Další týden, další pondělí a s ním i další kapitola téhle povídky. Doufám, že Vás to stále baví. Dávám tomu ještě tak dvě kapitoly a pak se to snad rozjede🤣😅🙏 jinak omlouvám se za vydání až dneska. Včera jsem nestíhala. Užijte si čtení a když ki napíšete do komentářů nějaké poznatky nebudu se zlobit🤣🤩😃
Vaše Týna 🇨🇿🤩,, Cože??" vykřikne a koukne na mě.,, Loki uklidni se prosím. Já jsem tam taky byla... Viděla jsem jak tě vedou, jak bojuješ... Jak zabíjí tvého syna a jeho játry tě svazují k tomu kameni a nechávají tě trpět pod zuby obrovského hada. Taky vím, že tam ze začátku chodila Sygin a chránila tě před jedem.. Ale pak ji popravili jako zrádkyni. Bylo mi teprve 300 let když jsem tam začala chodit. Každý den jsem ti ošetřovala poleptanou kůži a chytala další jed do mističky.,, to ty jsi mi pomohla? " zamumlá a koukne na mě. Kývnu.,, Ano.. Pomohla jsem ti, protože už dříve na Asgardu jsem tě měla ráda", zamumlám a natáhnu k němu ruce.,, pojď sem. Objetí ", nabídnu s úsměvem. Koukne na mě, pak udělá dva dlouhé kroky a už mě svírá v objetí. Usměju se a začnu ho hladit ve vlasech.
Tak moc ho miluju... Měl jen těžkou minulost... Proto to dělal... Stačilo mu jen porozumět..teď je jak mílius.. Usměju se. to si piš, že jsem ozve se hlas v mé hlavě.,, už zase jsi to udělal? Vlezl mi do hlavy a poslouchal jak o tobě básním?" kouknu na něj.,, možná", spiklenecky se usměje a pustí mě z objetí. Kouknu na něj.,, hej! Proč jsi mě pustil?? " zamručím. Zasměje se. Miluju jeho smích!! Kouknu na jeho rty a usměju se víc.,, jsi roztomilý, když se směješ. Nechceš se smát častěji? Vypadáš pak více mile, řekla bych", poštouchnu ho.,, moc neprovokuj maličká! To, že jsem teď milý, neznamená, že budu milý. I za pět minut", zavrčí. A je tady zase naše oblíbená póza... Pro ty co nevědí.. Ano Loki mě opět uvěznil u zdi a drží mě pod krkem. Jop. Kouknu mu do očí.,, no tak... Lokiášku.. Přeci nebudeš agresivní", chytnu ho za zápěstí. Zavrčí. Dobře už jste někdy měli pocit, že stojíte naproti rozzuřenému býku a máváte mu před čumákem červeným praporem? Ne? No nedoporučuji to. Připadala jsem si přesně jako v aréně s býkem.. Ale byl tu jeden malý rozdíl.. Tenhle býk dokázal bez pohybu prstů zabít miliony lidí. Polknu.,, hale.. Eh... Já to tak nemyslela... Co na to zapomenout na tu přezdívku a jít já nevím se projít nebo tak", nervózně se uchechtnu a kouknu mu do očí.,, UŽ NIKDY MI NEŘÍKEJ LOKIÁŠKU ANI NIJAK JINAK!!! " zařve.,, Jsem Loki!" dodá už klidnějším tónem a pustí mě.,, dobře... Dobře.. Hlavně klid ano? " zamumlám a natáhnu k němu ruce. A opět ten pocit, jako když jde proti mě rozzuřený býk a já mám v rukoi červený prapor. Vlastně ani nechápu proč se říká tohle přirovnání, když býk červenou nevidí... To je fuk... Mých myšlenkových pochodů si nevšímejte.. ,, Loki prosím uklidni se ano? Já to tak nemyslela. Chtěla jsem tě jen trochu vyprovokovat... Ale ne, že mě pomalu sežereš. Takže hezky se nadechni a jsme zase kámoši jo?" nervózně se ussměju a podám mu ruku na usmíření. ,, souhlas?" kouknu mu do očí.,, fajn", zavrčí a stiskne mou ruku.,, varuju tě Jane. Už po páté. Možná k tobě něco cítím, ale nejsem tvůj mazlík ani pes! " zavrčí a mou ruku s citem pustí. Však já se ti pod kůži dostanu... A až se tak stane... Tak mě budeš milovat tak jako já tebe... A pak mě požádáš o ruku a budeme mít dvě děti... A...,, A NA TO ZAPOMEŇ", zavrčí mi do ucha jako vlk a odtáhne se.,, nejsem pro tohle stavěný drahá Jane... Nemůžu nikoho milovat a nikdo by neměl milovat mě. Jsem stvůra... A". Protočím očima a přitisknu rty na ty jeho.,, a drž zobák. Jsi milý chlap Loki", pohladím ho po tváři a usměju se.,,nejsi zlý... jsi dobrý člověk, kterému se stali zlé věci. To je všechno", vydechnu a usměju se, když přitiskne svou tvář k mé dlani. Otevři se mi. Prosím. Kouknu mu do očí.,, víš, že jsem se otevřel jak jen mi to mé já dovolilo. Máš štěstí, že jsi to ještě nevzdala", chytne mě kolem pasu a přitáhne mě k sobě. Sednu si mu na klín.,, jsem hold tvrdohlavá po otci. Mám to v rodině ", zasměju se, když mě polochtá na odhaleném boku. Kouknu mu do očí.,, neprovokuj Jane. Víš, že tak nějak do té rodiny patřím taky",řekne. Zasměju se.,, ale ty nejsi tvrdohlavý", políbím ho do koutku úst.,, ne a co tedy jsem?" položí obě své ruce na mé boky a pomalu vyhrne mé tričko. Kouknu na jeho ruce a pak zpět do jeho očí.,, co to děláš Loki? " zašeptám a položím ruce na jeho, abych dala tričko zpět do původní polohy.,, uklidni se Jane.. Nedělám nic, co bys opravdu nechtěla", ušklíbne se. Vytřeštím oči a zrudnu.,, to není pravda! " vyhrknu a pokusím se vstát.,, Loki okamžitě mě pusť!!" křiknu a chci ze svého těla dostat jeho ruce.,, Jane.. Hej Jane. Klid.. Podívej", poukáže na své ruce na mých bocích. Furt budou na stejném místě. Zamračím se, ale pomalu si sednu zpět na Lokiho nohy.,, to fakt vyvádíš jenom kvůli mým rukám na tvých bocích?" zasměje se tím roztomilým smíchem a dá mi na stranu pramen vlasů.,, lekla jsem se, že mě teď znásilníš a zabiješ mě", zamumlám. Loki se znovu zasměje.,, ach drahá Jane... Víš, že znásilnění je..., že to ten jeden člověk nechce? V tvém případě by to znásilnění opravdu nebylo... Toužíš po mě, toužíš po tom zakusit něco nového", řekne a přiblíží se k mému obličeji.,, nemám snad pravdu? " ušklíbne se a přitiskne své rty na ty mé. Fajn dobře asi má pravdu.. Argh já nevím!! Jo je sexy... Ale pořád byl vychován jako bratr mého otce. Přijde mi to ujeté... Spát se strýčkem. Ale zase na druhou stranu...není mé krve... Tudíž bychom asi mohli.,, budeš přemýšlet dlouho Jane? Jen se ptám, že mezitím stihnu zkouknout nějaký filmy", zasměje se. Arhg vem to čert.,, sklapni! Jak se pak má člověk rozhodovat. Když takhle provokuješ? " zamručím.,, stejně víš, že to chceš", zamumlá a políbí mě na krk. Kouknu na něj.,, vím, že to vím? " zamyslím se a kouknu na něj. Zasměju se.,, jo, myslím, že jo", řeknu a spojím naše rty.,, JANE!!!" Slyším křik mého otce. Odskočím od Lokiho a spadnu na zadek. ,, nesměj se a spíš mi pomoc!" zamručím. Zasměje se a pomůže mi na nohy.,, jsi roztomilá, když se rozčiluješ", uchechtne se a políbí mě. V tu chvíli do pokoje vtrhne táta.
Co se to tu děje?!!
ČTEŠ
I want to be the Lord (Loki ff)
FanficV příběhu se budou objevovat scény zapůjčené z MCU, jinak je příběh smyšlený! Loki se pustil žezla, ale napadlo někoho, co se dělo poté, co se za ním uzavřela černá díra? Co bylo před tím než se objevil v New Yorku? Co když po svých selháních konečn...