8.

42 4 1
                                    

Aud batai la usa.Erau Hinata si prietenii mei.Naruto avea o punga plina de snaks uri si Kiba avea doua sticle mari de suc.Printe ei erau si Kakashi,normal.

-Cu ce ocazie?spun eu in timp ce mi sterg lacrimile.
-Am venit sa te vizitam =),spune Naruto cu un zambet strengar.
-Esti bine?ma intreaba Hinata.
-D-da...sunt bine.Discutam despre asta mai tarziu.
-Hannah,noi am venit pentru ca am auzit ca Itachi te inseala.Vrem sa te invelesim,spune Kakashi.
-Mersi,tuturor,pentru tot.Nu merit toate astea, spun eu.
-Ba da,spune Hinata.
-Cum spuneti voi,spun in timp ce dau din umeri. Acum intrati,nu stati la usa.

Toti intra si mergem in sufragerie. Ma duc in bucatarie si iau cateva pahare si doua boluri pentru snaks uri.Ma uit in onglinda de pe hol si aveam ochii umflati.Ma duc in sufragerie si punem snaks urile in castron. Se mai aud batai la usa.

-Kakashi,poti sa te duci tu,te rog,ca am ochii umflati si nu pot sa ies,spun eu.
-Orice pentru tine,spune Kakashi.

Kakashi se duce la usa si erau Itachi si cu Izumi aia.Le am zis sa intre ca sa nu iasa scandal si sa nu plece arsi sau mai rau,sa nu plece cu mainile rupte.

-Jucam ceva?ne intreaba Sakura.
-Sigur,spunem toti.
-Adevăr sau provocare?intreaba Naruto.
-Da!spunem toti.
-Cine pune?întreaba Itachi.
-Pun eu,spune Kakashi.Hannah,adevar sau provocare?
-Adevar.

*Kakashi pov*

Eram sigur ca va alege adevăr. Pana la urma o s o fac sa aleaga provocare si o sa faca cea mai buna provocare ever.

-Este adevarat ca l ai iubit pe Itachi?
-Da,spune ea.
-Este adevarat ca inca o faci?
-Nu,cred...spune ea.Daca ii e bine cu Izumi,cu ea sa ramana.
-Asa.Itachi,adevar sau provocare?
-Provocare,spune Itachi.
-Te provoc sa saruti persoana pe care o iubești, spun eu.

Stiu ca voi regreta. Dar imi plac cuceririle grele.
Se duce spre Hannah si o saruta.Hannah se uita in ochii lui si se uita la mine.

-Eu plec,spune Izumi.Itachi,credeam ca esti mai bun de atat.
-Sunt pentru Hannah.
-Da,da,jucam?spun eu plictisit de discutie.
-Sigur,spun toti.

Si uite asa,am aflat multe chestii,cum ar fi ca Sasuke a placut o pe Karin,ca o place pe Sakura si ca Hannah a avut primul sarut cu Iruka (cand Iruka a stat in Germania)

-Acum cine pune?intreb eu.
-Eu,spune Naruto.
-Bine.
-Kakashi-sensei,adevar sau provocare?
-Provocare.
-Te provoc sa ii dai lui Hannah cartea pe care o citesti si ea sa citeasca ce scrie la pg 69 cu voce tare.
-Nu!spun eu.
-Haide Kakashi,spune Hannah.
-Bine,orice pentru tine.

Ii dau cartea.Citeste cu voce tare si noroc ca acolo nu era nimic important.

-Poftim cartea,spune Hannah cu un zambet strengar.
-Mersi ingeras,spun eu.

Naruto a pus intrebari tampite,am ras,am aflat si mai multe chestii.

Pana la urma,am plecat acasa.

*a doua zi*

Am o misiune in afara Satului Frunzei.Asa au si Itachi si cu Hannah,dar merg impreuna.As da orice sa merg cu Hannah in misiune.Orice.

*Hannah pov*

Ma trezesc cu Itachi in brate.Ne facem rutina de dimineata si plecam la biroul Hokage-ului.Ajugem acolo si ca de obicei intram la batrana,de fapt tanara Tsunade Senju.

-Am observat ca va ti impacat.Super.Deci,o sa aveti o misiune in afara Satului. Scopul e simplu, sa descoperiti cine vinde droguri in satul nostru si al lor si cine răpește fete sa le duca la produs.
-Da,Tsunade-sama,spunem eu cu Itachi.
-Veti merge doar voi doi.Sper sa va întoarceți teferi.
-Da,Tsunade-sama.

*sfarsitul capitolului*

Deciii,in capitolul următor nu voi scrie cum s au desfășurat misiunile,decat cand vin acasa si ce fac cand ajung.
Pwppp ♡

Razboiul Iubirii (Kakashi Hatake)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum