*Kakashi pov*
Ma trezesc si imi vad iubirea cum doarme.Ma ridic si ma duc in bucatarie.Imi fac de mancare si ma suna Tsunade.
-Kakashi,spune ea.Am o veste buna.
-Spuneti.
-Vei fi al 6 lea Hokage,spune ea.Simt cum o lacrima imi curge.Voiam sa tip de fericire,dar Hannah dormea.
-Ceremonia se va face maine,sa fii acolo!
-Da,Tsunade-sama.Inchid.Dupa ce termin mancarea,plec spre local.Hannah a muncit foarte mult ieri si merita sa se odihnească.
Ajung la local.Il vad pe prietenul meu din copilarie,Obito si coechipier cum ma asteapta.
-Kakashi,spune el in timp ce ma ia in brate.
-Obito,cu ce ocazie?
-Am venit sa ma angajez,ma primiti?Stiu ca acum un an,Obito gatea,si facea niste prajituri extraodinare,si era o reteta secreta.De asta o sa l angajez.
-Normal ca da,spun eu.Ti a spus Tsunade-sama ca voi fi Hokage?
-Ce veste buna!spune Obito.Ma bucur pentru tine!Ma ia in brate si ma bate pe spate.
Intram in local si ii asteptam pe Ino si Iruka.
Vin si ei si incepem.Sunt clienti putini,si putem face fata.*Hannah pov*
Ma trezesc singura.Ma ridic din pat si ma duc sa l caut pe Kakashi,dar nu era pe nicaieri.Am profitat de ocazie si am cautat energizantele.Erau ascunse in spatele frigiderului.Iau un energizant si ii dau gat,si plec spre local.
Ajunsa acolo,erau Kakashi,Ino,Iruka si...Obito?
flash back:
-Obito,promit ca ma voi intoarce!Vom ramane prieteni pentru totdeauna!
-Hannah,promit ca nimeni nu ti va lua locul!In prezent:
Imi iau sortul si ma uit la Obito. Peste o secunda,nu l mai vad.Era in bratele mele.
-Hannah,mi a fost dor de tine!spune el.
-Obito...
-Oh,deci se pare ca va cunoasteti,spune Kakashi plictist.
-Da,spun eu.Suntem prieteni de cand eram copii.
-Aha...Lasam nostalgia si revenim la munca.Am muncit foarte mult,pentru ca Kakashi cu Iruka făceau pauze lungi,Obito ma ajuta si Ino facea la fel.
-Ai aflat ca Kakashi va fi al 6 lea Hokage?spune Obito.
-Kakashi?spun eu socata.Nu...Nu mi a zis.
-Hannah,esti ok?ma intreaba Ino.
-Da...Cred...De aici vad negru.
*Obito pov*
-Ino!Adu mi repede un pahar cu apa rece!
-Acum,spune ea.Cred ca a lesinat din cauza muncii excesive.Vad ca Hannah incearca sa l faca pe Kakashi mandru,dar el nu da importanta. Stiu ca e impreuna cu ea,se vede pentru ca era gelos pe mine.
Ino vine cu apa si ii dau apa pe fata lui Hannah. Se trezeste si se uita in jurul bucătăriei.-Obito...Mersi...spune ea.
-Esti bine?intreaba Ino.
-Da,cred...
-Trebuie sa faci o pauza,spun eu.Il vad pe Kakashi cum intra.
*Kakashi pov*
Intru in bucatarie si o vad pe Hannah cu capul pe picioarele lui Obito.
-Ce se intampla aici?!
-Am leșinat,nimic grav.
-Bine,acum treceti la treaba.
-Auzi,da cine esti tu sa ma comanzi pe mine?intreaba Hannah.
-Sunt proprietarul localului si seful tau.De ce am zis asta?
-Nu esti,eu sunt.Eu am cumparat cladirea si tot ce vezi aici.Tu stai la mine in casa si mananci din banii pe care eu ii fac.Kakashi,m am saturat sa ma tratezi ca pe o servitoare.De cand ai aflat ca vei fi un Hokage,te porti ca si cum sunt o servitoare. M am saturat.Ma duc acasa.
Inainte sa mai pot spune ceva,ea se ridica si iese pe usa.
Am vrut sa ma duc dupa ea,dar Obito ma apuca de incheietura.-Las o frate,o sa i faci si mai rau.
-Bine,cum spui tu.Dupa ce inchidem localul,m am dus la mine acasa,Cred ca i as face rau lui Hannah daca m as duce acasa.Tot imi pare rau pentru tot ce i am zis si stiu ca sunt un mare prost.Ma simt ca dracu.
Ajung acasa.Imi fac de mancare si mananc.Ma pun in pat si ma uit la un serial,apoi adorm.
CITEȘTI
Razboiul Iubirii (Kakashi Hatake)
Novela JuvenilHannah este o femeie de 20 de ani,cu o viata superba in Germania,parinti care sunt shinobi si o prietena superba. Ajunge in Konoha si se indragosteste de Itachi Uchiha,dar...Kakashi Hatake se indragosteste de ea. Isi face multi prieteni si reuseste...