok🐰.
Tak ho tady na mě ne vystrkuj máš štěstí že jsem na holky jinak, jinak co Mine jinak by ten tvuj zadeček byl můj.
Ale vy jste si ale pane nějak jistej a teť se uhni at si můžu zalist do své postele ať mě u spíš svou pohádkou o krásné princezně kterou jsi zachránil. Víš ty co ja půjdu do svého pokoje když si ze mě chceš dělat srandu.Omlouvam se opravdu to chci slyšet. Popravdě to nechci poslouchat ani trochu ale co bych pro něj neudělal . A tak jsem si vlezl do postele vedle Jimina a pomalu se propadal do říše snů.
Jimine jimine co se to stebou děje i přesto že vím že Kok už dávno spí zůstávám sním v posteli. Proč? Já sám nevím vím jen jedno a to že mi je příjemně v jeho obětí.
ČTEŠ
Probuzení
RomanceProbuzení Za každým roztomilím úsměvem Je trochu smutku, který nikdo Nechce vidět ani cítit.