10.

46 4 1
                                    

*Hannah pov*

Ajungem acasa.Eu cu Itachi am decis sa vedem un film.
In timp ce ne uitam la film,il iau pe Itachi de mana.Acesta ma pune in poala lui si ma uit la el toata rosie.Se uita la mine si apoi ma saruta pe gat.Ne uitam in cotinuare la film.Dupa ce se termina filmul,mergem in bucatarie.Pregatim ingredientele pentru clatite si incepem sa le facem. Itachi toarna faina din greseala pe mine si eu ii sparg un ou in cap.

-Suntem chit,spun eu.
-Bine,spune el in timp ce isi pune mainile pe soldul meu.

Ma saruta iar pe gat si cotinuam clătitele.In timp ce le faceam,vine Kakashi. Il invitam in casa.

-A fost razboi aici,nu?spune el amuzat in timp ce se uita la Itachi.
-Da,trebuia sa fi fost aici,spun eu.

Radem.

-Kakashi,vrei clatite?spune Itachi.
-Da,dar sa nu ma otrăviți.
-Ti am pus special otrava de șoareci in clatita,vrei?spun eu amuzata.
-Nu mersi,spune el amuzat.

Dupa ce terminam clătitele, observam ca e ora 16:30.Noi mirati ca a trecut atata timp,radem.Apoi,mancam clatite.

-Bai deci sunteti niște bucatari extraodinari,de ce nu deschideți un mini local?spune Kakashi.
-Nu ne am gandit la asta,spune Itachi. Chiar as vrea asta.
-Si eu,cotinui.
-Super,maine cumparam o cladire goala si incepem renovările,spune Kakashi.
-Super,spunem eu si cu Itachi.

Dupa multe ore de vorba,se facuse ora 20:34.Kakashi pleaca acasa sa se pregătească pentru misiune si eu cu Itachi ne pregatim.Dupa ce ne pregatim,ne luam mastile si plecam.

Il luam si pe Kakashi si mergem la Tsunade sama.

-Bine ati revenit,spune Tsunade.Nu ne am vazut de ceva timp.Frumosilor,misiunea de azi e sa l învingeți pe Pain,daca nu puteti face asta,ii chemati si pe ceilati.
-Tsunade-sama,vom fi bine, spune Itachi.
-Sa speram,spune ea.

Mergem spre locatia misiunii si acolo erau Pain si Konan.

-Uite i,spune Konan.

Pain incearca sa ne puna jos,dar nu poate.Se duce spre Itachi si ii baga kunai ul in inima.Ma duc alergând la el si il pun pe picioarele mele.

-Itachi,vei fi bine,spun plangand si pupand-ul pe frunte.
-Hannah...asta e...voi muri curand...
-NU MAI SPUNE ASTA!Te rog...
-Hannah,imi pare rau...Te iubesc mult,mult de tot...si te voi iubi pentru totdeauna. Esti cea mai superba persoana...esti perfecta...si ca tot mor...tu cu Kakashi,faceți localul in memoria mea...Hannah...ramai asa cum esti...
-ITACHI!NUU!

Lacrimile curg repede.Sunt multe lacrimi. Ma uit in ochii lui Pain cu multa ura si ma duc spre el.Nu am putut sa l inving pentru ca a fugit. Ma pun in genunghi si incep sa plang.Kakashi vine la mine si ma ia in brate.

-Stiu cum e,dar uite...sunt cu zambetul pe buze.
-Kakashi ...Sa l luam si sa mergem...

Il luam si mergem spre Sat.Tsunade sama vine panicata si spune sa aduca cineva o targa.Il duce la morga.

-Il vom ingropa maine,spune Tsunade.
-...
-Bine,Tsunade sama,spune Kakashi.

Kakashi ma ia de mana si ma duce acasa.

-Vrei sa stau cu tine in seara asta?spune el in timp ce ma mangaie pe mana.
-Voi fi bine...Cred...Du te acasa...
-Bine,maine mergem si cumparam cladirea.
-Da...spun eu.

Inchid usa.Ma duc in baie si intru in cada.Dau drumul la apa rece si o las sa curga pe mine.Bufnesc in plans.Tip,tip tare.Simt o mana pe umarul meu.

-Sunt aici,spune Itachi.Te voi veghea toată viata.
-Itachi...

Plang si mai tare.Fantoma lui dispare si ma ridic din cada.Ma duc in bucatarie si scot din frigider o doza de energizant...
Imi tremura mainile.Rau.
Ma duc la dulapul lui Itachi si ii iau un tricou.Il pun pe mine si ma duc in sufragerie...Ma simt singura.Distrusa.Ma simt prost pentru ca nu am putut sa l ajut...

Aud batai la usa...

Razboiul Iubirii (Kakashi Hatake)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum