12.bölüm

2.9K 155 8
                                    

#Ali insan-hasretinle yandı gönlüm

Bir insan göğüsünüzü açmadan da kalbinizi alabilir.

Ben bunu asaftan öğrenmiştim. Yüreğimi avucunun içine alıp öyle güzel sevdi ki sanki benim yüreğim onun sevgisini bekliyormuş bu zaman a kadar yanlızlığım asaf ile göğüsüme dolmuştu.

"seni çok seviyorum güzel gözlüm" dedi beni göğüsünde sarmalarken

"benim kadar değil" dedim başımı omuzuna yaslayarak ona baktığımda o da bana bakıyordu.

"sensiz o iki gün cehennem yeriydi bana metem" dedi dudaklarını Dudaklarıma yaslayarak.

Öyle güzel öpüyordu seviyordu ki iyi ki evlenmişim asafla.

"bana güvendiğin için ne kadar teşekkür etsem az" dedi gözlerimi içine derin derin bakarken.

"sen benim kocamsın biliyorum beni aldatmayacağını" dedim omuzuna yasarken.

İki gün önce...

Hasretinle yandı gönlüm
Yandı yandı söndü gönlüm
Evvel yükseklerden uçtu
Düze indi şimdi gönlüm

Gözlerimde kanlı yaşlar
Hasretin bağrımda kışlar
Başa geldi olmaz işler
Bin bir dertle doldu gönlüm

Gelecektin gelmez oldun

Halimi hiç sormaz oldun
Yaralarımı sarmaz oldun
Yokluğundan soldu gönlüm

Gözlerimde kanlı yaşlar
Hasretin bağrımda kışlar
Başa geldi olmaz işler
Bin bir dertle doldu gönlüm

Aramızda karlı dağlar
Hasretin bağrımı dağlar
Çaresizlik yolu bağlar
Yokluğundan öldü gönlüm
Yokluğundan öldü gönlüm
Yokluğundan öldü gönlüm

Gözyaşları kendiliğinden akarken derin nefes alıp veriyordum.

"Mete annem yıpratma kendini asaf oğlumun bunu yapmayacağını ikimizde biliyorum" dedi. Biliyordum ama gördüklerim bana çok anlamsız geliyordu.

Kapı zilli çaldığında annem kapıyı açmaya gittiği de bende asafın fotoğrafına bakıyordum.

"Mete bir kız arkadaşın gelmiş" dediğinde ayağa kalkıp odadan çıkıp salona gittiğimde sahilde karşılaştığım ecrin denen genç kız ile karşılaştım.

"ecrin?" dedim. Ecrin beni gördüğü de tebessüm etti.

"Aslında sana bunu o gece söyleyecektim ama işim ve fırsatım olmadığın için söyleyemedim adresini çalıştığın yayınevinden buldum" dedi annem ecrine merakla bakarken.

Ecrin cebinden telefonunu çıkartarak bir şeyler yaparak bir video açıp bana uzattığında elinden aldım.

Videoda asaf ile aynı yatakta yatan kadın ve hakan abi vardı gittiği evin bahçesinde hakan abi kadına yüklü bir miktarda bir para desteği veriyordu.

Ama bu... Demek her şeyi hakan planlanmış olamaz.

Telefonu koltuğa atarak Araba anahtarı ve telefonumu alarak evden koşarak çıktığımda yağmur yağıyordu.

Arabaya binip evimize doğru sürmeye başladım.

Evimize geldiğimde arabadan koşarak inip kapıyı açıp içeriye girdiğimde salonda içki şişeleri ve büyük camdan elinde içki şişesi ile dışarı izleyen asaf vardı.

Çok yorgun gözüküyordu. Gözlerimi doldu onu bu halde gördüğümde.

Sanki varlığımı hissetmiş gibi başını çevirdiğinde beni gördü.

"Mete" dediğinde Dudaklarım titredi. Koşarak ona sarıldığımda beklemeden kollarını belime sardı.

"özür dilerim özür dilerim" dedim ağlayarak kollarımı boynuna sardığımda beni sımsıkı tutyordu.

"asıl ben özür dilerim seni üzdüğüm için güzel gözlüm kurban olduğum" dedi beni öperken.

Ah dayanamayacağım bu Aşk sahnesine Neyse diğer bölüm final arkadaşlar onların hikayesini sonsuzluğa uğurluyoruz.





KOCAM-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin