Mesaimin bitmesine az kalmıştı. Gözlüklerini düzelterek sandalye den geri çekildiğimde hakan abinin bana doğru yaklaşarak.
"İşin var mı Mete bir kahve içelim?"gülümseyerek.
Önce saatime baktım.asaf artık beni alıp bırakacağını söylüyordu.
Üstüme çok titriyordu ve bu benim birazcık hoşuma gidiyordu.
Hiç sevgilim olmamıştı ve ilişki kurmakta pek başarılı değildim.
Gözlerimi hakan abiye çevirdiğimde derin bir şekilde bana baktığını fark ettim.
"Peki hakan abi"dedim teklifini kabul ederek. Başını salayarak gülümsedi.
Binadan çıkarak bir kaç kere gittiğim ve kahvelerine bayıldığım cafede otur siparişleri verdiğimizde.
"Evlendiğini duydum?"dedim. Hakan abinin annesi ela teyze annem ile komşu idi. Daha ben iki yaşımda iken mahalleye taşınınca komşumuz ela teyze ve Levent amcaydı. Ama levent amca ve ela teyze bir kaç yıldır görmüyordum. Annemin söylediğine göre sebepsiz yere bize küsmüşler.
Başımı sallayarak onayladım.
Birden elini sıkarak masanın altına sakladı. Spor yaptığı için yapılı okları kasılırken anlamayarak ona bakıyordum.
"Ne oldu hakan ab-"sözümü sert bir şekilde keserek.
"Bana abi deme.ne zaman anlayacaksın Mete?"dedi isyan eder bir sesle.
"Neyi?"dedim. Gerçekten hiç bir şey anlamıyordum hakan abinin davranışlarını.
"Sana küçüklükten beri aşık olduğumu"dediğinde dönmüş bir şekilde ona bakıyordum.
İrileşmiş gözlerimle ona bakarken tepkim hoşuna gitmiş gibi gülümseyerek yanağıma dokunacaktı ki sert bir el elini tutu.
Gözlerimi hakan abiyi öldürecek mış gibi bakan zafere çevirdiğimde bir an ürktüm.
"Mete kalk gidiyoruz"dedi sesi soğuk bir şekilde. Başımı sallayarak kalktığımda hakan abi elini çekerek.
"Demek kocası sensin. Ama unutma Mete benim seninle evlenmeyecek"dediğinde hakan abi.asaf yüzüne yumruğu geçirerek hakan abi bir iki adım gerilediği de güvenlik hemen müdahale edip bizi dışarı çıkartınca Asaf dişlerini sıkıyor elleri yumruk olmuştu.
"Lan o oruspu çocuğunu "dedi elini direksiyona vurarak camı açarken korkulu gözlerle ona bakıyordum.
"Benim sevdiğimi elimden alacaktı. Ben onu lime lime edip köpeklere etini yedirmez miyim?"dedi.
Bir şey unutmuş gibi bir an durup bana baktığında çatık olan kaşları gevşeterek elimi tutup üstünü öptü.
"Özür dilerim yavrum seni korkuttum"dedi.elimi çekerek gözlüklerimi düzelterek.
"Ben bilmiyordum birden söyleyince ve öyle hareketsiz kaldım"dediğimde başını sallayarak.
"Biliyorum yavrum gördüm her şey o "dedi derin bir nefes alarak.
"Seni almaya binaya ya girdiğimde senin hakan olacak itle mola verdiğini söylediler bende cafeye geldiğimde sana "dedi yumruğu ağzı ile sıkarak arabayı aniden sağa çekerek durdurdu.
Bana dönerek şefkatli bir şekilde bakarak.
"Ben hayatım boyunca böyle bir şey hissetmedim Mete bu sana olan kaşı korumacılığım, seni ilk gördüğüm o akşam işte o an itibaren geceleri senin yüzün gözleri önüme geliyor,rüyalarımda seni görüyorum. Bana ne yaptın çocuk "dedi iki elimi tutarak avuç içlerini öperek kokladı.
"Bir insan nasıl bebek gibi kokar ya"dedi gözlerime bakarak beni kendine çekerek yanağıma dudaklarını sürterek boynumu burnunu sürtü.
" Beni kendine meftun ettin be çocuk "dediğinde biraz uzaklaştığımda anlayışla başını salayarak arabayı çalıştırırken
Başımı cama yaslayarak gözlerimi kapattım.*******
Evet kötü karakterimizde geldi. Nasıl ama.Bol yorum ve oy istiyorum ona göre yoksa yeni bölüm gecikir canlarım😀😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCAM-BXB
Teen Fiction|Tamamlandı| Arkadaşlar bu kurgu bir hayal ürünüdür kurgu yazarın Kaleminden değil düşlerindeki oyun arkadaşlarındandır. Mete anne ve babası ile yaşayan yanlız içine kapanık üniversiteyi bitirmiş ve bir edebiyat dergisinde editör olarak çalışan sad...