*Hannah pov*
Ma simt prost fata de el,nu stiu de ce i am vorbit asa.Frate,a fost si vina lui,ca e gelos pe Obito,nu a fost doar vina mea.Adica mno,ar fi trebuit sa fi vorbit mai frumos cu mine.
Ajung acasa.Ma schimb si imi iau inca o doza de energizant.Simt o durere in stomac,dar cotinui sa beau.Stiu ca maine e ceremonia,dar nu cred ca ma duc,nu vreau sa dau ochii cu el,deocamdata...
Ma duc in sufragerie si imi dau drumul la televizor,nimic interesant.Sting televizorul si ma duc in camera sa fac curatenie.Nu am somn.Ora 00:26
Inca fac curat.Am strans dozele goale de energizant si le am aruncat,am dat cu aspiratorul si am făcut patul.Incep sa fac curat in hainele lui Itachi.Pastrez majoritatea hainelor si ii dau si lui Sasuke din ele.Apoi,imi iau un tricou de la el si o pereche de pantaloni scurti de pijama de la mine.Ma duc in bucatarie si fac curat.Apoi,ma duc in camera si ma uit pe telefon.Vad ca Kakashi nu era activ,si asa nu i dadeam mesaj.Am stins lampa si mi am bagat castile in urechi.In timp ce ascultam muzica si ma uitam in gol,primesc un mesaj.
???:Hei Hannah,sunt Obito,ce faci?
Eu:Oh,Obito,ascultam muzica,tu?
Obito:Stau,am vrut sa vad cum esti dupa chestia cu Kakashi.
Eu:Sunt ok...
Obito:Sigur?
Eu:Sigur...
Obito:Atunci de ce nu dormi?
"Fuck"
Eu:N am somn,atat.
Obito:Sa zicem ca te cred -.-
Eu:Nu te supara...Sunt bine,ok?
Obito:Bine,maine venim la local?
Eu:Dupa ceremonie,cred.
Obito:Bine,atunci te las,ai grija,nopate buna <3.
Eu:Nopate buna <3.Obito mi a facut ziua mai buna,de fapt seara.Ma simt destul de bine acum.
Ora 03:45
Nu pot dormi...
Imi iau castile si ascult muzica.Pana la urma adorm.*a doua zi*
Ora 7:48Ma ridic din pat.Ma imbrac in rochia de ceremonie si ma duc spre locul unde se va desfasura.Pe drum ma întâlnesc cu Obito si mergem amândoi spre locul zis.
Ora 8:30
Ceremonia a inceput,e plin de lume aici.
-Va prezint pe Hatake Kakashi,al 6 lea Hokage!
Toti aplaudau.Kakashi si a facut prezenta si le facea tuturor cu mana.Il vad cum coboara si vine spre noi.O fata cu parul scurt vine si il ia in brate.
-Felicitari Kakashi-kun!spune fata aia.
Ma uit in ochii lui si dau sa plec,dar Obito ma oprește.
-Obito,lasa-
Ma strage in brate.Aveam nevoie de asta.
-Stiu ca nu esti bine,haide la local,si vorbim acolo,ok?
-Haide...*Kakashi pov*
Frate,de ce nu ma baga in seama?Ce i am facut rau?
-Kakashi-kun,vrei sa iesim?
-Sigur,spun eu.Fuck,de ce am zis o?Daca voi fi atras de ea?...
Merg cu Rin spre localul cu ramen.Mancam si apoi plecam la birou.
-Kakashi-kun,daca ai nevoie de mine,ma chemi,ok?
-Bine,spun eu.De aici incepe viata mea ca al 6 lea Hokage.
*Hannah pov*
Deshidem localul si vin Ino cu Iruka.Vin multi clienti si facem fata.
Ora 22:30
Inchidem localul si merg spre casa.Simt iar cum ma doare iar stomacul dar ignor.Ajung acasa si ma schimb,apoi iau telefonul si vorbesc cu Obito la telefon.Dupa ce termin de vorbit,ii dau mesaj lui Kakashi.
Eu:Pe acasa nu dai?-.-
Kakashi:Nu pot in seara asta,am treaba la birou.
Eu:cum spui tu.
Kakashi:Nu te supara,Hannah.
Citit:23:15
"E prima oara cand imi spune Hannah..."Ce sa zic...Ma intreb cine e fata aia...
Kakashi:Nu da cu seen,Hannah.
Citit:23:17Imi iau castile si opresc datele mobile.Dau melodia mea preferata si o ascult.Pana la urma adorm,la 5 dimineata.
*Kakashi pov*
-Rin,adu mi si mie o cafea,te rog.
-Acum,Kakashi-kun.Nu stiu ce am,ma atrage intr un fel.
-Uite aici,spune ea in timp ce mi da cafeaua.
-Mersi,spun eu.O vad cum se apropie de mine,ma soarbe din priviri.Incepe sa ma sarute si eu ii raspund.Ii dau hainele jos si ea pe ale mele si incepem actiunea.O sarut pe gat in timp ce ii fac miscari de du-te-vino si ea imi geama numele.
Dupa ce terninam si ne imbracam,imi dau seama ca am niste acte de semnat.Pana la urma le termin si ma duc acasa la mine,cu Rin.
CITEȘTI
Razboiul Iubirii (Kakashi Hatake)
Teen FictionHannah este o femeie de 20 de ani,cu o viata superba in Germania,parinti care sunt shinobi si o prietena superba. Ajunge in Konoha si se indragosteste de Itachi Uchiha,dar...Kakashi Hatake se indragosteste de ea. Isi face multi prieteni si reuseste...