19. Kapitola ~ Nevermore~

21 1 1
                                    

Loki pov

Jakmile odpadne odejdu. Bože. To se nemělo stát. Nu což... Tak to bude tou horší cestou. Vždy podlehne. Vezmu lahev whisky, skleničku a naliju si. Midgardský alkohol není tak silný, aby mě skolil, ale tak aspoň mi zamotá trochu hlavu. Napiju se a vrátím pohled k Jane.,, však mi zase budeme spolu. I kdybych tě měl držet na vodítku ", řeknu, dopiju skleničku a lehnu si na druhou stranu postele. Jenže jako naschvál se mi vůbec nepodaří zabrat. Povzdychnu si.,, tak ne",zamručím, sednu si a vezmu rozečtenou knížku. Otevřu ji a na druhé ruce vykouzlím malé světýlko. Začtu se.

O hodinu později- Jane pov
Pomalu otevřu oči.,, kde to jsem?" zamumlám. V tu chvíli si všimnu Lokiho na druhé straně pokoje.,, vůbec se ke mě nepřibližuj!" zakřičím hystericky a odsunu se úplně na kraj postele. Loki se uchechtne.,, chceš mi říct, že budeš o hladu?"nadzvedne jeden koutek úst.,, Jo!! Radši o hladu než jíst něco co jsi vzal bůh ví kde!" zavrčím a hodím po něm polštář. Vyhne se a udělá krok ke mě.,, nepřibližuj se, ti říkám!! " zakřičím a hodím další polštář. Takhle to pokračuje ještě dva polštáře, misku jablek a pomerančů a nakonec i mého drahého telefonu.,, došla ti munice kotě ", řekne, odhodí tác a přitiskne mě do matrace.,, teď si budu hrát já ", dodá a olízne si rty. Všude po těle se mi objeví husí kůže. Loki už na nic nečeká a vrhne se na mé rty.,, spolupracuj", zavrčí v ten moment, kdy sevřu rty k sobě a odmítnu jakékoliv další polibky. Kouknu na něj.,,fajn tak jinak", zavrčí. Sváže mi ruce nad hlavou a chytne mě za bradu. Palcem mi přejede přes spodní ret a donutí mě jej pustit. Pootevřu pusu a toho Loki využije a hned obejme můj ret svými.,, Loki přestaň! " vydechnu, když se přesune na můj krk.,, nechci to zažít znovu sama!" chytnu ho za ramena a odstrčím ho z mého krku. Zamručí.,, nejde to. Nejsi typ na přítele", řeknu.
,,tak moment", řekne a chytne mé ruce. Tázavě se na mě podívá.,, umím se dostat z pout", pokrčím rameny a uchechtnu se.,, takže když se tohle stalo poprvé? " zeptá se.,, chtěla jsem to. Nemusel jsi mě poutat", přikývne.,, Jane!" Zaúpí a začne ně lochtat. Začnu se smát.,, ale ale", řekne. Polknu.,, ne! Ani na to nemysli! " vydechnu, ale v tu chvíli už mi sedí obkročmo na pánvi, jednou rukou drží ty mé a druhou jemně přejíždí po mých bocích. Začnu sebou cukat a smát se.,, ne! Prosím! Prosím! Už dost!" pokusím se pohnout rukama i nohama. Loki se ušklíbne a dá mi chvilku na oddech. Oddychnu si.,, děkuji", vydechnu.,, však jsem ještě neskončil", řekne a koukne na mě. Nakloní se blíž. Kouknu na něj. Pomalu zvednu hlavu a ochutnám jeho rty. Jakoby do sebe zapadli. Jako puzzle. Chutná jako zakázané ovoce. Měla bych přestat. Ale já nechci! Chytnu ho za krkem a přitáhnu ještě blíž k sobě. Je cítit jak se napl. Kouknu mu do očí.,, Jane? " zeptá se.,, kašlu na pravidla. Nevím kdy se zase uvidíme a pokud je toto naposledy.... chci to zažít znovu", řeknu a sjedu rukou k lemu trička. Chytím ho a přetáhnu mu ho přes hlavu. Začnu ťapkat po jeho odhalené svalnaté hrudi. Přestane a jen mě bude sledovat.,, dělám něco špatně? " kníknu. Koukne na mě a zavrtí hlavou. Přetočí nás a chytne mé ruce. Začne s nimi znovu putovat po svém těle.,, pokračuj", vydechne a přivře oči. Budu pokračovat.,,Loki! " zakňourám.,, copak?" zeptá se.,, já to chci", zamručím, když už budu mít zapamatovaný každý záhyb jeho kůže, každou pihu, každou jizvu.,, jsi si jistá? " zeptá se. Kývnu.,, chci aby jsi si mě vzal jako tehdy", kousnu ho do krku.

18+
,,dobře” řekne Loki a aniž bych ho musela dvakrát pobízet znovu nás převrátí. Začne mě líbat na rtech, pak pomalu pokračuje přes můj krk. Začne mi sundávat oblečení a na každém nově odhaleném kousku mého těla mi udělá cucflek. ,,chceš to drsně?” zeptá se. Kývnu. ,,chci to stejně jako tehdy můj princi", vydechnu celá nedočkavá. Cítím jak se celý napjal. ,,jak jsi mi to řekla?" Zeptá se a kousne mě do krku. ,,můj princi", vydechnu a zajedu rukama do jeho jemných vlasů. ,,chceš mi nějak říkat? Dobrá říkej mi třeba...hm? Už vím. Můj králi...ale chci ať mi při aktu říkáš jménem. Ať všichni slyší, kdo tě dokáže dobře ošukat",ušklíbne se a sváže mi ruce. Bude dal pokračovat s pusinkami až do mého klínu. Sundá mi kalhoty se spodním prádlem a pak sundá i své. Prudce do mě vnikne a chytne mě pod krkem. Vytřeštím oči a prohnu se v zádech. Nejdříve se pohybuje jen tak pomalu, ale pak začne přirážet rychleji a rychleji. Začnu vzdychat. Ušklíbne se a strčí mi palec do pusy. Začnu ho cumlat.
    Po cca hodině mě obrátí na břicho a sváže mi ruce za zády. Kouknu na něj, ale to už si namotá mé vlasy kolem ruky, zvedne mou pánev a znovu do mě vnikne. ,,taková nevinná” zašeptá a stiskne mi zadek. ,,víš, že od té doby, co jsem tě potkala už nevinná nejsem", řeknu s jakýmsi hrdým výrazem. Vzdychnu.  Po dvou hodinách ucítím, jak se dostane do opojné křeče a pak se uvolní.
     ,,páni ", vydechnu, když je po všem. Lehnu si Lokimu na hruď.,, takhle poddajná se mi líbíš", políbí mě na čelo a ušklíbne se.,, jsi pěkně nemravná, malá princezna",řekne.,, to jako proč? " kouknu na něj.,, podívej se, co jsi mě donutila udělat", řekne na oko vyděšeně.,, nehraj si na neviňátko. Chtěl jsi to a já ti to jen dala", šťouchnu ho do žeber. Znovu si položím hlavu na jeho hruď a začnu prsty bloumat po jeho břiše. Udivím se když narazím na nějaký hrbol. Zvednu hlavu a kouknu na to místo. Bude to jizva.,, ty Loki? " zeptám se a otočím k němu hlavu.,, hmm?" ozve se se zavřenýma očima.,, odkud máš tuhle jizvu? " zeptám se a přejedu po ní palcem.,, může mít dobrých 15cm", zděsím se. Zvedne hlavu, aby se kouknul kam ukazuju.,, ach...ty myslíš tuhle", řekne a zvedne ruku. Panebože ona pokračuje! Kouknu na Lokiho.,, odkuď ji máš? " zeptám se.,, to je dlouhý příběh Jane a já jsem unavený. Zítra ti o ní řeknu, dobře?" zeptá se. Kouknu na něj.,, dobře ", kývnu a znovu se uvelebím na jeho hrudi.. Má pravdu. Ráno moudřejší večera. Zívnu a usnu. Ještě než úplně zaberu, cítím jak zaboří ruku do mých vlasů a jemně mě začne hladit. Usměju se.

,, Miluju tě", zamumlám, ale už neslyším jestli Loki řekl to samé.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 06, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I want to be the Lord  (Loki ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat