23.

33 4 4
                                    

Chem politia,declar totul si Rin este dusa la morga.Sterg pe jos tot sangele si simt o palma dupa ceafa.

-Ce dracu?spun eu in timp ce pun mana la ceafa.
-Ba tu esti prost?intreaba cineva.

Ma intorc cu spatele si era fantoma lui Itachi.

-Ce e?spun eu.
-UNU LA MANA,DE CE AI INSELAT O PE HANNAH?SI DOI LA MANA,TREBUIE S O RECUPEREZI!
-Frate intelege ca nu am putut sa nu i pic in plasa lui Rin.
-NU!SA NU AUD ASA CEVA!TREBUIA S O TII LANGA TINE!*palma dupa ceafa*
-FRATE!INTELEGE!
-NU!ACUM OBITO SE DISTREAZA CU EA!PESTE O SAPTAMANA AU NUNTA!TU ESTI PROSTUL AICI,KAKASHI!
-BINE!SUNT PROST,MULTUMIT?
-DA!Acum,pot vorbi normal cu tine.Obito nu e ceea ce credem ca e.Cred ca el o inseala.
-De unde stii?Ai dovezi?
-Kakashi,Obito a fost ieri cu o fata,dar nu era Hannah,cred ca era o fata care s a mutat aici recent.O saruta.
-Si cum dracu sa i spun asta lui Hannah?
-Simplu.La nunta.Intai,vorbesti cu fata aia sa mergeti amandoi la nunta lor,apoi,tu scuipi tot cand spune pretoul daca aveti ceva de obiectat.Normal ca Hannah nu te va crede,de asta trebuie sa l otravesti pe Obito in asa fel sa ajunga la spital.Cand o sa ajunga in spital,normal ca Hannah va avea grija de el.Tu rapeste o si arata i toate dovezile pe care le strangi intr o saptamana,poze,filmari.Si fa o sa te vrea,in modul ala.Asa o cuceresti.Pana la urma va avea incredere in tine si se va despartii de Obito.
-Itachi,ce gandire ai...
-Ce e?
-S O FACEM!
-Oricum trebuie sa plec,mai vin pe aici.
-Bine.

Fantoma lui Itachi dispare.Pana la urma adorm.

*a doua zi*
*Hannah pov*

Ma trezesc cu Obito in brate.Ma uit in ochii lui si il pup pe frunte.Adorm la loc.

*Obito pov*

De ce am facut o cu ea...De ce?Daca va afla ca...Ca o insel?Oare ce va zice?...
Ma ridic din pat si imi fac igiena persoana,apoi ma duc la Yuki...

-Hei,esti bine?intreaba Yuki.
-Oh...da...
-Bine,spune ea in timp ce ma ia in brate.

Nu stiu de ce iubesc doua fete.Amadoua imi ofera atentia dorita si le ador la fel de mult...Adica mna,sunt superbe <3.Stiu,daca vor afla una de alta va iesi rau,dar o sa ma despart de Yuki...

Stau la Yuki toata ziua si plec acasa,la Hannah.

-Te asteptam,spune ea.
-Si eu abia asteptam sa ajung,spun in timp ce o pup pe obraz.
-Ti e foame?
-Nu,stai linistita,spun eu in timp ce o sarut.
-Bine,spune ea.
-Ne uitam la un film?
-Sigur.

Vedem filmul si mergem in camera.Pana la urma adormim.

buna buna,aici e scriitoarea cartii.inca un capitol si termin cartea.voi scrie o carte cu Arashi din 7 SEEDS,va pun o poza mai jos cu el:


Oricum,va multumesc pentru sprijinul arcodat si pentru vizionari si voturi,va iubesc <3.Si daaa,stiu ca e hottt!

Razboiul Iubirii (Kakashi Hatake)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum