Sabah gözlerimi açtığımda yanım boştu.
Yataktan doğrularak indiğimde derin bir nefes alarak banyoya girdim.
Duşumu aldıktan sonra asaf evde bulamayınca işe gitmiştir diye aradım ama cevap alamadım.
İçimde kötü bir his vardı. Dün akşamda eve gelmemişti.
Kötüyü düşünme mete sakin ol!
Derin bir nefes alarak çantamı ve telefonumu alarak evden çıkıp asafın bana aldığı mini Cooper a bindim.
Yayınevine doğru yola çıkarken defalarca kez aramama rağmen açmadı.
Nerde bu adam!? Neredesin asaf.
Yayınevine geldiğimde arabadan inerek içeri girdiğimde herkes çalışıyordu.
"merhaba Songül Hanım Asafı gördünüz mü?" dedim. Songül Hanım olumsuz bir şekilde başını salayarak
"görmedim dün akşam geç çıkmıştı onu biliyorum" dediğinde teşekkür ederek işimin başına geçtim.
Neredesin Asaf neredesin.
Akşama doğru bütün cizerleri matbaaya gönderdikten sonra genel dizgiyi haletikten sonra işim bittiğinde lavaboya gittim.
Asaftan hiç arama yoktu. Ve bu beni endişelendiriyordu.
Nerde bu adam? Olmayacak bu böyle.
Telefonumu açarak rehbere erenin numarasına tuşladım.
Eren benim tek arkadaşım yurt dışında yazılım mühendisi olduğu için yıllardır pek görüşemiyorduk.
"alo eren ben mete nasılsın iyiyim evet tşk ederim senden bir şey isteyeceğim bir numara versem bana konumunu bulabilir misin. Ah çok teşekkür ederim hemen atıyorum hoşçakal"
Erene asafın numarasını attıktan bir kaç dakika sonra bir konum bilgisi geldiğinde Yayınevine çıkarak arabaya binip bulunduğu yere doğru yola çıktım.
Arabayı ormanlık alandaki iki katlı bir dubleks evin önünde park edip eve girdiğimde kapı acıktı.
İçeriye girdiğimde evin içi lükstü. Ve kimse yoktu.
Yukarıya çıktığımda kapısı acık odaya girdiğimde gördüklerim beni kıpırdamaz hale getirdi.
Asaf ve bir kadın aynı yatakta yarı çıplak.
Gözlerini açan Asaf önce bana sonra üstüne yanındaki kadına baktığında şaşırmış bir ifade ile bana bakarken gözyaşlarım ile birlikte aşağa indiğimde asafın arkamdan bağırdığını duyuyordum.
Biraz geç geldi kusura bakmayın ama aksiyon bol olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCAM-BXB
Teen Fiction|Tamamlandı| Arkadaşlar bu kurgu bir hayal ürünüdür kurgu yazarın Kaleminden değil düşlerindeki oyun arkadaşlarındandır. Mete anne ve babası ile yaşayan yanlız içine kapanık üniversiteyi bitirmiş ve bir edebiyat dergisinde editör olarak çalışan sad...