19.

28 7 3
                                    

Kook
Jimin mi právě řekl že na mě žárlí. Když jsem viděl ten jeho smutný a zároveň naštvaný výraz v jeho tváří nemohl jsem jinak než ho políbit. Jimin mi polibek oplacel s takovým chtíčem že sem zapomínál na všechno okolo. Naštěstí nás vyrušila zpráva která přišla Jiminovi. Neochotně jsem se od něj odtahl a chtěl odejít, ale Jimin mě zastavil.

Nechoď prosím...

Jimine to není správný.

Ano máš pravdu není správný podvádět a kor když jde o našeho hyunga, Suga si to nezaslouží. Je to moje chyba že jsem o tebe přišel. Ale jako můj kámoš tu můžeš zůstat prosím slibuji že se onic už pokoušet nebudu.

OK zůstanu jen se zajdu převleci do pyžama.
Asi si dám i rychlou sprchu potřebuji se s hladit jinak bych vedle něj jen tak neusl.

Jimin
Tak strašně moc ho chci, ale co můžu dělat Suga je můj kámoš víc než to je jako bratr
Přišla mi další zpráva vzal sem si tel, kdo mi může psát tak pozdě večer.,ale díky tomu cvokovi. Jinak by se stalo to že by jsme s Kookem ublížili někomu koho máme oba moc rádi a tím i ostatním a to nechcem ani jeden, protože my jsme rodina..

Mariana mi poslala už 5 zpráv, lekl sem se hned sem začal číst.

Můj milí Jiminečku mám takovou radost že ti píši i v tak pozdní hodinu. 🙈
Pamatuješ jak sem ti říkala že tančím a že se chystáme na tu soutěž. Nooo tak ta se koná v den vašeho koncertu patří to k programu takže když vyhrajem pojedeme s váma na turné.
No není to skvělý.💃

Budu vám držet palce ať vyhrajete Minnie 👍🏻
Odepsal jsem jí moc bych ji přál aby vyhráli vím jak moc potom touží.

Právě do pokoje přišel kook, řekl ať se posunu a že jestli se budu zase roztahovat přes celou postel tak mě sní shodí. Hned jsem šel do obranyho útoku. Že já se rostahuju no to určitě já sem tak maličkéj že nemůžu zabrat víc než malinký kousek ale to ty zabereš třičtvrtě postele jo a naposled si mě málem schodil Našpulil jsem rty a složil si ruce.

Přestaň to tady na mě hrát špunte a suň se už je čas jít do hajan, přišla mi zpráva od Jiná,,, táhněte ví dva chrňet jinak si na vás dojdu.

NAMJIN👑
Budíček je v 6:30 a jestli nebudete včas v obýváku pošlu na vás ELLSJINA

Dobrou joh-eun eomma appa🤣🤣💜💜mami a tati😘

JinNam
Dobrou spratci 😘

Probuzení Kde žijí příběhy. Začni objevovat