Cand am ajuns acasa,am vrut sa i spun lui Itachi ca simt ceva pentru el de ceva timp,dar mi e frica...
Ma uit in ochii lui si ma apropii de el.Se uita in ochii mei si distanta dintre noi era aproape inexistenta.Am vrut sa l sarut,dar ii suna telefonul.
-Scuze,imi spune acesta.
-Nu i nimic,spun eu.Raspunde,poate e important.
-Nu e,e doar Kakashi,spune el in timp ce si da ochii peste cap.
-Inteleg,spun eu.
-E bine...
-Itachi?...
-Spune.
-Uite...De ceva timp...De fapt nu de ceva timp...De cand eram copii,simt ceva pentru tine,adica,te iubesc si nu as vrea sa te pierd,si nu te iubesc doar ca pe un prieten sau frate,eu vreau sa fim mai mult decat prieteni.Itachi,te plac,te plac mult.Nu am putut sa ti spun sau sa ti arat,ca de fiecare data a intervenit ceva...
-Hannah...
-Shhh,nu spune nimic,spun eu.Ii pun mainile pe obraz si il sarut.Simt cum limbile noastre fac un dans al iubrii.Cand am ramas fara aer,ne am desprins din sarut si ne uitam unul la altul.
-Te iubesc,spune el.
-Si eu.Intri?
-Sigur.Intram in casa,pentru ca Hinata s a mutat cu Naruto.
-Ce zici sa ne uitam la un film?spun eu.
-Ar fi o idee superba,spune el in timp ce ma pupa pe frunte.
-Bine,acum stai pe canapea ca ma duc pana in camera.Itachi se aseaza pe canapea si eu ma duc in camera sa ma schimb.Dupa ce ma schimb,ies din camera si ma duc la Itachi.
-Esti frumoasa imbracata asa.
-Mersi,spun eu.
-Ne uitam la film?spune el.
-Da.Dam drumul la film.Dupa ce il terminam,Itachi ma ia in brate stil mireasa si ma duce in camera.Ma pune pe pat si ma pupa pe toata fata.Apoi,isi da tricoul jos si ramane in pantaloni.Ma uit la abdomenul lui si inrosesc.Apoi,ma uit in ochii lui.Ma apropii de el si il sarut.Imi raspunde la sarut.Dupa ce ne desprindem de sarut,luam o gura de aer si ne luam in brate.
-Nopate buna,pitic,spune Itachi.
-Nopate buna,spun eu.*a doua zi*
*Itachi pov*Ma trezesc inaintea lui Hannah si imi fac rutina de dimineata.Apoi,ii fac de mancare si il sun pe Kakashi.
-Ti am zis Kakashi,am castigat.Hannah e a mea.
-Nu mi pasa,eu tot voi lupta pentru ea,spune Kakashi.
-Cand o sa te placa,spune Itachi.
-Stai linistit ca am trucurile mele,spune Kakashi pe un ton amenițător.
-Nu mi pasa,spun eu si inchid.O vad pe pitica mea cum vine somnoroasa in bucatarie.Se uita la mine si se aseaza pe scaun.
-Neata iubire,spun eu.Nu ti e foame?
-Neata,da,mi e foame.
-Uite aici,spun in timp ce ii dau o farfurie.
-Dar nu trebuia sa mi gatesti,spune ea.
-Eh,trebuie sa mi răsfăț iubita.
-Bine,doar de data asta,spune ea.Dupa ce terminam de mancat,o vad cum se duce in camera si se schimba.
Se intoarce din camera si imi spune:-Itachi,azi trebuie sa mergem sa luam niste lenjerii de pat si ce ne mai trebuie prin casa.O sa mergem sa luam si hainele de la tine ca sa te muti aici,spune ea.
-Bine,spun eu in timp ce o pup pe frunte.Mergem spre magazin...
CITEȘTI
Razboiul Iubirii (Kakashi Hatake)
Teen FictionHannah este o femeie de 20 de ani,cu o viata superba in Germania,parinti care sunt shinobi si o prietena superba. Ajunge in Konoha si se indragosteste de Itachi Uchiha,dar...Kakashi Hatake se indragosteste de ea. Isi face multi prieteni si reuseste...