23.

25 7 2
                                    

Konečně jsme doma tet si musím promluvit s Jiminem musím mu všechno vysvětlit. Ať to dopadne jak koliv tak to musím vyřešit. Miluju ho nesmí si myselet že já a Suga jsme spolu.

Namjoon
Kooku musím ti ještě něco říct. Víš on Jimin  nejede s tebou do Busanu, právě tet asi bali unas doma.

Co? Proč balí vdit má kufr tady.
No on víš on se stěhuje koupil si byt. On mi říkal že se necítí dobře kvůli vašemu vztahu s Sugou.

Co mám dělat Namjoone vše jsem skazil.

Ne brácho to já jsem vymyslel ten plán to já bych to měl napravit.

No kluci tet je jedno co kdo vymyslel tet je důležitý to napravit takže bráškao sedni do auta a jed domů a vysvětlí to Jiminovi.

Co když tam už není.

Je tam věř mi volal mi aby se ujistil že jsme se všichni rozjeli k našim.

Dík kluci mám vás všechny moc rád tak já pojedu držte mi pěsti ať to všechno dobře dopadne.

Stojím před naším domem a klepu se strachy co když mě Jimin pošle do prdele. No nic za zkoušku nic nedám Teda kromě zlomenyho srdce. Vešel jsem potichu dovnitř a šel nahoru k Jiminovi do pokoje, ale on tam nebyl slyšel sem zvuky že svého pokoje tak sem šel k sobě stal ta Jimin a pokládal obálku na moji postel.

Jimine oslovil jsem ho, otočil se na mě. Překvapeně se na mě koukal. Prosím nic neříkej a poslouchej mě. Já a Suga spolu nic nemáme jen sme to hráli aby si žárlíl moc se omlouvám, ale nevěděl jsem jak ti mám říct že tě miluju tak Suga vymyslel plán jak tě.

Ty jeden pitomče copak si nemohl přijít a říct mi to víš co jsem si vytrpel všechno tohle sme si mohli ušetřit kdybys mi to v ten večer řekl.

Já vím chime, ale tys chodil z holkám a pak když se objevila Mariana byl si jak zamilovaný puberťák.

A co ten večer co sem tě políbil tos mi nemohl říct už pravdu.

Když já byl tak šťastný že zarliš.

Pot sem ty pitomče šel sem k němu a objal ho kook stál na místě pak si uvědomil co se děje a políbil mě v tom polibku bylo tolik něhy a lásky až se mi podlomila kolena.

Jimin

Jongkooku chci tě,
  Jak to myslíš
Opravdu chceš abych ti to vysvětloval kraličku.

Lásko myslíš to vážně nemusíme spěchat
Mysliš to vážně kooku chci to chci tebe mám tě snad prosit. No to fak ne zlato.

Kook mě pohladil po tváři pomalu  se ke mě přibližovat a přitom se mi díval do očí . Něžné mě políbil  na rty postupně mě začal líbat  a hladit zajel mi prsty do vlasů. Položil mě na postel  začal mi vyhrnovat tričko přerušil nás polibek a přesunu se na krk a postupoval níž polibky pokračoval na hrut začal se věnovat jedné bradavice něžné ji okusoval líbal a sál. Triko mi pretahl přes hlavu, ale zastavíl se u zápěstí svazal mi sním ruce rochu jsem zabrucel v nesouhlas. Vrátil se k mim rtům a políbil je tentokrát byl polibek víc intenzivní vzdych jsem a tím sem mu umožnil aby vnikl jazykem. Chtěl jsem se ho dotknout ale omotany tryko kolem zápěstí mi to nedovolilo. Kooku chci se tě dotýkat, výdrž zlato. Přemístil polibky opět na hrut a pokračoval níž až k pupíku zozepl mi džíny a začal je stahovat přestal jsem dýchat . On mě nepřestává líbat pokračoval přes boxerky na stehna. Stáhl mi kalhoty a pak i boxerky pak jazykem přejel přes špičku mého  kamaráda zástenal jsem kookovo jméno a prohl se v zádech ještě nikdy jsem nic takového nezažil kook ho vzal celí do pusu a začal ho různé sat. Najednou jsem ucítil něco studeneho na svi prdelce troch jsem stuhnul. Ani jsem si nevšiml že kook vzal  gel a že je stejně nahý jako já nevím kdy to stihl. Přestal se věnovat mimu penisu naposledy ho políbil a pak se vrátil k mim rtům políbil mě  baby tet to může být trochu nepříjemný ale slibuji že pak už to bude jen potěšení, roztahl mi nohy prstem přeji po mém vstupu a pak do něj zajel jedním prstem chvíli to bylo nepříjemný ale zároveň jsem chtěl víc kook přidal další prst pohybovál s nimi  stenal jsem mu do polibku. Jsi připraveni lásko jen sem přikývl.  Kook se nademnou vyhoupl ucítil jsem jeho kamaráda pak sem cítil menší tlak. Pomalu do mě vstupoval nemohl jsem se dočkat až tam bude celí, ale kok se v půli cesty zastavil začal mě něžné líbat a vzal si můj penis do ruky zacal ho mnout a pohybovat nahoru a dolů myslel jsem že se zbláznil slasti ani sem nepostrehl a kook zasunul až po kořen chvíli čekal až si zviknu a pak začal přiřažet a zároveň mě uspokojovat. Najednou narazil na moje citliví místečko a já se prohl v zádech kook pochopil a přidal na tempu. Jen jsem řekl že už budu a stalo se hned nato se udělal i kook a já ucítil uvnit  teplo. Nepřestává mě líbat, propustil moje ruce a já se ho konečně mohl dotýkat zajel jsem mu prsty do vlasů a přitáhl si ho víc dopolibku sjel sem mu rukama na zadek a pritlacil k sobě kook byl pořád uvnitř mě králíček pochopil že chci další kolo a tak se nehybal aby se mě nevyklouzl. Vášnivé sme se libali  a já cítil jak uvnitř mě opět tvrdne , kook se začal pomalu hýbat a já ucítil mráz po zádech . Chtěl jsem víc  kook byl tak něžný ale já chtěl aby mně pořádně ojel prostě osukal a tak jsem sám prirazel. Lásko můžeš mě prostě ošukat jako králík pěkně na tvdo.

, 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Probuzení Kde žijí příběhy. Začni objevovat