1.

167 9 0
                                    

Buna,ma numesc Hannah.Am 20 de ani si stau in Germania.Astazi trebuie sa plec in Japonia,pentru ca vreau sa ma vad cu prietenii mei din copilarie,inclusiv cu Itachi...M as simti bine daca l as vedea,si pe prietena mea,Hinata.

(Poza cu Hannah)

(Inapoi la poveste)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


(Inapoi la poveste)

Este ora 4 AM.Trebuie sa ajung la aeroport.In 10 minute imi pleaca avionul.Ma uit pe geamul aburit din cauza caludrii din taxiu sa vad strazile capitalei Germaniei,Berlin.Ma simt si bine,si prost in acelasi timp.

Ajung la aeroport si ma urc in avion.Cineva imi face spam de mesaje si decid sa raspund.Era Hinata.

Hinata: Hannah,unde esti?Ai urcat in avion?
           Eu:Abia am plecat din Germania.
Hinata:Super.
            Eu:In cateva ore ajung,sa ma astepti la aeroport.
Hinata:Normal ca te voi aștepta.

Ma uit pe geam si vad norii cei pufosi cum isi fac aparitia.Langa mine statea o mama si cu fetita ei.Fetitei ii cade din mana ursuletul de plus si il iau de jos.I l dau inapoi si se uita la mine si imi zambeste.

Fetita:Scuzati ma,dar cum va cheama?
Eu:Hannah,ma cheama Hannah.Dar pe tine,cum te cheama micuto?
Fetita:Ma cheama Erika!
Eu:Ce nume frumos ai.
Mama ei:Imi pare rau de deranj,Erika,las o in pace pe domnisoara de langa noi.
Eu:Doamna,nu ma deranjează,nu am nimic impotriva cu ea,ba chiar imi plac copii.
Mama ei:Pai,ea nu e asa cu toti,decat cu anumite persoane.

Simteam cum inima radiază de fericire.Fetita radea si se juca cu jucaria ei si eu ma uitam pe geam.

Ajung la destinatie.Cobor din avion si la iesirea din aeroport sunt așteptată de prietena mea din copilarie,Hinata.

(Voi face niște schimbari,dialogul va fi unul normal,nu ca la celelate povesti.)

-Hannah!striga Hinata la mine.
-Hinata!strig eu in timp ce o iau in brate.
-Doamne,Hannah,cat de frumoasa esti!
-Tu esti si mai si,uita te la pieptul tau!
-Si tu ai unul de invidiat.
-Da,da,mergem?spun eu in timp ce rad.
-Sigur,spune ea.

Konoha...Satul asta nu s a schimbat deloc,este la fel ca inainte.

-Poti sa stai la mine daca vrei,spune Hinata cu un zambet ştrengar.
-Mersi Hinata,apreciez.Dar trebuie sa găsesc un loc de munca.
-O sa ti gasesc eu un loc,spune ea in timp ce ma bate pe umar.
-Mersi mult.
-Bine,acum eu voi pleca,copii nu se atreneaza singuri,spune ea pe un ton serios.
-Fugi,spun eu.

Hinata iese pe usa grabita.Stiu ca e greu sa fi Sensei.Ma uit la ceas si ce sa vezi,e 9 dimineata.Ma duc in baie si imi dau hainele jos.Intru in cabina de dus si las apa calda sa curga pe mine.Ma spal pe corp si apoi ies.Imi pun un prosop pe corp si ma duc sa mi caut haine.Imi iau haine lejere pe mine si ma duc la alergat.

Parcul din Konoha...A ramas la fel.In timp ce alergam m am izbit de cineva.

-Vezi pe unde mergi ingeras.

Cine pu#a mea te crezi sa mi zici mie "ingeras"?

Alerg mai departe si o vad pe draga mea prietena cu un baiat blond si ochi albastrii.

-Buna,buna,spune baiatul blond.
-Buna...ai putea sa te prezinti?
-Naruto Uzumaki,incantat.
-Acel Naruto?
-Da.
-Nu ma mai tii minte?Sunt Hannah,cea care te a învățat sa vanezi cu arcul.
-Hannah?Nu mi vine sa cred,tu esti?spune el șocat.
-Da,ea e,spune Hinata.
-Asa...Hinata,copii?spun eu îngrijorată.
-Sunt in pauza,spune ea.
-Inteleg,spun eu.Acum voi pleca,Naruto,ai grija de ea.
-Am,am,spune Naruto.

Plec acasa.Ma arunc pe canapea si ma uit la seriale.De aici incepe viata mea in Konoha.

Primul capitol din aceasta carte!sper sa va placa!

Razboiul Iubirii (Kakashi Hatake)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum