8.bölüm

3.8K 199 11
                                    


#ellie goulding-love me like do

Başlangıç saati 7:50"dedi genel yayın yönetmeni.elimdeki grafik çizimleri hemen taslak ve tasarım uzmanlarına verdikten sonra hızlı koştuğum için biraz soluklandım.

Nefes nefese kalmıştım.bu hissten nefret ediyordum.

Bugün yeni yayınevi sahibi geleceği için erkenden işe gelmiş yarım kalmış veya haledilmesi gereken işleri halediyorduk.

Aslında duyduğum duyumlara göre genç zengin tabi yakışıklı(göz deviriyorum)birisiymiş.

Bu umrumda değildi.derin bir nefes alarak bir sandalye çekerek oturdum.

Sabah beni işe Asaf bırakmıştı.dün gece yaşadıklarımız dan sonra biraz utanıyordum.

Bunun için yüzüne bakamıyordum.o ise bu tavrına kahkalar atıp her seferinde beni öpüyordu.

Aslında bu hoşuma gidiyordu.birinin beni sevmesi.ailem beni seviyordu.

Çünkü bir hata olmamıştı bu zamana kadar hep sessiz,ebeveynlerinin sözünü dinleyen kendi asosyalimde yaşayan birisiydim.

Anne ve babam her seferinde'biz ne büyük sevap işledikte Allah senin gibi bir evlat hediye etti bize kurban olduğum'diyorlar.

Aslında fazla abartıkları düşünüyordum çünkü ben bir melek değildim.sadece sıradan yaşayan etliye sütlüye karışmayan biriydim.

Gözlerimi yan masada bana bakan hakan abi ile kesişince gözlerimi kacırarak telefonuma baktım.

Bir sandalye çekilince kafamı kaldırdım hakan abi bana gülümseyerek bakıyordu.

"Nasılsın Mete ?"dedi.gözlerimi kısarak titrek bir nefes vermek cevap vermedim.

"Küs müyüz?"dediğinde beni konuşturmak için böyle konuştuğu için cevap vermedim.

"Mete...o adamı sevmiyorsun bu biliyorum istersen "sözünü keserek ayağa kalkarak.

"Ben o adamı seviyorum ve sen hakan abi benimle konuşma bunun neresini anlamıyorsun"dedim.

Ayağa kalkarak bana doğru yaklaştı.

"Sen beni anlamıyorsun.öyle masum ve Temisin ki "dedi.gözlerimin içine bakarak. Bir kaç adım geriye giderek ondan uzaklaştığımda derin bir nefes alarak yeniden bana doğru bir adım atacaken bir el omuzundan tutarak yumruk atığında hakan abi geriye doğru yalpalandığında sinirden elleri yumruk şeklinde olmuş bir Asaf duruyordu.

"Sana bir daha yaklaşma demiştim.ama demek ki konuşmam etkili olmamış"dedi yavaşça bana doğru yaklaşarak elini belime koyarak beni kendine çekerken hakan abi ayağa kalkarken Asaf ona bakarak.

"Kovuldun ve  bir daha seni ailemin yakınlardan görmek istemiyorum"dedi.asaf belimden tutarak koruma güvenliğe emir şeklinde bir hareket yaptığında korumalar Hakan abinin kolundan tutarak dışarı çıkartırken,hakan abi bağırarak tehdit savuruyordu.

"Bu burada bitmedi Mete den vazgeçmem sana rağmen"dedi.asaf sert bir soluk çekerken hakan abi dışarıya çıkartılırken şaşkın bir ifade ona bakıyordum.

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

Biraz kısa bir bölüm oldu ama neyse bol yorum yapmayı unutmayın arkadaşlar.

KOCAM-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin