MRB ARKADAŞLAR.VOTELER ARTTI VE BEN GERÇEKTEN ÇOK MUTLU OLDUM.HEPİNİZE AYRI AYRI ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VE UMARIM ARTMAYA DEVAM EDER.EĞER SORUNUZ OLURSA MESAJ ATIN BEN CEVAPLAMAYA HAZIRIM(BİLDİĞİM KADARIYLA)YENİ BÖLÜMDE NEYDEN BAHSETMEMİ İSTİYORSANIZ ONU DA YAZABİLİRSİNİZ.ÇOK UZATTIM :D
Bu sabah bana hiç olmayan düğmelerini bir araya getiremediğim bir gömleğim vardı.Dedim bir deniyim.Göbek kısmı kapandı.Üst kısım biraz zorladı ama o da kapandı.Hayalimdi bu benim.Ve gerçekleşti.Olamayan kıyafetim oldu.Bir penyem vardı onu giydiğim zaman eğilemiyordum kalkamıyordum.Yani hareket edemiyordum.Dedim gömleği denemişken onu da deniyim o da oldu ve rahatça hareket edebildim.Tek sorun ortada duran KOCAMAN GÖBEĞİM! Küçük bir sorun değil bu.İçinegirdiğin ve dışarıdan güzel gözüken elbiseyi sen giydiğin zaman kocaman göbek,selülitler,kollardan akan yağlar ve asılmış gögüsler.Ben artık dayanamıyorum.Ve daha öncede dediğim gibi.ZAYIFLAYACAĞIM.
HERKES YENİ BİR BEN'E
YENİ BİR SEN'E
YENİ BİR BİZ'E
HAZIR OLSUN!
Mutluluk kilolular için(ya da en azından benim için) 2 ye ayrılır.Kısa vadeli mutluluk.Yemek yemek.Devamlı oturmak,çikolata cips,kola vb. ve uzun vadeli mutluluk.ZAYIFLAMAK.İnternetten kilonun açtığı hastalıkları araştırdım da ucu bucağı yok.Dediğim gibi bu beden bize emanet ve bizim bu emanete iyi bakmamız lazım.Yani çikolatayı yedin en fazla 10 dk sonra tadı gitti.Yerine pişmanlık başladı.Keşke yemeseydim.Keşkelerle dolu değil mi zaten hayatımız.Keşke yemeseydim,keşke giymeseydim vb.Keşkeler bizde çok.Artık size ve kendime keşke lafını yasaklıyorum.Keşke kelimesini hayatınızdan kaldırın.Unutun o lanet kelimeyi.
Kendinize bir hedef koyun.Ben okulların kapanacağı gün o gömleği giyeceğim mesela.Ama o zaman zayıflamaış olacağım için içine rahatça girmiş olacağım.Ben kendime de size de inanıyorum.Bunu başarabiliriz demeyeceğim.Çünkü bunu BAŞARACAĞIZ.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥Okuduğunuz için teşekkürler♥♥♥♥♥♥♥vote vermeyi unutmayın♥♥♥♥♥