Mergem spre magazin.Ajugem acolo si era Kakashi.
-Itachi,spune Hannah.Eu ma duc sa iau lenjeriile,tu du te si ia ce mai trebuie prin casa.
-Bine.Hannah pleaca sa ia lenjeriile si vine Kakashi la mine.
-Oi,ce faci?spune el.
-Am venit cu iubita mea sa cumparam niste chestii,tu?
-Hopa,esti cu ea deja?spune el.
-Da,ti am zis ca e ca si a mea.
-Nu ma las asa de usor,spune el.Pana la urma,sunt Kakashi,zeul femeilor.
-Cu siguranță.Cel mai bine ar fi sa nu ne certam din cauza unei fete,spun eu.
-Bine,spune el.*Kakashi pov*
Crede ca ma las asa de usor?Nu,nu ma las.E greu cu ea,dar tot a mea o sa fie.Nu ma las pana cand nu e in bratele mele.Fata asta mi a pus capac si vreau s o cuceresc.
O vad cum vine.
-Uite Itachi,iti place?spune ea in timp ce ii arata lenjeria.
-O ador,spune el.
-A,buna Kakashi,spune ea.
-Buna.*Hannah pov*
Ma mir ca nu se da la mine.
-Ce faci?spun eu.
-Bine inge-,adica bine,tu?
-La fel.
-Hannah,hai sa platim astea si dupa mergem la locul acela.
-Bine,spun eu.Eu cu Itachi mergem la casa si Kakashi pleaca.
-100.50,spune vânzătoarea.
Ii dau banii si ii mulțumim.Plecam acasa.Pe drum nu a fosr nimic interesant.
Ajungem acasa si facem curat.Apoi,mergem la Tsunade ca sa ne dea misiunea.
Ajunsi acolo,intram in birou.
-Buna seara,spunem eu cu Itachi.
-Buna copii,spune ea.Stiti de ce v am chemat.Deidara si Sasori au iar draci in cur,trebuie sa va luptati cu ei si sa i arestati.Hannah,ia masca asta,nu ai voie sa ti o dai jos decat in fata mea si a colegiilor tai.
-Multumesc,spun eu.
-Daca ajungeti intregi acasă,postul e al tău,spune ea.Ne punem mastiile pe fata mergem afara.Il asteptam pe al 3 lea coleg si ce sa vezi,e chiar afemieiatul satului,Hatake Kakashi.
-Salut,ii spune Itachi.
-Lume noua,spune Kakashi.Cum te cheama micuto?
-Nu spun nimic despre mine,vei afla la momentul potrivit.
-O sa aflu eu,spune el.*Kakashi pov*
Vocea ei mi se pare foarte cunoscuta.Vreau sa vad cine se ascunde sub masca aia.
-Mergem?spune ea.
-Haideti,spune Itachi.Mergem spre locatia unde erau Deidara si Sasori.
-Planul e in felul următor:Eu cu Kakashi ii cautam si tu stai aici,spune Itachi.Daca vine vreunul,faci mingea de foc,ok?
-De ce sa stau aici?spune ea.
-Ca ne încurci,spun eu.
-Oh,il incurc pe afemeiatul satului!
-In fine,facem o data misiunea?spune Itachi.
-Da,spunem noi.Eu cu Itachi mergem sa investigam locul.Fata aceea a ramas acolo.
Nu dadeam de ei.*Hannah pov*
Ma uit in spate si era o bomba de a lui Deidara.Am fugit de langa ea inainte sa explodeze.In spatele meu era Sasori.
-Oh,ce frumusete avem noi aici?spune in timp ce incearca sa imi puna mana pe sani.
-Lasa ma in pace!Ma intorc cu fata si incerc sa i bag kunai ul in gat.In spatele meu era Deidara care m a apucat de maini si mi le a legat.Sasori se apleaca si imi da masca jos si ma apuca de gat.Se aporopie de mine si incearca sa ma sarute,dar apare Itachi la timp.
-LASATI O IN PACE!
Si uite asa începe lupta.
*Kakashi pov *
Ma duc repede s o dezleg.E...Hannah?
Ii tai frânghia cu,kunaiul si apoi se ridica.Se duce pe Deidara si ii baga kunai ul in palma.Acesta tipa de durere si ea profita de ocazie si ii da un pumn in burta.Itachi termina repede cu Sasori.Ii legam si mergem spre Tsunade.Ajunsi acolo,Tsunade ne astepta.
-Deci,ati terminat misiunea.
-Da,spunem noi.
-Hannah,draga,esti bine?o întreabă Tsunade pe Hannah.
-Ăăăm...da,sunt bine.
-Nu pari,spune Tsunade.
-Sunt destul de bine.
-Daca zici tu...In fine,ai primit postul in ANBU!
-Multumesc, spune Hannah calma.
-Cu mare plăcere, spune Tsunade.Acum puteti pleaca.Eu imi continui drumul spre casa in timp ce Itachi si Hannah merg la ei acasa.
*Hannah pov*
Ajungem acasă.Mancam,si apoi facem fiecare cate un dus.Ne ducem in camera.Itachi se pune in pat si eu langa el.Ma apropii de el si il sarut.Imi raspunde.Sarutul se adanceste.
-Draga,maine nu patrulam?spune Itachi.
-Aaaa,daaaaa,uitaiii,spun eu.
-Continuam alta data,spune Itachi.Itachi adoarme.Eu nu am putut dormi si m am gandit intr una la ce se intampla daca Itachi si cu Kakashi nu veneau.Ma duc in bucatarie si beau un pahar cu apa.Pana la urma ma intorc si adorm.
CITEȘTI
Razboiul Iubirii (Kakashi Hatake)
Roman pour AdolescentsHannah este o femeie de 20 de ani,cu o viata superba in Germania,parinti care sunt shinobi si o prietena superba. Ajunge in Konoha si se indragosteste de Itachi Uchiha,dar...Kakashi Hatake se indragosteste de ea. Isi face multi prieteni si reuseste...