Tak je tu opět pondělí a s ním i další kapitolka IWTBL. Doufáme, že jste si stejně jako my užili poslední dny prázdnin a teď už se nadšeně těšíte do školy.😅 Přejeme krásné počtení 4. kapitoly a když by jste zanechali hvězdičku ⭐ a komentář💬, moc by nám to zlepšilo začátek školních dnů.
•••••••
,,musím zjistit, co je zač...víš o ní něco?" Bafnu na agenta Bartona. ,,ne pane...vím jen, že byla zbraní S.H.I.E.L.Du", řekne a dál se věnuje řízení. ,,tak zbraní? Ona má nějaké schopnosti?" Zeptám se a rukou nevědomky prohrábnu její vlasy. Má je hladké jako samet. Udivím se. ,,no pokud se počítá, že když je v místnosti nefunguje elektrika, že se do ní zamiluje každý druhý, že má zářivé oči a děsnou sílu...tak ne pane. Žadné superschopnosti nemá", řekne. ,,zářivé oči? Jak jako zářivé?" Kouknu na něj. ,,no jako blesky...když se dlouho koukáte do jejích očí, tak je to jako by ji tam projížděli malé blesky", popíše ten pocit. Ušklíbnu se. ,,tak blesky", řeknu a kouknu na mladou dívku. Jestli je do tohohle nějak zapletem Thor...bože doufám, že ne. Prosím matko řekni mi, že to není jen nějaká jeho hra.
,,pojďme. Jděte se vyspat agenti...zítra musíme do Stuttgartu", řeknu a odejdu i s tou dívkou v náruči ke mě do pokoje.Jane pov:
Proberu se a vystartuju z postele. Poslední, co si pamatuju je, jak mě ten debil omráčil. Sáhnu si na hlavu. ,,au krucipísek..proč mě tak bolí hlava?" Zamručím a promnu si spánky. Přehraju si, co se vlastně stalo. Nějakej idiot zabil agenty v tátový práci, ukradl Tesseract a mě unesl. ,,TEN ZMETEK!!" rozčílím se a začnu bušit na dveře. ,,okamžitě mě pusť ty černovlasej idiote!!" Zařvu a zabuším na dveře. V tu chvíli se prudce otevřou a dovnitř vtrhne on. Práskne za sebou dveřmi, chytne mě pod krkem a přirazí ke zdi. Vyheknu bolestí. ,,no konečně",syknu a chytnu jeho zápěstí. Loki mi pohlédne do očí. ,,drž hubu! Je ti to jasný?! Teď patříš mě! Jsi moje", čím dál víc bude drtit můj krk. ,,já tě chápu ty idiote...ale dobrovolně se ti nepoddám!" Zavrčím a odkopnu ho od sebe. Skončí až na druhé straně místnosti. Udivím se. ,,páni",vydechnu. Černovlásek vstane a koukne na mě. ,,obleč se. Za chvíli odjíždíme na jednu akci", řekne a hodí mi na postel krabici. ,,cože?" Zavrčím. ,,já nikam nejdu!" Začnu protestovat a krabici mu hodím po hlavě. Nikam s tebou nejdu ty pošahnej imbecile! Jsem ve svobodný zemi, mám svý práva. Zavraždím ho pohledem a se založenýma rukama na prsou se uvelebím na posteli. ,,nikam nejdu!" Odseknu. Chytne mě. ,,obleč se nebo už ty tvý kamarádíčky neuvidíš",zavrčí. ,,fajn ty nervózo zas",zamručím a kouknu na něj. ,,mohl by ses otočit?" Zamručím a když tak učíní tak si nakonec obléknu šaty, co mi přinesl.,,musím říct, že vkus máš dobrej...ale což.. na co potřebuju šaty?" Zamručím a prohlédnu si ho. Ani Loki se svým oděvem neotálí dlouho. Během chvilky a jedné zelené mlhy má na sobě taky oděv.
,,dobře beru zpět. Tvůj smysl pro styl je někde daleko za opicema", řeknu a uchechtnu se. Pozvedne obočí a pak protočí očima. ,,dělej jdeme!"zamručí a dostrká mě k autu. Nastoupím a nechám se odvézt na letiště. ,,kam jedeme?" Zeptám se. ,,potřebuji si něco zařídit v Německu", zamručí a dál už si mě nevšímá.
Bože..do čeho jsem se to zase zapletla...otče pomoc. Opřu si hlavu a okýnko a další hodinu pozoruju krajinu. Po uplynulé hodině vystoupíme z auta na letišti. Oklepu se zimou. Loki se ušklíbne. ,,je ti snad zima děvče?" Zeptá se. ,,ne ty černovlasej imbecile", zamručím a nastoupím do soukromého letadla. Až teprve kdyz se ocitnu na palubě si to uvědomím. On má....Loki má soukromý letadlo? Jak dlouho už tu je? Dyť v New Yorku se objevil...včera...nebo dneska? Zamračím se. ,,kolikátýho dneska je?" Zamračím se. ,,řekl bych 15.září", řekne bez zájmu a sedne si na volné sedadlo. 15.září?? Já spala 4 měsíce?? Ale ne. Kouknu na něj a pak si sednu na volné sedadlo, co nejdál od něj. V tu chvilku slyším Lokiho pobavený smích. ,,já nekoušu Jane ... jen někdy", řekne. Udivím se. Odkud...ví...? ,,Odkud vím tvé jméno drahá?"optá se a já k němu vrátím pohled. ,,VYPADNI Z MÝ HLAVY TY ÚCHYLE!" Vykřiknu v tu chvíli se mi začnou zavírat oči a po chvilce usnu.
Probudí mě nepříjemný pocit, že mě někdo sleduje. Otevřu oči a setkám se s Lokiho modrýma očima. Až teprve teď si všímám jak moc jsou nepřirozeně modrý. Na to přijdu později. Hodím na Lokiho jeden vražedný pohled. ,,Myslíš, že bys mohl nechat toho zírání??" Zeptám se a prohlédnu si ho. ,,ale jistě...jen se na tebe čeká už dvě hodiny", zamračí se a chytne mě pod krkem. Odvláčí mě k autu a hodí mě do zadu. Promnu si krk. ,,au...trošku vychování a jak se chovat k dámě by ti neuškodilo",popíchnu ho a opřu si hlavu o okýnko. V tu chvíli si sedne vedle mě. Polknu. A kur.... tohle nedopadne dobře. Možná bych příště měla... ,,držet zobák? Jo to by jsi byla hodná", zamručí Loki. Kouknu na něj. V tu chvíli ze záhybu sukně vytáhnu dýku a přirazím ho na okýnko. Dýku mu přikládám ke krku. ,,ještě jednou se mi hrabej v hlavě...", zatáhnu za jeho černé kadeře. ,,a...", zarazím se. ,,a co drahá? Mě nedokážeš ublížit",ušklíbne se a v tu chvíli auto zastaví. Vystoupíme z auta. Fajn...chceš si hrát... máš to mít. Začnu ho vraždit pohledem. Loki se uchechtne a nabídne mi rámě. ,,polib si",řeknu a budu chtít vejít dovnitř. V tu chvíli cukne s mojí rukou a já narazím do jeho hrudi. Kouknu na něj. ,,rámě drahá",řekne. Zavrčím a chytnu se ho za nabízenou ruku. Vejdeme dovnitř. Ještě si rychle všimnu jak se náš doprovod plíží podél budovy. Co máš v plánu Loki? Zamyslím se. Do toho ti nic není maličká. Ozve se v mé hlavě jeho hlas. ,,řekla jsem ať mi nelezeš o hlavy seš snad hluchej???" Zavrčím. Přirazí mě ke zdi. ,,drž už hubu!!" Vydechne. ,,je tu něco, co nutně potřebuju! Takže se chovej slušně maličká",zamručí a odtáhne mě na parket. ,,nečekáš doufám, že s tebou budu tančit?"zasměju se. ,,ah tak prej jo",řeknu, když mě chytí za pas a za ruku.
Neumím tančit! Začnu panikařit.
ČTEŠ
I want to be the Lord (Loki ff)
FanfictionV příběhu se budou objevovat scény zapůjčené z MCU, jinak je příběh smyšlený! Loki se pustil žezla, ale napadlo někoho, co se dělo poté, co se za ním uzavřela černá díra? Co bylo před tím než se objevil v New Yorku? Co když po svých selháních konečn...