20.

23 7 2
                                    

J-hope ráno jsem dostal roskaz probudit ostatní všichni moc dobře víme že třeba Sugu musíme budit o půl hodiny dřív a když to nepomůže tak nejlépe schodit s postele.
Kooka a Jimina tam to jde docela dobře když řeknu že jídlo už čeká tak je kook hned vzhůru . A Tae ten Mimoň asi nespí vůbec.

Jimin není ve svém pokoji takže je u kooka jak jinak ty dva  už by si to měli vyřešit. Otevřel jsem dveře Jimin měl hlavu zavrtanou v kookove hrudi a nohu prehozenou přes něj, jsou tak rostomili že mi je líto je budit ale rozkaz je rozkaz a tak jsem na ně lehl. Vstávat vy dá už je čas jídlo je na stole.
Ještě chvíli brucel Jimin notak mine nestihneš ty dobrý livanečky co udělal Jin. Kooku slyšíš livanečky jestli nevstanes tak ti je všechny s Tae  sníme.

To nedovolí vystřelil s postele jak blesk jdu do koupelny.

Jimine vstávat,

nechci ještě Hobi hyung ještě chvíli. Jestli nevstanes tak tě budu muset zlechtat.

To neuděláš s vemu milovamu  Jiminovi.

Budu muset a ne špul na mě ty svoje rty jinak tě i spusinkuju začal jsem ho lechtat.

Najednou se prudce otevřeli dveře od koupelny. Stál v nich kook a mračil se.

Jimin se zarazil a začal vstávat ani se na kooka nepodíval a odešel.

Podíval jsem se na něj,  co koukáš začal sem se na něj smát. Kook se na mě začal šklebit a napodobovat mě.

Nebo tě spusinkuju  a co ještě bys rád hobiku.

Jeho holku králíčku. Výbuch jsem smíchy.

Trubko přestaň se válet na moji posteli nemáš nic jiného na práci.

A víš že mám, mám moc důležitou práci právě tet musím jít okukovat Jiminečkovu sexi prdelku. Kook po mě hodil bačkoru ale netrefil se, smál sem se mu na celí dům zářlivéc jeden.

Suga

Jimin se na mě při snídani ani nepodíval nevím co se zase děje. Vím že spal u kooka v pokoji, myslel jsem že si v čera všechno vy říkali. Kook si k němu chtě sednout, ale Jimin si k sobě přitáhl Tae a kook ho celou dobu pro bodaval pohledem,, jednou mě snich trefí šlak.

Namjin
Mamko zkontroluj jestli jsou všichni připraveni ať někoho nezapomene doma jako toho Kevina stoho filmu Sam doma. Schytal jsem ne jen naštvaný pohled Jina ale taky pěstí do ramene.

Jistě koloušku a ještě něco pro tebe můžu udělat.

Sarkazmus ti nesluší miláčku , ale mohl bys mi prosím dát pusu? Jin protočil oči a dal mi pusu. Ví jak sem před koncertem vždycky nervózní, ale před klukama musím vypadat silně nesmím je sklamat musí ve mě cítit oporu.
Jen mi dělají starost tito tři Jimin se choval divné on co pusu nezavře dneska nepromluvil , kook který ho neustále provokuje ho probodaval pohledem a Suga byl taky divnej tekal pohledem z jednoho na druhého. Po koncertě si snímá musím promluvit takhle to dal nejde.

Probuzení Kde žijí příběhy. Začni objevovat