18.

24 6 2
                                    

Jimin

Já jsem ale idiot  nejraději bych si dal pár facek.
Jak je možný že jsem si to neuvědomil už dřív ty vole já jsem gay jsem teplej jak čaj a miluju svého nejlepšího kamaráda a bonus k tomu přišel jsem o něj jen proto že sem slepej debil.

Co mám tet dělat stal jsem u prostřed obýváku, a chtělo se mi brečet.
Šel jsem k baru vzal láhev ně jakýh alkoholu ani mě nezajímalo co to je. Otevřel jsem to a pořádně se napil sedl sem si na pohovku a vzpomínal na to jak blízko sem byl člověku na kterém mi záleží nejvíc na světě.
Ani nevím jak dlouho tu sedím a kolik jsem toho už vypil a najednou slyším jak někdo schází po schodech, no a kdo jiný to je než Suga a Jungkook dohadujou se o zmrzlina skoro si mě ne všimnou, ale při mí smůle mi přijde zpráva od Mariany.

Kook
Poto co se stalo u mě v pokoji  jsem musel jít hned za Sugou
Prohrál jsem sázku takže ho  musím naučit hrát hry aby pak mohl porazit Tae.

No tak jak, zeptal se mě Suga měl si pravdu tvůj plán vychází Jimin na mě čekal v koupelně a chtěl vědět co je mezi námi.

A cos mu řekl..

Že mu do toho nic není že se ho neptam na to co je mezi ním a Růženkou.pak sem mu pověděl i zbytek.

A co tet?
Tet mě naučíš hrát hry ať to zítra můžu tomu mimozemšťanovi mandát.

Hráli jsme tak dvě hodky a já už dostal hlad . Šutraku mám hlad jdu si pro něco do kuchyně jdeš taky. Slyšíš mě

Jo vole slyším, jdu stebou ještě by si mohl sežrat celou lednici a já bych rád tu zmrzlinu.

TA je moje vyběhl jsem z pokoje a sugar hned zamnou, dohadovali jsme se po schodech. Právě sme procházeli obyvakem když někomu přišla zpráva na  telefon. Toto upozornění má jen Jimin že by si tady Zapoměl telefon. Podívali sme se na sedačku a tam nebil jen telefon, ale i Jimin v ruce držel láhev Jecka a snažil se přečíst si SMS.
Podívali sme se na sebe s cukříkem a usmali se.

Co se tlemiš vole raději mi sním pomoc.

No to určitě já si jdu pro zmrsku a ty můj milí nadřízený králíku si ho od tahání do postele a užij si to sním mrkl na mě  a utekl do kuchyně.

Jimine pojď pomůžu ti do pokoje, začal brblat že ne že mě nechce obtěžovat a že to zvládne sám, to je celí on můj Jimin nikdy si neřekne o pomoc. Nějak se mu podařilo vstát a dojít ke schodišti. Chytil se zábradlí podíval se na mě pak zvedl láhev a napil se zní, chtěl sem mu láhev vzít ale Suga byl rychlejší a flašku mu vzal, já jen tak tak chytl Jimina který padal do zadu. Ajš chime jednou se s tebe zbláznim. I když protestoval tak sem ho vzal do náruče a šel sním do pokoje. V pokoji jsem ho položil na postel sundal sem mu boty, kalhoty a začal mu rozepinat knoflíčky u košile.
Za celou tu dobu jsem se mu nepodíval do obličeje až když sem slyšel že prutce vydechl podíval jsem se na něj .
Koukal se mi do očí a já jemu Jimin si skousl spodní ret, och zlato nedělej to jinak se zbláznim. Pomyslel jsem si.
Jako by věděl na co myslím najednou se Pohl směrem ke mě a políbil mě. Chvíli sem se ani nepohl nemohl sem  uvěřit že mě moje láska líbá, ale  vzpamatoval jsem se a zapojil se do polibku.

Najednou sem ucítil Jiminovi ruce pod mým tričkem a uvědomil si že Jimin je opilí i když nerad musel sem nás polibek přerušit. Jimin na mě koukal pak si mě chtěl znova přitáhnout do  polibku ale já mu to nedovolil a tak mě pustil.
Jen řekl že to chápe a že se omlouvá. Že můžu už jít  za Sugou.

Za Sugou a proč?

No tak nech toho předemnou nemusíš nic hrát vím že spolu chodíte kooku.

Aha a na to si přišel jak

A není to snad pravda viděl jsem jak se k sobě máte

Jimine ty žárlíš!!!

OK tak žárlím spokojenej jen představa že  vy dva jste spolu mě přivádí, nestihl sem mic dalšího říct protože kook mě políbil.

Probuzení Kde žijí příběhy. Začni objevovat