14.

23 7 5
                                    

Jin
***
Chtěl jsem ho obejmout ale smrdí jak stoka, hnedka jsem se od táhl. No fuj, kooku okamžitě jdi do sprchy jinak na tebe hodím šavli.

Kook
*****
Našpulil jsem rty a dělal uraženýho jak mi to můžeš říct maminko.

Já ti dám maminko popadl jsem varečku, okamžitě táhněte oba, já na vás nemám čas musím jít vařit.

Vstal jsem a odcházel do kuchyně připravit těm dvoum prášky na bolest hlavy a uvařit jim polévku ať je přejde do večera ta kocovina.

Jimin
*****
Jstojim v obýváku a čekám na ty dva až vylezou z herny
Jsem tak naštvaný.
Právě přišel Jin a šel rovnou do kuchyně jen se na mě letmo podíval a šel dál. Od nekud se vynořil Hobi koukal na nás... Co? Já nic ne provedl.

Já nic neřekl, najednou kolem Hobiho prošli ti dva
Hobi si jen chytil nos.
Mezitím přišel Jin podal jim prášky a vodu a ukázal prstem směr pokoj.

Kook se na mě ani nepodíval, proč? Ptám se proč? já nic ne provedl nebo snad jo, ale co?

Naštvaně jsem prošel kolem těch smradlavcu a šel do svého pokoje.

Suga
*****
Stouchl jsem do kooka, ten se na mě podíval co jako. Ty si fakt blb copak si neviděl Jimina jak  naštvaně odešel.

Proč by měl být naštvaný,
Má přeci  tu svojí princeznu.

Si fakt slepej copak nevidíš jak se žárlivosti dusí. Kam zmizel nás frajirek Jungook.

A co mám podle vás dělat skočit na něj.
Hobi se jen usmál jo přesně to bys měl braško.
Ale prvně si dej sprchu jinak ti nikdy nedá.
Všichni se začali tlemit blbci.

Fakt vás nesnáším a šel jsem po schodech nahoru Suga šel hned zamnou a nezapomněl dodat včera večer si říkal že mě miluješ.

Když jsem vyšel schody stal tam Jimin byl rudej jak paprika a v tu chvíli do mě narazil Suga při nárazu mě chytil kolem pasu a přitiskl se na mě a nezapomněl mi dát pusu na krk.
Je jasný že to udělal naschvál idiot ho zato zabiju.

Co si dát společnou sprchu baby,

víš že jsi mrtvej zavrčel jsem na něj.

Taky tě miluju a nezapomněl mě placnout přes zadek.

Prošel kolem nás vysmátý jak lečo a stihl ještě mrknout na Jimina.

Probuzení Kde žijí příběhy. Začni objevovat