KİTABIMIZDA YENİ BİR OUNCU İLE DEVAM EDİYORUZ. BOBBY JOHN KİTABININ EN GENÇ ÜYESİ'NE SELAM VERİN! (MEDYADAKİ HATUN.) BÖLÜMLERİ ÇOK ERKEN YAYINLADIĞIMIN FARKINDAYIM AMA ÇOK HEYECANLIYIM VE SÜREKLİ YAZMAK İSTİYORUM. SİZİN AÇINIZDAN DA İYİ OLUYORDUR UMARIM, OKUMAYA DEVAM EDEBİLİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR. :*
-Aysimayaz
------"Sam, sana Angel'ı öldürmeliyiz dedi diyorum. Senin kızın, benim annem?!" diye bağırdım telefonu daha da ağzıma yaklaştırarak.
"Bob. Bak, biliyorum bu çok zor bir karar ama Cehennemin sonu için bir şeylerden fedakarlık etmeliyiz. Angel canımdan da değerli ama söz konusu sekiz milyar insan." Dediklerini algamak için biraz bekledim."Sam, ona bir şey olursa, şerefim üzerine yemin ederim seni ve Dean'i hatta Kevin'i gözümü kırpmadan öldürürüm. Bu konuda şüphen yoktur umarım. Şimdi av maceranıza geri dönün, ben başımın çaresine bakarım." diyerek telefonu kapadım. Barmen kıza bir bjra daha söyleyip telefonu cebime koydum. Biraz sonra biramı verdi ve işine geri döndü. Nedense gözlerinden korku ve kuşku akıyordu. Bir barda çalışmak için çok masum ve küçük duruyordu. Ve sürekli taciz ediliyordu.
"Hey güzelim çıkışta boş musun?" diye ona laf atan üç sandalye yanımdaki adama baktım. Şişeyi sıktığımı patlama sesi duyunca anladım.
"Hayır değil, benim küçük kızımla uğraşmayı kes, yarma." Bunu diyen ne bendim, ne de baSka bir erkek. Hızla arkama bakınca yanımdaki sandalyeye yaklaşan Angel'ı gördüm. Kıza fısıltıyla "çaktırma" deyip bir bira söyledi.Derin bir nefes verip elimde kalan cam parçasıyla bar masasını çiziklemeye başladım.
"Bu barda takılmana şaşırdım doğrusu." dedim gülerek.
Bu sırada kız anneme birasını getirdi. "Bugün bendensiniz bayan, teşekkür ederim." Sonra bana dönüp diğer elindeki ilkyardım çantasını masanın üzerine koydu.
"Gücünüzü kontrol etmeyi iyi öğrenmişsiniz bayım." dedi minik suratıyla ve kanayan elimi avuçlarının arasına aldı.
"Hiç gerek yok, gerçekten." dedim elimi çekerek. Birden iki üç adım geriledi. Beyaz yüzü utançtan kıpkırmızı olmuştu."Ben sadece yardım etmek istemiştim, özür dilerim. Siz halledin." dedi ve dolan gözlerini saklayarak gülmeye çalıştı. Hadi ama, ben onu kıracak bir şey yapmadım!
"Bobby John, aynı baban gibi öküzün önde gidenisin." dedi Angel gülerek ama fısıltıyla. "Özür dile ve yardım etmesine izin ver."
Öksürerek elime baktım. "Aslında bir bayan eli fena olmaz. Yardım eder misin?" dedim nazikçe.Bana kocaman yeşil gözlerini kaçırarak baktı. "Gerçekten mi?"
"Evet." dedi An. Ona sinirli bir gülümsemeyle baktım.
"Amacın neyse, şimdi değil. Lütfen." dedim. Kafa sallayıp gözlerimin içine baktı.
"Biz zaten bir şeyler içmeye geldik. Sen, ya da siz, takılın." deyip masaya bir miktar para bıraktı ve gitti. Kıza tekrar baktığımda malzeme çantasından bir sargı bezi, bir oksijenli su, tentürdiyot ve plaster çıkarıyordu. Sonra bana bakıp güldü.
"Bir şey hissederseniz söyleyin." dedi. Ne ima ettiğini düşünürken baş parmağını avcumda bastırarak dolaştırdı. Etimin içinde hissettiğim minik parçalar ve büyük bir acıyla inledim. Kafasını salladı. "İçinde cam parçaları kalmış." dedi bir cımbız alırken. Sonra elimi kaldİrıp suratına yaklaştırdı. Birkaç uğraşmadan sonra parçaları çıkardı. Sonra oksijenli su döktü. Ben büyülenmiş gibi ona bakıyordum. Canımın yanması gerekirken eğleniyordum. İki seçenek vardı:
1- Mazoşisttim.
2-Kızdan hoşlanmıştım."Neden buradasın? Bu bar için biraz küçük değil misin?" dedim ona bakarak. Elimi sararken bir anda durup o da bana baktı.
"Biliyorum." dedi. "Ama zorundayım."
"Bir insan neden bu pis yerde çalışma ihtiyacı duyar ki?" dedim ona. Tekrar dolan gözlerini bu sefer kaçırmadı. Hatta daha da dikleşip bana eğildi."Annem yok. Babam serserinin teki ve lise ikinci sınıf öğrencisiyim. Okuyabilmem için paraya ihtiyacım var. Buranın pislik yuvası olduğunu biliyorum ama başka çarem yok." dedi gözünden damlayan yaşlara aldırmadan. Kafamı salladım. "Sen 16 yaşında mısın?" dedim şaşkınca. Kafasını evet anlamında salladı.
"Seni burada bırakamam. Bak, yanlış anlama ama benim bir evim var. Ve çok büyük. İstersen her şeyi bırakıp gelebilirsin." dedim bir anda. Ne saçmalıyorsun Bobby John?!
"Sen ne demek istiyorsun be!" dedi bandajı sertçe çekip düğüm atarak. Suratımı buruşturarak ona baktım.
"Ben kendimi tanıtmadım.. Ben Bobby John Winchester." dedim gülerek kız tedirgince başını salladı.
"Emma Bethany Cruz." Somra malzeme çantasını topladı. Gideceği sırada kolunu tuttum. Bana dehşet içinde baktı. "Kolumu bırakır mısınız?"
"Bak, Bethany. Eğitimine devam etmek için burada kirlenemezsin. Şu etraftaki yamyamlara baksana! Hepsinin gözü sende. Genç bir kızı becermek ne kadar zevkli onlar için, biliyor musun? Beni dinlemelisin. En azından sana yardım etmeme izin ver. Teşekkür etmek adına?" dedim elimdeki bandajı gösterip bir çırpıda. Bana bakıp daldı. Sonra gözlerini kapadı. "Sana nasıl güvenebilirim?" Sorun da o ya, güvenemezsin!
"Ben kefilim." dedi tekrar Angel. "Sen eşyalarını al, ben de oğlumla konuşayım." dedi gülümseyerek. Kız şaşırmış gibi dursa da, ikiletmeden gitti.
"Ne var Angel?" dedim ona boş boş bakarken. Sağ elini sol omzuma koydu. "Testler için, uğraşmayın. Bir de Crowley'e şunu ilet; Amacını biliyorum, ben onu yok etmeden önce tahtımdan pis parmaklarını çeksin." dedi ve yok oldu. Bu sırada Bethany de gelmişti. Ayağa kalkıp masanın bitişine ilerleyip çıkmasını bekledim. Sonra elinden çantalarını alıp yaralı elimle taşımaya başladım. Bir yandan da acıdan küfür ediyordum, tabiki içimden.
"Araban mı var?" dedi önümdeki Impala'ya bakıp.Dean'i iki haftalığına keklemiştim. Yani benim sayılır.
"Ehem.. Şey, evet. Benim. Binsene?" dedim çantaları bagaja teperken. Gülerek arabaya bindi. Ben de ona gülüp arabaya bindim."Tam bir deliyim." dedi bana bakarak. "Hiç tanımadığım birinin peşinden gidiyorum." Sonra üzerime eğildi. "Ama iyi biri olduğunu hissedebiliyorum." dedi elini boynumda dolaştırırken. Ah, hadi ama! En azından eve gitseydik.
"Ya değilsem?" dedim gülerken. Bana kafasını salladı. "O zaman yanlış yaptığıma da pişman olmam." dedi ve gülerek minicik dudaklarını benimkilere bastırıp geri çekti.
"Teşekkür içindi." dedi utanarak ve hemen geri yaslanıp kemerini taktı ve kafasını cama yaslayıp gözlerini kapattı. Kafamı yukarı kaldırıp gözlerimi kapadım.
"Tanrım, teşekkür ederim.."
---
YENİ BİR AŞK MI DOĞUYOR SEVGİLİ SEYİRCİLER? :D
-Aysimayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ve Hayatım |SUPERNATURAL|- Bobby John Winchester
Horror"Seni artık tanıyamıyorum, ANNE.." Hayata acı bir veda edip iblis olan Angel, Cehennem'e kendini kaptırıp kötülüğün derin boşluğunda süzülmektedir. Onu bu hayattan kurtarmak imkansızdır. Tek çare ise mücadeledir. Peki bunu Winchester'lar, ama en öne...