Máme tu zase krásné školní pondělí a s ním i 5 kapitolku této kapitolovky. Baví to vůbec někoho číst? Nebo bych měla přestat? Prosím o vyjádření. Děkuji a přeji hezké počtení🤩
,,povedu tě když mi to dovolíš",řekne v tichosti. ,,mám věřit lháři všech lhářů?" Zeptám se a kouknu mu do očí. ,,nemusíš", pokrčí rameny a začne tančit. Nebudu mu stačit, pošlapu mu několikrát nohy a aby toho nebylo málo shodím asi dva tancující páry. Zrudnu až na zadku a povzdychnu si. ,,v tomhle jsem marná",sednu si na židli. ,,ale notak...věř mi a nech se vést",řekne a natáhne ke mě ruku. Možná to není na škodu. To zkusit. Pokrčím rameny a položím mou ruku do jeho velké dlaně. Ma tak hubené, ale přesto silné ruce. Vytáhne mě na nohy a znovu mě k sobě přitáhne do taneční pozice. ,,jsou to jednoduché tři kroky", řekne s úšklebkem. Pak začne tančit. Nechám hrdost hrdostí a předám mu velení. V tu chvíli se na něj kouknu. ,,panebože... já tančím", řeknu radostně ve chvíli, kdy už jsem půl minuty nešlápla Lokimu na nohu. Kouknu mu do očí. ,,tvé oči jsou tak nepřirozené",vydechnu a trošku se vytáhnu, abych k němu byla blíž. Proč mám najednou hroznou chuť ochutnat jeho rty? Nesmím! Nejde to! Je to zločinec, lhář, zloděj. Nesmím. V tu chvíli přijde chlap v honosném obleku. ,,mohu si zatančit s Vaší partnerkou?" Zeptá se. Ne! Byla jsem tak blízko! Odskočím od Lokiho a kouknu na něj. ,,ale jistě",řekne Loki s úšklebkem.
Zavrčím na něj, ale nechám se odvést na parket. Znovu začnu tančit, ale tentokrát to není můj idiot. Počkat...můj idiot? Ne tak to ne! Nadechnu se a usměju se na toho chlapa, co mě přebral. Jenže stejně ještě vrhnu pohled na Lokiho. Další vražedný pohled...měla bych si dělat čárky, kolikrát už jsem ho v duchu zabila... zamyslím se. V tu chvíli si všimnu jeho pohledu. Bude mě taky propalovat. Usměju se a na popud se přitisknu blíže k mému tanečníkovi.
Když vrátím pohled na Lokiho uvědomím si, že tam není. Zastavím a začnu se rozzhlížet. Pak si ho všimnu. Ale ne...co to děláš? A najednou si to uvědomím. Jsem volná...rychle... doběhnu k východu a zavolám Avengers a všechno jim řeknu, jenže jim úplně nebudu rozumět když mě vystrašený dav vystrká z budovy. Udivím se. Přesně vedle mě se objeví Loki. A kurv... kouknu na něj. Loki problikne. Rozhlédnu se a všimnu si, že nás všechny obkličují tři Lokiho iluze. Následně si všimnu i pravého. ,,KLEKNOUT!!!" zařve. Všichni strnou na místě. ,,řekl jsem KLEKNOUT!!!"zvýší hlas. Divím se, že nemá vykřičený hlasivky. Uchechtnu se. Pak se všichni jako jeden muž svezou na kolena. Zůstanu stát. Loki mě probodne pohledem, ale v tu chvíli už dorazí Avengers a hodí ho o schody. ,,au to muselo bolet",zasměju se. Thor na mě koukne. ,,co tu děláš?! Jasně jsem ti řekl ať se od něj držíš dál!" Zavrčí. ,,jsem po matce",zamručím a založím ruce na prsou. ,,to nic nevysvětluje. Nastup!"ukáže na Quinjet. S nafouknutými tvářemi nastoupím a sednu si na volné místo. Lokiho upoutají naproti mě. ,,hej...hej...hej", poklepu do něj botou. ,,co je?" Rozčílí se. ,,Bolelo tě, když tě Tony rozmázl o ten chodník?"zasměju se. ,,JANE!!" zařve Thor. ,,ah...doprčic...nudím se...máš teda aspoň láhev?"zeptám se. ,,Ne chlastat nebudeš!" Zavrčí. ,,Železný muži...mohu tě poprosit? Vem ji na základnu k Bannerovi... a hlavně ať nepije!" Zavrčí. ,,jasný Zlatovlásko",Tony si nasadí masku, chytne mě pod koleny a zády a vyskočí se mnou z Quinjetu. Vykřiknu a chytnu se ho pevněji.
Doletíme na základnu. Slezu z Tonyho náruče a protáhnu si krk. ,,dáš si něco Jane?"zeptá se Tony. ,,nějakej rumík tam nemáš?"nevinně se usměju. ,, já, že bych neměl chlast?" Zasměje se. ,,pravda. Jsi ten nejlepší strejda jakýho znám",obejmu ho a vezmu si podávanou láhev. ,,jdu za Brucem a za tu láhev díky",řeknu a odejdu do laboratoří. ,,ahoj Bruci",sednu si na stůl. ,,ahoj Jane...kam ses poděla prosím tebe?" Zasměje se a obejme mě. ,,ale jeden magor mě unesl",uchechtnu se. Jo sexy magor... Zavrtím hlavou. ,,je tu něco s čím bych mohla pomoct?" Rozhlédnu se. ,,jo pár věcí tu je", řekne a ukáže na stůl. ,,pusť se do toho", řekne. U Bruce ten čas vždycky tak uteče...takže se ani nenaděju a všimnu si plně ozbrojených vojáků. Po chvíli se objeví Loki. Koukne na mě a ušklíbne se. ,,o co, že to byl tenhle magor",ozve se Bruce. Povolím zatlé pěsti a s úsměvem se na Bruce usměju. ,,jo byl to on...jdu se domluvit na výslechu...chlapec není moc upovídaný",řeknu a vyběhnu z laboratoří.
Doběhnu k Furymu. ,,chci na jeho výslech! Prosím. Jsem už dospělá a jsem jedna z nejlepších agentek tady",řeknu. Fury si mě přeměří pohledem. ,,fajn...Natasha tě doprovodí... ale jestli ti uteče...bude to na tvoje triko",řekne a mávne rukou.
S Natashou dojdeme ke dveřím. ,,Nemusíš tam Jane...",vyhrkne. ,,ale já chci",řeknu a odhodlaně otevřu dveře. Zavřu je za sebou. ,,ale ale...co tu děláš maličká?"zeptá se. ,,Proč jsi mě unesl?"vyjedu na něj. ,,proč jsi mě zradila?"odpoví nenuceným tónem.,,já tě zradila??" Zavrčím.,,to tys mě táhnul z New Yorku někam bůh ví kam!"zakřičím. Otevřu si a vlezu si k němu do cely. ,,vidím, že se nebojíš",zasměje se. ,,tebe se nebojí nikdo a teď mi odpověz!" Zavrčím. ,,ani mě nehne dokud neodpovíš ty"ušklíbne se. ,,proč tu jsi?? Proč unášíš lidi? Na co potřebuješ Tesseract?? K čemu jsem ti já?"vychrlím otázky. ,,Přestaň se ptát, když jsem řekl, že ti nic neřeknu!!" Zařve a vystartuje po mě. Přirazí mě ke zdi a chytne mě pod krkem. ,,teď mi odpověz!"zavrčí. ,,proč jsi mě zradila??" Zeptá se. ,,protože si dělám, co chci",řeknu s úšklebkem. Pak do něj kopnu, překopnu ho na druhou stranu a přitisknu mu dýku ke krku. ,,teď ty Loki. Mluv!" Zavrčím a zatlačím na dýku na jeho krku. ,,protože chci, protože chci, to tě nemusí zajímat, na hraní",řekne rychlé odpovědi. ,,jsi zmetek!! Jsi zrůda!"zařvu. ,,ne zrůda je tu někdo jiný....tvůj kamarád...",řekne s úšklebkem. ,,počkat jak .. jak o něm víš?"zaseknu se. ,,drahá jsem rád, že sis přišla popovídat...ale já už si povídat nechci",řekne, odendá dýku ze svého krku a přirazí mě ke zdi. Zvedne mě za krk do vzduchu. ,,a páč jsi mě zradila, jsi mi k ničemu!" Řekne a začne mě škrtit. ,,no tak to udělej...nic jinýho totiž neumíš! Jen ubližovat lidem!!"zařvu a v očích mě zaštípou slzy. V tu chvíli dovnitř vtrhnou Tony s Natashou. Loki povolí stisk. ,,jsem v pohodě",řeknu a správným kopem ho od sebe odhodím. Pak kývnu na Natashu, ona mě pustí z vězení a já odejdu.
Však já z tebe ty odpovědi dostanu Laufeysone.
ČTEŠ
I want to be the Lord (Loki ff)
FanfictionV příběhu se budou objevovat scény zapůjčené z MCU, jinak je příběh smyšlený! Loki se pustil žezla, ale napadlo někoho, co se dělo poté, co se za ním uzavřela černá díra? Co bylo před tím než se objevil v New Yorku? Co když po svých selháních konečn...