25.

22 7 2
                                    

HOBI

Ležím v posteli a přemýšlím co asi dělá Vendy už jsem ji neviděl týden, chápu že toho tet Maj hodně.
Doma jsme jen já a ti dva holoubci jikook jak jim říkáme. Ostatní se ještě nevrátili od rodičů.

Mariana
Jsem tak nervózní stojím před vilou Hobiho. Od našeho příletu do Soulu jsem ho skoro neviděla, dnes mám volno a tak jsem se rozhodla že se za ním stavím.
Napsala jsem Jiminovi abych zjistila kdy Hobi přijede od rodičů a ten mi napsal že Hobi se už vrátil. Napsala jsem mu ať nic Hobimu neříká že přijedu a překvapím ho takže jsme se domluvili že až budu před domem tak mi přijde otevřít
Jimin se objevil ve dveřích. Ahoj. Hobi je usebe v pokoji mi jdem do kina tak si to tady užijte usmál se na mě Jimin a kook. Šla sem potichoucku po schodech až k hobiho dveřím zrovna jsem chtěla zaklepat když se najednou otevřeli dveře a tam stál Hobi s otevřenou pusou a překvapením v očich ani sem ho nepozdravila hned sem ho políbila a zatlačila zpět do pokoje. Vášnivé mě líbá jeho poliklbky se přesouvají na mě levé ucho a poté na mou tvář . Nebráním se, naopak přivíram  oči a to teplo, které mnou postupuje, si naplno užívám. Zcela zapomínám na své hranice a zásady. Bože tak dlouho po něm toužím. Když se polibky přesune na rty, strhne se bouře vzrušení a vášeň do nás vstoupí příliš rychle. Usadim Hobiho na židli a sednu si na něj rozkročmo, líbám jeho rty, hladim ho po tváří, prsty mu zajíždí do vlasů. Přes tričko zmapuju jeho štíhlé tělo a on se taky odváží dotknout přes šaty mých prsou.
Po té mi rukou zajede pod šaty a velmy cudne se dotkne mých vlhkých kalhotek. Když mu začnu rozepinat kalhoty prudce otevře oči.
Jsem zaskočená,. Stalo se něco?
My se budeme svlékat?
Jsem zaskočená ještě víc. No... No nevím. Nemusíme jestli nechceš...
Chci. Jen jsem netušil, že chceš taky. Je to jak z nějakého filmu. Znovu po sobě skončíme přetáhnu Hobimu tryko přes hlava a zahodi ho na zem koukám na jeho tělo. Muchlijem se na židli, ale po chvíli se Hobi zvedne i semnou a jde k posteli . Pokládá mě na postel  ale já ho strhnu k sobě sednu si na ně a něžné ho líbám  postupně níž a níž až se dostanu k jeho poklopci. Hobi vzdyvhne ví co ho čeká. Když na mě vykoukne velmi slušné nádobíčko, jsem už rozhicovana tak, že se vrhnu do rozkoše lásky a začnu ho něžné kouřit. Hobi je nadšený má zavřený oči, uvolněnou tvář a jen prizvukuje. Orální vášeň ho tak rozhicuje že mě položí na postel a začne se o mě starat že stejnou péči.
Líbá mi prsa a horkým jazykem mi olizuje bradavky, pak míří níž až k pupíku. Něžné rukou naznačí že nemusí. Jsem tak nadržená že už potřebuji aby mě udělal tím svim krásným ptákem.
A tak se vrací polibky pomalu k mim rtům přitom jak postupuje víš tak ho do mě zasouva. Mám pocit že se rozkoší rozplynu. Naše těla spolu dokonale rytmizuji a po pár minutách vyvrcholí a hned nato Hobi. Ještě chvíli se něžné líbám a pak usneme v obětí.

Hibi
Ráno jsem se probudil dřív než Vendy. Sledovat sem
její krásnou tvář. Chtíc nechtic ji musím probudit,musí se vrátit včas na trénink, ale nebude to jen  tak, začal sem ji jemné líbat od ouška na krk rukou jí mnul prso a jemně ji dráždí bradavky  druhou rukou ji za jel na její broskvičku a dráždí jí a můj skvostný penis do ní zajel jak po másle je uvnitř, naše těla jsou jako jedno, Vendy zavzdycha moje jméno a zakloni hlavu do zadu hned toho využiji a začnu ji líbat . Moje zuce  se věnují pořád na stejném místě Vendy se prohla a tím mi zadečkem dala navědomí že potřebuje víc a tak sem přidal na tempu párkrát sem ze zadu přirazil a oba jsme vyvrcholili.
Miluju tě Vendy,
A já miluji tebe Hobi.

🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Probuzení Kde žijí příběhy. Začni objevovat