My heart will go on-titanic
Gözleri ruhun aynasıdır derler,peki hiç ruhunda gözlerin kırılır mı?
Çoğu zaman izlediğim filmlerden,okuduğum kitaplardaki gibi mutlu gerçek bir aşka sahip olmak istemişimdir.
Asafın beni gerçekten sevdiğine inanıyorum.çünkü bir insan gözlerin içine bakarak sevdiğini söylerken bir yandan hisettiriyorsa ben buna yalan söylüyor diyemezdim.
Elimin üstünde gezinen parmakları nabzımın üstünde hissediyordum.
Nabzı nabzım.
"Sana dokunan,bakan herkesi parçalamak istiyorum"dedi kulağıma fısıldayarak.
Asafın bana sürpriz yapmak için yayınevini satın alması ve yayınevinin benim üstüme yapması gerçeğini öğrendiğimde bir süre kendime gelememiştim.
Asafın bu zaman zarfında endişelenerek kendine küfürler etikten sonra şoktan çıkmış asafa sımsıkı sarılmış eve gelmiştik.
Şimdi ise saat dokuzu geçerken TV ekranından Oynanan romantik bir film olan Titanic izliyorduk.
Kucağında kıpırdanırken derin bir yutkunuşu tüm odada yayılırken başımı omuzuna koydum.
Filmde adam kadına yaklaşırken Asaf ei ile belimi okşuyordu.
Dudakları boynuma temas ederken gözlerimi kapattım
"Mete"sesi çok efsun şu bir şekilde geliyordu.başımı kaldırarak gözlerine baktığımda bana bakıyordu.
"Mete güzel eşim"dedi dudaklarımı öperek.
Gözlerimi kapatarak ona karşılık verdiğimde birden beni kucağından havalandırarak ayağa kalktı.
Dudaklarımız birbirinden ayrılmadan yatak odasına girdiğimizde beni yatağa bıraktı.
Ben geriye doğru kayarken üstündeki kıyafetlerden önce sonrada benim kıyafetlerimi çıkartırken gir eli ile bedenimi okşarken bir yandan beni öperek kasıklarıma dudaklarını bastırıyordu.
Odada önlemek yankı bulurken komodinin üzerindeki kremi çıkartarak kapağını açtı.
Yavaş ve kışkırtıcı bir şekilde deliğime kremi sürdükten sonra kendi aletini sürdükten sonra aletinin ucunu deliğime soktuğunda acı dolu bir inleme dudaklarımdan firar etti.
Beni öperek dudaklarıma nefesini bırakırken
"Seni çok seviyorum bebeğim"dedi boğuk bir ses ile.
Bir yandan beni öperken bir yandan içime girerek gel git yapıyordu.
Haz noktalarına vuruşlar yaparken acı zevke bırakmıştı kendini.
İçimde öyle bir doyum ve zevk hazı vardı ki gözlerim nerdeyse yaşarmıştı.
Bir yandan beni öperek bir yandan içime boşalırken bende kendime çekerek boşaldığımda içimden çıkarak beni kucağına alıp banyoya götürürken bile hala beni öpüyordu.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Evet arkadaşlar hikayemiz nasıl gidiyor.kurgu biraz ağırdan ilerliyor fakat diğer bölümler eğlenceli olacak
Hadi kaçtı bol yorum ve oy yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOCAM-BXB
Teen Fiction|Tamamlandı| Arkadaşlar bu kurgu bir hayal ürünüdür kurgu yazarın Kaleminden değil düşlerindeki oyun arkadaşlarındandır. Mete anne ve babası ile yaşayan yanlız içine kapanık üniversiteyi bitirmiş ve bir edebiyat dergisinde editör olarak çalışan sad...