Part 12

1.4K 103 15
                                    

Zavřela jsem za sebou dveře od 'mého' pokoje. Cítila jsem se tu tak na půl pohodlně a na půl křečovitě. Nevím, jestli to vydržím v takové blízkosti při Justinovi, začínám ve vnitru duše něco cítit.....nevím co to je, protože tohle jsem ještě nikdy nezažila.

Prošla jsem kolem dveří Justina a sešla dolů po mírně stočených schodech. Nervozita stoupala, protože jsem celou tu dobu nevěděla, co pro mě Justin přichystal. Došla jsem do předsíně, kde Justin byl už připravený. 

Jen jsem se na něho usmála a on? V nitru duše jsem cítila, že se na mě dívá s.... chtíčem. ,,Sluší ti to" usmál se na mě a já se začervenala. Oh, bože...nechápu, že při jeho společnosti mi hned zčervenají tváře...

,,um...Děkuji" podívala jsem se mu do očí a uviděla v nich ten rozplívající se karamel a jiskřičky štěstí. Zohla jsem se a obula si připravené bílé baleríny. Celou tu dobu jsem cítila na sobě jeho pohled. Byl to nezvyk.

Ve škole jsem totiž patřila mezi ty lidi, kteří jsou pod dozorem, ti, kteří se dobře učí, mají kamarádky...normální, že? Jo, ale když se jednalo o kluky, stál mi v cestě můj bráška.

Nejsem namyšlená, ale můžu o sobě říct, že jsem mohla mít díky svojemu vzhledu jakéhokoliv kluka ve škole, bavili se se mnou, flirtovali, ale když byl někde poblíž bratr....brali mě obloukem. Báli se ho.

Ale zpět do reality.....

,,I když tyto šaty, co mám na sobě vůbec neznám a vím, že nejsou moje, moc se mi líbí" usmála jsem se a ukázala jsem na šaty, které jsem na sobě měla. Byly mírně růžové až béžové a pasovali tak akorád na mě. Nemohu popřít, že jsem se v nich cítila jako princezna.

,,Taky kdo je kupoval, že?" zasmál se a upravil si sako. Až teď jsem si všimla že je ve smokingu. Černé sako a vyhrnuté rukávy k loktům, černou kravatu a pod tím bílou košili. Vlasy nagelované nahoru, jeho karamelové oči se leskli v paprscích světla a jeho měkké plné rty....

Ani jsem si neuvědomila, že mám zkousnutý ret. Rty jsem tedy povolila a podívala se na podlahu.

,,Takže, můžeme jít?'' zeptal se mě a já jsem jen přikývla. Nasadila jsem si sluneční brýle do vlasů. Justin otevřel hlavní dveře a jako správný gentleman mě nechal projít jako první.

Prošli jsme dlouhým chodníkem až k autu, nasedli jsme a já se připoutala.

Povzdychla jsem si a celou cestu si užívala rytmy písniček, které hráli a velké vyhlídky z okna.

••••••••••••••••••••••••••••••••

Cítila jsem, jak auto pomalu zastavuje a já si odepla pás. Počkala jsem až auto úplně zastaví, výjde jako první Justin a poté pomůže mě.

Konečně jsem ucítila tvrdou půdu pod nohama, a tak jsem si mohla oddychnout. Rozhlédla jsem se kolem sebe a byla jsem ohromená, překvapená a šťastná.

Protože to, co jsem před sebou viděla bylo něco nepopsatelného. ,,Páni..." mumla jsem si potichu pod nosem a přitom povzdychla od krásy předemnou.

Auto už odjelo a zůstali jsme tu jen my dva, pláž, moře a zapadající slunce. ,,Krásné co?" zeptal se Justin a já přikývla omámeně.

,,Je to místo, kam rád chodím, když jsem smutný, nešťastný....občas se tu i nějaké písničky zrodí...'' odmlčel se a rozhlížel se také jako já před chvílí.

,,Nemam slov!" to bylo jediné, co jsem řekla, protože to vážně nemělo slova. Justin udělal první pohyb směrem k moři. Přidala jsem se k němu a ucítila jsem, jak mě po nohách šimrá písek.

Došli jsme až k okraji moře. ,,Je to taky místo, kde nikdo nechodí..." udmlčel se. Najednou si vyzul boty a stoupil na okraj moře, kde se voda dotýkala jeho noh. Roztáhl ruce a užíval si vítr ve vlasech, které mu vlaly.

Zasmála jsem se a jen se na něho dívala. Jak jsem říkala, je podzim, ale z nějakého důvodu tu bylo tepleji než ve městě.

,,Ale je to škoda..." podívala jsem se mu upřímně do očí, i když to nemohl vidět, protože si pořád užíval tu chuť vítru a že tu zrovna je.

Ruce spustil k tělu, otevřel oči a podíval se na mě. ,,to je..." usmál se a otočil se k mému směru. Prekvapeně jsem se na něho dívala. Chtěla bych někdy vědět, o čem přemýšlí!

Dal se směrem ke mě a zastavil se při mé blízkosti. Zalapala jsem znovu po dechu. Jeho ruku jsem ucítila na mé klíční kosti. Užívala jsem si to být při jeho blízkosti. Jeho ruka postupovala nahoru, přešel z klíční kosti, přes krk až k mým líčkám. Tam mě jemně pohladil. Tak jemně až se mi udělala husí kůže na rukách.

Justin si to všimnul a na jeho plných rtech se objevil úšklebek. Podívala jsem se mu do očí, myslela jsem že se mi do téch mých bude též dívat, ale...jeho oči zkoumali každičký milimetr na mé tváři.

Jeho oči se setkali s těmi mými a pak po chvilce jeho oči zůstaly na jednom místě a to jsou mé rty. Olízla jsem si je, protože byly suché. justin se mírně naklonil a jeho rty se dotkly těch mých jen na vteřinu...

I když jen na chvíli, bylo to dokonalé. I ta vteřina byla dokonalá. Ale mohlo to trval déle nebýt mého mobilu, který vybroval od vyzvánění.

Zabiju toho, kdo mi právě teď volá!

Když jsme se od sebe rychle odtáhli, uvédomila jsem si jedno....

Poprvé jsem políbila Justina Biebera...a byl to ten první ale nejdokonalejší polibek na světě...

_____________________

New part is here...tak co vy na to? Myslím si, že jsem tak trošku spokojená, je tak, jak jsem chtěla :) - a to znamená jedno-fantazie je nastartovaná....

Děkuju všem za komentáře i vote! Moc vám děkuji za 5K reads....:) mám z toho radost! :)

Omlouvám se za chyby....

A budu i tentokrát ráda za vaše vote i komentáře, které tu necháte....:) - N.♥

Thank You! || JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat