Sabah erkenden uyanıp üstümü giyerek işe giderken asaf'a haber vermemiştim.
Aslında hakan abi ile aynı ortamda çalışmamı istemiyordu.
Haklıydı.ama hakan abide başarılı biriydi. Ne ben nede Asaf karışabilir dik.
Elimdeki çantayı koluma aşarak binanın içine girerek hakan abiden uzak durmalıydım.
Üst katta çıktığımda kapak tasarımcı olan cemre hanım yanıma gelerek.
"Mete hakan bey seni çağırıyor"dediğinde yutkundum. Başımı sallayarak uzun koridorda ilerledim.
Odasının önüne gelince derin bir nefes alarak kapıyı tıklatıp içeriye girdiğimde.
Hakan abi bana gülümseyerek bakıyordu.koltuğunda kalkarken önündeki koltuğu işaret edince koltuğa oturup gözlüklerimi düzelterek hakan abiye baktım.
"Beni çağır mışsınız?"dedim resmiyete kurarak.eskinden yani bana aşkını itiraf etmeden önce ona hakan abi derdim ama şimdi sadece o benim patronumdu.
"Demek şişli bizli olduk Mete tamam.açık konuşayım senden çok hoşlanıyor deliler gibi aşığım sana ve kimse seni benden alamaz o adam bile"dediğinde ayağa kalktım.
"O benim nişanlım"dedim düz bir ifade ile.
Yüzüne yerleştirdiği sırıtış ile bana bakarak.
"Onu sevmiyorsun"dediğinde karşılık olarak.
"Seni de sevmiyorum"dedim yüzüne bakarak söylediğimde gözlerinde parçalanmış camlar gördüm.
"Biliyorum ama ben senden vazgeçmem sonu uçurumda yatan ölü bir kefen olsa bile "dediğinde daha fazla dayanamadan odadan çıktım.
Bu adam aklını kaçırmıştı. Ben nasıl göremedim?
Derin bir nefes ihtiyacı duyarak terasa çıktığımda telefonum çaldığında kim olduğuna bakmadan açıp kulağıma yasladım.
"Mete neden bana haber vermiyorsun ben seni bırakacaktım unutun mu?"dediğinde yoldan geçen insanları seyrediyordum.
"Teşekkür ederim ama ben tek başıma yürümek istedim"dediğimde hırlayan sesini duydum.
"O it herif sana yaklaştı mı?"dediğinde göremesede başımı iki yana sallayarak.
"Hayır bir şey olmadı"dediğimde biraz daha sakin nefes alış veriş lerini duyuyordum.
"Tamam iş çıkışı seni alırım"dediğinde onaylayarak telefonu kapatarak arkamı dönerek işimin başına geçtim.
* * *
İşlerim biterken baskıya gidecek kapak sayılarını kontrol ettikten sonra telefonumu ve çantamı alarak binadan çıktım.
Asaf geldiğini belirten mesaj gönderdiği de hemen arabaya binerek elimi ısıtığımde belime dolanan kollar ile asaf'a baktığımda beni kucağına çekerek yanağımı öptü.
"Aklım çıktı seni bulamayınca mış kokulum"dediğinde gözlüklerini düzelterek ona baktım.
"Ben biraz hava almak için yürüdüm"dedim kısık ses ile.
Gülümseyerek dudaklarını yanağıma sürterek derin bir nefes aldı.
"Tenin beni sarhoş ediyor mete.bu çok tehlikeli"dediğinde kararan siyah gözlerine baktım.
Yutkundum.yutkundu.
"Seni içime hapsedip orada yaşatmam mümkün olsaydı emin ol düşünmeden bunu yapardım"dedi bir daha yanağını öperek boynuma burnunu sürterek.
"Eğer durmazsam hiç iyi şeyler olmayacak"dediğinde kucağında kalkıp yana geçtiğinde Asaf arabayı çalıştırarak eve doğru sürdü.
Araba evimin önünde durduğunda kemerimi çözdüğümde Asaf beni izliyordu.
"Yarın işe gitme bende gitmeyeceğim biraz gezelim tamamı mı canım içi"dediğinde uysal bir şekilde başımı salladığımda dudaklarımı öperek geri çekildi.
"Kurban olurum ben sana"dediğinde utanarak arabadan inip hızlıca eve girdim.
**********
Bol yorum ve oy istiyorum ona göre he
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCAM-BXB
Teen Fiction|Tamamlandı| Arkadaşlar bu kurgu bir hayal ürünüdür kurgu yazarın Kaleminden değil düşlerindeki oyun arkadaşlarındandır. Mete anne ve babası ile yaşayan yanlız içine kapanık üniversiteyi bitirmiş ve bir edebiyat dergisinde editör olarak çalışan sad...