13. Fejezet

6.3K 136 7
                                    

Két napja nem beszéltem Jacksonnal. Kezdek kiborulni. Muszáj mesélnem valakinek a helyzetemről, de nem árulhatok el mindent. A szokásos klubban borozunk Indivel, és ma azt hallgatjuk, ahogy karaokéznak a tehetségtelenek. Nem tudom, miért mindig ide kell jönnünk. Nem igazán akarok összefutni Jacksonnal, mert rossz érzés lenne. Láttam ma órán, elöl ült, még arra sem vette a fáradságot, hogy intsen nekem. Egyszerűen átnézett rajtam, az üzenetemre pedig azóta sem válaszolt.
- Indi! - kezdek bele. - Összejöttem valakivel. Illetve, olyasmi. - kitágul a barátnőm szeme és szélesre húzódik a szája.
- Végre! De jó! Örülök neked, Emma! Ki a szerencsés? - megpaskolgatja a kézfejemet.
- Egyelőre nem akarom elmondani, amíg nem lesz biztos a dolog, de napok óta nem keresett és ez megőrjít! Honnan tudhatom, ha valamit elrontottam?
- Mondjuk, tőle? Meséld el az elejéről! - nagyot sóhajtok, de Indi igazán érdeklődő, nekem meg muszáj kapnom valami kapaszkodót valakitől, így belekezdek.
- Nem igazi kapcsolat, inkább csak szex. - Indiana nagy Ó betűt formál a színpadias csodálkozástól.
- Te?? Szexelsz?? Emma! Ez kurvára fasza!
- Nem, Indi. Tele vagyok gátlásokkal. Nem kurvára fasza! Én már többet akarok tőle. Nem tudom őt kiverni a fejemből.
- Elélveztél, mi? - elszégyenlem magam.
- El. Spriccelve. - Indi felkiált és ültében ugrál.
- De irigyellek! Mesélj! Minden mocskos részletről tudni akarok! - izgatottan pattog a széken.
- Most nem ez a lényeg! Mit csináljak? Azt mondta, hogy be sem jövök neki.
- A tapló! Megdugni azért tudott, mi? Már most utálom. Ki az? Kitaposom a belét! - íme, a harcias barátnőm! Elmosolyodom.
- Nem számít. Úgysem kellek neki. - mondom csalódottan.
- Akkor egy idióta! Hogy váltatok el utoljára?
- Hát, keményen elkapott, tudod... a suliban...
- Mi?? - Indi közbevág: - Hol? Mikor?
- Nem ez a lényeg! Az sem érdekelte, hogy élvezem-e! Elintézte magát, aztán azt mondta, hogy ne keressem, szálljak le róla és hagyjam békén.
- Egyre jobban utálom! Mondd el, ki az! - Indi összehúzza a szemeit tettetett haragjában. - Agyonverem!
- Nem lehet. - muszáj tartanom a számat. Megígértem Jacksonnak.
- Na! Légyszi! Annyira kíváncsi vagyok! Paul volt?
- Paul?! Dehogy! Ő még azt sem akarta engedni, hogy leszopjam! - Indiana hangosan nevet. - De ez a fickó... én még soha nem éreztem ilyet! Nem kívántam senkit ennyire és nem élveztem ekkorát. Olyan, mintha kezdenék belezúgni.
- Ez csak a jó szex miatt van! Ne hagyd, hogy összezavarjon! És ne hagyd veszni, ha olyan jó! Akkor te is használd ki őt! - javasolja Indi.
- De nem akar engem! Már a szexre sem! Még úgysem, hogy... - majdnem kimondom, hogy fizetek érte. Kit utasítanak vissza, ha fizet a szexért? Hallott már valaki olyat, hogy meggondolta magát a kurva, mert nem tetszett neki az ügyfél? Annyira szánalmas belegondolni! - ... megtanultam a mély torkozást. - fejezem be másképp a mondatot. Indi a szája elé kapja a kezét.
- Emma! Ez nagyon jó! Ha erre rá tudott venni, amikor ellenezted egészen mostanáig, akkor valamit nagyon tudhat! - lelkendezik.
- Mindent tud. Olyan magaslatokba repít, hogy elképesztő! Indi, én bármit engednék neki!
- Akkor ne hagyd veszni! Végre valaki, aki fel tudott oldani! Már nagyon szükséged volt erre! Úgy örülök neked! - mondja őszintén.
- Ne örülj! Most mondtam, hogy azt kérte, kopjak le!
- Hogy viselkedett a szexben? Gyöngéden? Figyelt rád? Vagy végig önző volt?
- Hm. Mindegyik. Vad és gyöngéd. Minden reakciómat leste. Mindig tudta, hogy mit csináljon, hogy örömet okozzon nekem.
- Totál benedvesedtem ettől! Irigyellek! És sejtem, mi lehet a baja! - tűnődik el a barátnőm.
- Micsoda? - epekedem a válaszáért.
- Szerintem, nagyon is bejössz neki és pont ez a problémája!
- Nem jövök be. Ő mondta!
- Persze, hogy ezt mondta! Udvarlásilag leragadhatott az óvodában. A ,,bántjuk, akit szeretünk" tipikus iskolapéldája. - formál idézőjelet az ujjaival.
- Nem. Láttam rajta, hogy nem hazudik.
- Ő minden alkalommal elélvezett?
- Volt, hogy nem is egyszer. - Indi úgy rácsap az asztalra, mintha kocsmában lennénk és mindentudóan vigyorog.
- Elkaptad a grabancát! Annyi neki! - ebben a pillanatban megpillantom Jackson Hillt a bárpultnál. Megugrik a pulzusom, annyira izgatott leszek. Nincs egyedül. Egy magas, sovány, szőke lány vállát karolja át. A mellkasomban furcsa feszülést érzek. Eddig tartott az izgalmam. Üdv, féltékenység!
- Nincs igazad, mert barátnője van.

DominiumWhere stories live. Discover now