Chaeʼnin yanına gittiğimde onu etrafı incelerken gördüm ve gizlice izlemeye başladım. Çok tatlıydı ve onu izlemek bir manzarayı izlemekten çok daha güzeldi.
—daha ne kadar izlemeye devam edeceksin? dedi gülerek.
—farkında olduğunu bilmiyordum. dedim bende içeri yürüyerek.
Bir masanın başında oturuyordu ve bende yanına geçtim.
—bir çatı katına göre büyük bir yer. dedi.
—genelde kafamı dinlemek için geldiğim yerdir.
Sonra onu elinden tutup yere çektim. Ne yaptığımı anlamamıştı ta ki üstümüzdeki pencereyi fark edene kadar.
—gece burdan yıldızları izlemek ve onlara takma isimler takmak ne kadar huzur verici bilemezsin.
—sanırım bilebilirim.
—nasıl yani?
—hakkımda bir şey bilmiyorsun. Geceleri dışarda gecirdiğim zamanlarıda öyle.
—üzgünüm, ukala davrandım sanırım.
—sorun değil ben öyle düşünmüyorum. Bu arada neden burdayız? dedi ve yüzünü bana döndü.
Ne diyeceğimi bilemiyorum. Ona eşimin onu burda istemediğini söyleyemezdim çünkü bir daha gelmeyebilirdi.
—boşversene, sadece seninle burda olmak istedim.
—peki. dedi. İnanmış gibi görünmüyordu haklı olarak.
—bu arada yıldızlar demişken bu gece benimle izlemek ister misin?
Kararsız gözüküyordu ama anlattıklarına göre bir evi olduğunu bile düşünmüyordum ve bu fikri geri çevirmemesi için bir sebebi yoktur diye düşünmüştüm.
—paramı alıp gitmeliyim, üzgünüm. bunları söylerken yüzünde bir ifade yoktu. Hayal kırıklığına uğramıştım neden bu kadar soğuk olmak zorundaydı.
—o zaman dersini tam vermelisin. dedim. Ayağa kalktım ve elimi uzattım.
tuttu ve aşağı indik. makinanın çalışma sistemini öğretmişti. sıra nasıl dikiş yapılacağındaydı.
—Chae, bana biraz hayatından bahseder misin? Seni tanımak istiyorum.
—eğer yakın olursak olabilir.
yine şaşırtmamıştı. Ama kararlıydım onunla tanışmak istiyordum ve yapıcaktım. Ne kadar soğuk olursa olsun belkide beni daha istekli yapan şey buydu bilemiyorum.
Aradan tahminimce 1 saat geçti ve dersimiz bitmişti.
—yemeğe kalmak ister misin?
—aslında olabilir, güzel bir yemeğe hayır diyemem.
Onca teklifim arasında yemeği kabul etmesi onun yemek yemeyi gerçekten sevdiğini gösteriyordu. En azından benim için.
İkimiz içinde bir tabak yemek koydum.
—ne içersin?
—su yeterli, teşekkürler. çoktan yemeğe başlamıştı bile.
Gülerek yanına oturdum ve yemeğimizi yedik. Bana komik anılarını anlattı ve az kalsın boğuluyorum. Bunun üstüne daha da gülmeye başladı ve bende ona sinirli bir bakış attım. Pardon dedi fakat elinin altından hala gülüyordu.
Bana anılarını anlatmasına bile şaşırmıştım. Hatta bir gün elindeki torbayla insanların kafalarına doğru her şeyi dökmüş ve son hızla kaçmış. Eğlenceli biri gibi görünüyordu. En azından hakkında bir şeyler öğreniyorum.
—paramı alıp gitsem iyi olur. dedi masadan kalkarak.
—bir ders daha istesem gelebilir misin?
—tekrar görüşürsek o zamana kadar bunu düşüneceğim.
kafamı salladım ve onu uğurladım. Gittiğinde çok boş hissediyordum. Kendime bir bardak içki hazırladım ve bahçeye geçtim.
Aklım hala Chaeʼdeydi. Tekrar görüşmek ha? Sıradaki hamlemi çizmiş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret guest :chaennie
Fanfiction1980 yılında evli olan Kim Jennie, çalıştığı yerde tek başına oturan Park Chaeyoungʼu görür ve onu evine davet eder.