11. Fejezet

7.5K 131 3
                                    

Ver a víz. Izzadok, de úgy, hogy alig marad rajtam smink. Félek. Sőt, inkább rettegek! Mégis olyan elszántan lököm be egymás után a fekete ajtókat, mintha nem is önmagam lennék. Látni akarom Jacksont. Nem tudom megmagyarázni, hogy mi ez az érzés bennem, csak annyit közvetít, hogy látnom kell őt. Mintha nem lennék teljes egész, ha ez nem történik meg mielőbb. Abszurdum, ha belegondolok. Hiszen, alig beszélünk egy hete, és ez nem azért van, mert kaptam egy orbitális, spriccelős orgazmust. Már előtte is így éreztem. Előtte is alig vártam, hogy láthassam őt. Fenébe, még akkor is, amikor még a nevemet sem tudta, csak szimplán bejárt az egyetemi előadásra! Most jövök rá, hogy azóta tetszik nekem, hogy... már évek óta. Szarba! Sosem lesz viszonozva ez az érzés. Végighaladok a folyosón elnyúló ajtók hosszú sora előtt, de az utolsónál megállok. Gyorsan szagmintát veszek magamról, hónalj nem büdös, a parfüm még érződik a helyén, a leheletem nem bagós. Most direkt nem gyújtottam rá fogmosás óta, mondhatni nagyon rákészültem a szopásra. Pedig nem jártam valami nagy sikerrel Paullal az este. Akárhányszor próbálkoztam a mély torkozással, mindannyiszor csak háromszor tudtam leerőltetni a péniszét egyhuzamban. Mindig csak három merülés a nyelőcső biztonságába, nem több. Ennyi elég is volt, hogy ne kapjak levegőt. Jackson azt sem fogja elhinni, hogy gyakoroltam. Minek mondtam, hogy szeretem az aszfixiát? Előre rettegek, hogy ma úgy fogok fuldokolni, mint akit lenyomnak a víz alá. Hm. Víz alá. Ezt kipróbálnám. Úgy szexelni a vízben, hogy a fejem alatta van. Az a baj, hogy ez nem valószerű. Hacsak, nem úgy tologatnak hason a víz tetején, mint egy lassú, de súlytalan talicskát. Három tolás után meg is fulladnék. Gondolok egy bátrat és szabályosan belököm az ajtót. Félhomály fogad, mint mindig. Jackson meztelenül fekszik az ágyon, a könyökén támaszkodik és éppen lapoz egyet a könyvben, amit olvas. Hát, nem erre számítottam, az egyszer biztos! A pasi felnéz a robajra, ami az érkezésemmel jár.
- Hiányoztam? - kérdezem viccesen, mire megemeli egyik szemöldökét.
- Nem. Mint látod, olvastam. Amíg fel nem keltetted a holtakat. - válaszolja Jackson flegmán.
- Nem én tehetek róla, hogy nincs csapódásgátló az ajtón! - felül az ágyon. A farka merev. Mitől merev neki? Még hozzá sem ért senki! Hacsak, nem kiverte, mielőtt jöttem, hogy ne járhassak sikerrel. A rohadék! Csípőre teszem a kezem.
- Te kiverted?? - kérem számon Jacksont.
- Mit? - teszi az ártatlant.
- Szerinted? - mutatok a farkára. Lenéz magára, aztán leszáll az ágyról és felegyenesedik. Te jó szagú Úr... végem! Jackson magas és szexi és áll a farka... nedvesedik a szám széle. Letörlöm róla a nyálat. Azt a rohadt életbe! Mit keresek én itt? Foghatom-e menekülőre? Ki ez az Ist... nem, Emma! Vallásos utalások nélkül! Akkor a kurva életbe! Dugj meg, mesterember! Olyan melegem van, hogy mindjárt leolvad rólam a ruha.
- Nem. - jelenti ki Jackson és egyre csak közeledik hozzám. Bátornak kell látszanom, úgyhogy nem mozdulok, de lehet, hogy be fogok kaksizni, mire ideér. - Megadom a lehetőséget. Megpróbálhatsz leszopni! - kínálja fel magát.
- Minek is köntörfalazzunk, nem igaz? - zavartan nevetgélek. Húha! Irányváltás! Közöm nincs az irányításhoz. Ez az ember egyetlen pillanat alatt képes maga alá rendelni. Milyen gáz vagyok!
- Nem úgy tűnsz, mint aki igazán akarja! - jegyzi meg epésen.
- Hát... kicsit elbizonytalanodtam. Nem értem például, hogy mitől áll. - mutatok megint a farkára.
- Megijedt, amikor bejöttél. - felnyerítek, de rögtön abbahagyom, amikor Jackson előttem terem. Azt sem tudom, mihez tudnék kezdeni vele. Ő a nagyvad. Én a kisvad vagyok. Az ő prédája. Ki hallott már olyat, hogy az oroszlán és a gazella dugtak egyet az utolsó vacsora előtt? Nonszensz! Nincs itt semmi keresnivalóm. Elcsüggedek.
- Nem tudlak leszopni. Szar vagyok benne! Csak álmodoztam egyet. - vallom be. - Béna vagyok hozzá. Lehetne, hogy csak gyorsan megdugj, hogy aztán mehessek? - Jackson lejjebb hajol. Innen már meg tudna csókolni, ha akarna. Nyilván nem akar. Megint hatalmas szarnak érzem magam. Egy senkinek.
- Nem. Azzal hitegettél, hogy leszopsz. Akkor csináld! - ő szőkesége ellép tőlem és lemutat magára.
- Meggondoltam magam! - inába száll a bátorságom.
- Késő bánat! - Jackson megragadja a hajam és az ágyig vonszol. Kapaszkodom a karjába, mert fáj, amit csinál, próbálom tompítani valahogy az érzést. Az ágynak lök, aztán térdelésre kényszerít mellette. Annyira meglepődöm, hogy nem tudok reagálni. Még ellenkezni sem. - Nyisd ki szépen a szád! - bátortalanul megrázom a fejem. Jackson megragadja a fejem és beleerőlteti magát a számba. Nekinyomom a tenyerem a csípőjének, hogy megpróbáljam eltolni magamtól. A farka négyszer lökdösi a mandulámat egyhuzamban - mintha csak a kopogtatót rázná valaki ajtaján -, mire sikerül eltolnom magamtól. - Nagy levegő! - figyelmeztet, aztán megragadja a tarkómat és újra belém nyomul. Megismétli. Most háromszor sikerül neki, mire levegő után kapkodok. - Csináld! - Jackson rám förmed és megint a számba kényszeríti magát. Nem enged. A hirtelen pánik miatt eddig a számon akartam venni a levegőt, de tudatosan átállok orron át való lélegzetvételre. Ömlik kifelé a nyál a szám sarkán. Lecsöpög a földre, ahogy a pénisz mozog a torkomban. Jó mélyen. Elég volt! Nagy erővel eltolom magamtól Jacksont és gyorsan felpattanok, hogy ne ismételhesse meg az előbbieket. Ez azért durva volt! A kézfejembe törlöm a számat. Jackson vicsorogva fog rá a nyakamra és rávet az ágyra. Leráncigálja rólam a farmert és enyhén meglepődik, hogy nincs alatta bugyi. Aztán szabályosan lerántja rólam a farmerkabátot is és annyit mond a pólómra mutatva: - Széttépem! - még mindig vicsorog, mint valami vadállat. Arra vár, hogy én vetkőzzek le, de azért sem teszem. Ebből elég volt. Ez már tényleg erőszak! Úgysem meri széttépni. Jó, egyszer már megtette, de most nem fogja. Jackson csücsörít és gonoszan elvigyorodik. Már most tudom, hogy tévedtem. Két erős rántással szétszakítja a laza felsőmet a nyakától az aljáig. Azután lerángatja a vállamról a melltartó pántját és anélkül, hogy kikapcsolná, lehúzza a hasamig a kosarat. Elmosolyodik a ványadt melleim látványára. Ja, nem. Nem attól. A saját ujjlenyomatai vannak rá ilyen hatással, mert rájuk illeszti az ujjait és rászorít az emlőre. Akármilyen erőszakos is ez a fickó, csupa nedvesség vagyok tőle. Döbbenetes! Felocsúdni sincs időm, máris felettem térdel, a karjaimon, hogy ne tudjak ellenkezni. Megint megfogja a tarkómat és meghajlik a nyakam, ahogy a számba furakszik. Csak arra tudok gondolni, hogy mindjárt eltörik a gerincem. Várom a roppanó hangot, mert nem tudok kiszabadulni. Öklendezni kezdek és végső kétségbeesésemben összébb zárom a számat, pont amikor Jackson kihúzódik belőle, így végigkarcolom a fogammal a makkját. A mesterem leszáll rólam, én pedig levegő után kapkodok. Ez tényleg durva volt! Felülök és próbálom feldolgozni ezt a traumát. Csak örülök, hogy nem bénultam le egy életre ettől a görbüléstől. Nem nagyon van időm magamhoz térni, mert Jackson szétterpeszti a lábaimat és óvszerrel magán keményen belém hatol. Te jó ég! De jó érzés! Viszont ellenállok, ezért Jackson megáll a mozgásban és lenéz rám azokkal a csodálatos szemeivel. Finoman megérintem az arcát.
- Megharaptalak. Éreztem. Nagyon sajnálom! Nem fáj? - aggódom érte.
- Nem. - válaszolja hidegen és újra tologatni kezd, de közben végig egymás szemébe nézünk. Esküszöm, ez úgy megdobja az érzést, mintha szerelmes lennék. Nem engedem el Jackson arcát. Behunyja a szemét és átszellemül. Előveszi az enyhén csücsörítős szájtartást, vagyis némileg csökkenni látszik benne az őrült vágy. Gyengédebb lett. Mindig ráérez, hogy mire van szükségem. Tényleg ért ehhez! És én mondtam neki, hogy gerjedek az erőszakos dolgokra, nem az ő hibája, hogy most úgy fáj a torkom, mintha be lenne gyulladva. Így néz ki, ha dominálják az embert. Nagyon is jól tudom. James Deen ugyanezeket szokta csinálni, sőt, ő sokkal durvábban! Bár, ez a szopatás már az ő szintjén volt. Haladóknak. Megint kiesem a ritmusból, nem fogok tudni elélvezni. Hiába csodálatos az érzés és a látvány, felzaklatott érzelmi állapotban vagyok. Minden értelemben. Bűntudat, hogy megharaptam Jacksont, a korábbi pánik és a végtelen sóvárgás. Annyira vágyom erre az emberre és az onániára, hogy emiatt nem fogok tudni elélvezni. Mindig van valami akadálya. Röhejes! Elbaszott vagyok. El kéne már fogadnom. Most az motivál, hogy Jacksonnak jó legyen a vége. Még úgy is, hogy nem sikerült őt leszopnom. Sosem fogom tudni. Ezt is el kéne fogadnom. Esélyem sincs. Alkalmatlan vagyok erre a torkozás dologra. Azóta is ég és kapar a farka nyomán. Jackson lassít, aztán teljesen leáll. Kiszáll belőlem, lehúzza magáról a gumit, és elsétál. Értetlenül fekszem az ágyon. Most meg mi történik?
- Miért hagytad abba? - kérdezem riadtan. Kotorászik a sporttáskájában, aztán a magasba emel egy jointot.
- Szünet.
- Szünet? Szex közben? - ez meghökkentő.
- Igen. Ha úgy akarom, akkor szünetet tartok.
- Aha. Értem. - felülök. Ő lehuppan mellém és meggyújtja a spanglit. - Megnézhetem? - mutatok a farkára. Vállat ránt. Lehajolok és közelről megvizsgálgatom a hegyét. Egy piros vonal jelzi, hol kapta el a fogam. Még mindig fel vagyok ajzva és kívánom ezt a férfit. - Bocsánat! Nem akartam! - szabadkozom.
- Semmi baj! - felnézek Jacksonra és lassan megnyalintom a makkját. Összehúzza a szemöldökét és újabbat szív a cigiből. Nem mond semmit. Ezt beleegyezésnek veszem. Nem adhatom fel. Egyszerűen úgy érzem, hogy kell nekem ez az ember. És ha sikerülne leszopnom őt, akkor sosem felejthetne el. Bele akarok épülni a tudatába. A szívébe. Azt akarom, hogy soha ne tudjon elfelejteni. Még úgy sem, hogy nem vagyok az esete. Így szopkodni kezdem. A magam ütemében. Az egyik karját megtámasztja a háta mögött, hogy jobban hozzáférjek a hímtagjához, a másikkal időnként a cigiből slukkol. Nem lankadt, egy kicsit sem. Kőkemény a kezemben. Hamar rájövök, hogy Jackson jobban szereti, amikor csak a nyelvem és a szám van játékban, a kezem nélkül. Élvezi, amit csinálok, látom a hasa mozgásán és hallom, hogy morgolódik a gyönyörtől. Imádom ezt a hangot. Eleve a hangját. A méreteit. A kék szemét és a szőke szőrszálakat az egész testén. Mindenét. A vadságát, a tetoválásait, azt az átkozott csücsörítést. Mindent! Még azt is, amilyen bunkó tud lenni.
- Szívd meg! - utasít Jackson. Megszívom a farkát. Szívogatom és pergetem rajta a nyelvem. Jackson nyögdécsel. Ez erőt ad. Motivál, hogy nagyobb erőbedobással dolgozzak rajta. És egy idő után megint megpróbálom mélyebbre engedni a számban. Egyre jobban kapar a torkom, de nem hagyom abba. Jackson még erőteljesebben nyög. - Rohadt életbe! Ne hagyd abba! - utasít és ugrál a gyomrom a boldogságtól, hogy élvezi. Nem állok le, de majd félóra után rendesen elfáradok és abbahagyom.
- Nem fog menni? - kérdezem tőle csalódottan.
- Nem hiszem. Túl jó. - mondja. Ilyet sem hallottam még!
- Túl jó? - hitetlenkedem.
- Igen.
- Akkor miért nem élvezel el?
- Ezért. Nem tudok kibillenni ebből az állapotból.
- Ismerős. Nálam is valami hasonló van. - Jackson megsimogatja az arcomat. Elalélok ettől. Alázatos szolgája vagyok.
- Majd legközelebb. Nagyon ügyes voltál! Pihenj! - kínálja a kialudt cigit. Leülök mellé, meggyújtja és átadja nekem.
- Akkor ma egyikünk sem fog elélvezni? - kérdezem csalódottan.
- Dehogynem. Te biztosan! Csak szívd, igyál vizet, szusszanj! Jön a folytatás! - rögtön megbizsergek.
- Sajnálom, Jackson! - mondom szomorúan.
- Mit?
- Hogy megharaptalak. És hogy nem megy nekem ez a dolog! Hogy nem tudlak leszopni! - csalódott vagyok.
- A harapást megérdemeltem. Elszaladt velem a hév. Te pedig nagyon ügyesen csináltad a szopást.! Éreztem, hogy tényleg akarod. Engem ez izgat fel. Ahogy kapkodtál a levegő után, de azért habzsoltál. Jó volt, hidd el! - próbál meggyőzni.
- Mégsem élveztél el!
- Mondtam. Majd legközelebb újra megpróbálhatod!
- Tízes skálán milyen voltam?
- Hatos. - remek! Két helyet javítottam! Némileg kevésnek érzem. - Elszívtad? - mutat a bagóra.
- El. - Jackson kiveszi a kezemből a csikket és most is lehelyezi a földre.
- Te jössz! Szolgáld ki magad! Tedd velem azt, amit csak akarsz! Kérj bármit! - meglepődöm, hogy a mester ilyet mond.
- Miért?
- Mert ez a BDSM, kedvesem! Egyszerre vagy a kurvám és a királynőm. Most a királynőmmé teszlek.
- Micsoda ajánlat! De pihenhetnék előtte még egy kicsit? - ledőlök az ágyra.
- Ha szeretnél. - Jackson is mellém heveredik. Lassan simogatni kezd, felfedezi a testem vonulatait, amíg pihengetek. Amikor a hasam felé kalandozik, mindig eltolom a kezét, de csak azért is visszatalál. Újra meg újra. Inkább behúzom a hasam és essünk túl rajta. Alig várom, hogy áthaladjon végre a hájas területemen. Ez nagyon feszélyez. Senki nem nyúlhat a hasamhoz. Az tiltott zóna. Most, hogy hagyom magam, Jackson érdeklődését vesztve lejjebb halad végre. Csókolgatja a vállam, a nyakam, miközben finoman izgatja a csiklómat. Újra beindulok, és nem is kicsit. Magamba akarom őt fogadni. Oldalra fordulok és kitolom a fenekem. Jackson veszi a lapot. Mögém kucorodik, de most nem irányít. Hagyja, hogy én vezessek. Dörgölőzöm hozzá, amíg belém nem csúszik. Feltűnik, hogy most nem húzott kotont, és ennek módfelett örülök. Igazán érezni akarom őt. Nem gondolok arra, hogy hány nőt fektet meg naponta és milyen szexuális úton terjedő betegségek gazdatestje lehet. Elhamarkodottan bízom meg benne, de őt akarom érezni és imádom ezt a pózt. Jackson keze simogat, a szája gyengéd csókokat hint a bőrömre, de az alteste nem mozdul. Én mozgok. A kezem a lábam közé vezetem és duplán izgatom magam. Hirtelen elkapom a sodrást és erőteljesebb, gyorsabb ütemet kezdek diktálni. Jackson ujjai szorítják a csípőmet, ő is beszáll az irányításba. Együtt mozgunk, amíg el nem élvezek. Ezután kiugrik belőlem és rögtön a hasamra élvez. Beteríti az egészet. Csodálatos ez a pillanatnyi érzés, ahogy a forró sperma azonnal kihűl, amint a bőrömre érkezik! A testem most is kellemesen bizsereg az orgazmustól. Ez szeretkezés volt. Semmi erőszakos nem volt benne. Jackson a királynőjévé tett, ahogy mondta.

Ma is hazavisz. Ülünk az autóban és úgy érzem, hogy valami nyomja a lelkét, mert hallgatag és mélázó. Nem tetszik a viselkedése. Megjegyzem magamnak, de nem folyok bele. Most jobb a boldog tudatlanság. Még mindig el vagyok szállva. Nem volt olyan ütős a mai orgazmus, mint az előző, de kétségkívül nagy élmény volt. Jackson megáll a házam előtt, pont ott, ahol legutóbb is kitett.
- Szívesen felhívnálak, de... új lakótársam van. - magyarázkodom.
- Ne fáradj! Nem randiztunk. - kitágulnak a szemeim. Ez most mi? Jackson rám sem néz, a kormányon támaszkodik és előrefelé bámul. Arra vár, hogy kiszálljak. Paraszt!
- Nem is azért... - próbálkozom.
- Szia, Emma! - Jackson rövidre zárja a magyarázkodásomat. Nagyon lelomboznak a szavai. Kiszállok és bevágom a kocsi ajtaját. Jackson rögtön elhúz. Mi a fasz? A hangulatingadozás is a csomag része? Bakker! Nem fizettem ki! A rohadék! Tuti, hogy emiatt száguldott el olyan gyorsan! Akkor sem ússza meg! Majd holnap a suliban megkapja a fizetségét. Én most is csókkal akartam elköszönni tőle. Ma nagyon hiányzik, hogy egyszer sem kaphattam a tökéletes csókjából.

DominiumWhere stories live. Discover now