15.kapitola- "Secrets, maybe?"

15 1 0
                                    

A sakra.. Je to v hajzlu teď si táta nedá pokoj. Kouknu znepokojeně na Lokiho.,, jedná se o tvou oslavu narozenin ty tupče! " zavrčí Loki s pokusem nás zachránit.,, narozeniny jsem měl před....", začne.,, před rokem otče ", přidám se k Lokiho lsti. Thor se na nás podívá. Podrbe se ve vousech a pak koukne na Tonyho. Kouknu stejným směrem. Prosím buď na naší straně. Tony na nás koukne.,, eh co? Jo Zlatovlásko narozeniny jsi měl před rokem to si pamatuju moc dobře... Málem jsi zdemoloval půlku Avengers Tower", zamručí Tony a nalije si do skleničky whisky. Díky bohu za Tonyho. Ještě, že mě má aspoň trochu rád a pomůže, když to potřebuju. Pošlu jeho směrem malý úsměv.,, ah jo tohle... Starku za to jsem se ti už přeci omlouval", řekne otec a dojde k nám.,, jo omlouval, ale víš na kolik mě vyšli opravy??" zamručí Tony a znovu si lokne.,, no tak Starku nebuď takovej bručoun. Prostě jsem se opil no", zamumlá otec. Takhle tomu moc nepomáháš otče. Zasměju se.,, jsem unavená... Už půjdu spát ", vydechnu.,, jo, taky už půjdu do svého pokoje, protože s vámi mám pocit, že mi umírají mozkové buňky ", zamračí se Loki a vstane. Popadne svou knížku a vydá se nahoru.,, dobrou tati", řeknu a obejmu ho.,, dobrou Tony", usměju se a taky mu věnuji objetí. Pak vyběhnu nahoru do svého pokoje. Zavřu dveře a nadechnu se.,, vím, že tu jsi", zamručím a kouknu přes zrcadlo na Lokiho. On pomalu vstane a dojde ke mě.,, to víš. Jsi přeci moje", řekne a s úšklebkem mi odhrne vlasy na stranu.,, co to do tebe vjelo? " zamumlám a dál pomocí vatového polštářku a micelární vody utírám zbytek make-upu.,,snažím se chovat jako správný milující přítel", pokrčí rameny. Až teprve teď si všimnu titulu knihy, kterou čte. Pět jazyků lásky pro muže? Loki do čeho jsi se to zase uvrtal? Uchechtnu se a kouknu na něj.,, vážně čteš takovéhle knihy před mým otcem?" zašeptám.,, přece neví, že to čtu kvůli tobě", řekne a přitiskne své ledové rty na můj krk. Zakloním hlavu a umožním mu lepší přístup k mému krku. Loki se usměje.,, na", řekne a podá mi krabičku s těhotenským testem
Udivím se.,, k čemu? Dyť jsem měla tu pilulku.,, prostě si udělej ten test", řekne a znovu se pohodlně opře do křesla.,, fajn", zamručím a popadnu tu krabičku. Naštvaně dojdu do koupelny. Tak jo... Nejhorších deset minut mýho života začíná... Zůstanu sedět na vaně. Podeseti minutách popadnu tu tyčinku a kouknu na ni. Určitě tam bude jedna čárka... Otočím tyčinku tím výsledkem k sobě a spadnu do vany. Ne to není možné... To nejde. Z úst mi vyjde první vzlyk, který doprovází slané slzy kutálející se po mých tvářích.,, Jane?? " ozve se Lokiho hlas.,, VYPADNI", zařvu a hodím test proti dveřím. Loki otevře.,, kotě co je? " nakrčí obočí.,, JSEM V TOM! TO JE!" rozbrečím se. Loki vezme tu tyčinku a koukne na výsledek.,, Woow", vydechne a pak na mě koukne.,, musíš se vyspat", řekne a vstane. Pomůže mi z vany a v náručí mě donese do mé postele. Zívnu a kývnu. Hned co mě položí tak usnu.

Další den se vzbudím a hmátnu po Lokim na druhé straně postele. Ta však je srovnaná a studená. Udivím se.,, Loki? " zašeptám a vstanu. Pak okolo sebe omotám deku a odejdu dolu za ostatními.,, dobré ráno", pozdravím s úsměvem a sednu si na své místo.,, neviděli jste někde někdo Lokiho? " zeptám se a kousnu si housky.,, ano... Je ve vězení", potvrdí Natasha. Nechápavě na ni kouknu.,, proč? " zděsím se.,, protože včera přišel a řekl mi docela zajímavý fakt ", zamračí se na mě otec a založí ruce na prsou. Ale ne... LOKI co jsi to provedl. Polknu.,, a co ti řekl?" zeptám se s malou nadějí, že neřekl nic o těhotenství.,, tak to by jsi nám spíš měla říct ty. Ne snad mladá dámo? " ozve se za mnou hlas mé matky. A... Je to v hajzlu. Povzdychnu si.

,, budeš tu sedět tak dlouho dokud to neřekneš", zavrčí má matka.,, mami když to řeknu zabijete ho. To nechci!" vydechnu.,, mohu ti slíbit, že ho nikdo zabíjet nebude", řekne otec, který sedí vedle mé matky.,, fajn boha jeho.. Zamilovala jsem se do mého nevlastního strýce... On se zamiloval do mě a předevčírem jsme se spolu vyspali a teď jsem těhotná stačí??! " zařvu.,, a teď mě pusťte za ním", dodám.,, to už nebude možné drahoušku. Vzal jsem ho na Asgard, kde stráví zbytek života v kobce", začne můj otec. ,, děláte si srandu?? Za co je v kobce?! Neudělal nic co jsem nechtěla", skočím mu naštvaně do řeči.,, Jane! " okřikne mě má matka.,, ne! Je mi jedno co si myslíte. Loki není příbuzný mého otce ani trošku, tudíž s ním klidně být mohu!!" zakřičím a utřu si slzy.,, Loki je můj bratr ať se ti to líbí nebo ne! Prostě s ním nebudeš a zítra tě Stark odveze do nemocnice na potrat!" zařve můj otec a chytne mé vlasy do pěsti.,, rozumíš mi? "zavrčí do mého ucha a pustí mé vlasy. Se slzama v očích vstanu a uteču.,, Jane!!" zakřičí jak můj otec tak i má matka.,, NECHTE MĚ NA POKOJI!!! " Zastavím a pak se to stane. Z mého těla vyjde elektrický výboj a vše co měl Stark poháněné na elektřinu se vypne. Já sama padnu na zem v bezvědomí.

Další den se probudím. Teda aspoň si myslím, že další den.,, nevím jak bude reagovat Thore. Spala dva týdny. Být tebou neříkám ji to", slyším Starka.,, měla by to vědět... Milovala ho. Nemůžu tvrdit, že já ho měl nějak extra rád, ale byl pro mě bratr a pro ní přítel.. Musí to vědět", řekne můj otec.,, Thore ten den přišla o jednoho člověka a teď o druhého... Složí ji to", řekne má matka. Udivím se. Pomalu otevřu oči a sednu si.,, eh co se stalo? " zašeptám., Jane lehni si a napij se", řekne Tony a dojde ke mě. Podá mi skleničku. Napiju se.,, o čem jste se tu bavili? " zamumlám a přejedu každého pohledem.,, víš broučku", sedne si ke mě má matka. Kouknu na ni.

,, Máme pro tebe dvě špatné zprávy ", dodá.

Tak a na dvě špatné zprávy si budete muset počkat do dalšího dílu, který bych možná vydala ještě dnes. Každopádně tenhle příběh je nejméně čtený ze všech mých příběhů a proto přemýšlím, že ho smažu. Dejte mi prosím vědět do komentářů jestli to mám udělat (ANO) nebo nemám (NE) děkuji za případné komentáře.
Pac a pusu vaše Týna 🖤💚🖤

I want to be the Lord  (Loki ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat