Sonunda o gün geldi ve neşeyle uyandım. Sonra yatağımdan kalkıp rutin işlerimi yaptım. Saat bir buçuğa geliyordu, son hazırlıklarımı yapıp üstümü giyinmeye çıktım.
Balo için kıyafetlerimi giyip yatağın altından da Chae için aldıklarımı çıkarıp çabucak evden çıktım. Geç saate bırakmamın sebebi ev işleriydi. Titiz biriydim için rahat etmiyordu işte.
Eşimle sözleşmiştik ve beni ikiyi çeyrek geçe evin önünden alıcaktı. Koşarak gidiyordum ve ayağımdakilerle çok zordu. On beş dakikalık bir maraton sonrası Chaeʼyi gördüm.
Eski püskü bir klübenin önündeydik.
—Neden böyle şık giyindin? Yoksa beni mi etkilemeye çalışıyorsun. dedi alaycı bir şekilde.
Ona cevap veremeyecek kadar heyecan vardı vücudumda. Yüzüne bakıyordum ve geri dönmem için kaç dakika kaldığından da haberim yoktu.
—Neyse şuan bu önemli değil. Hadi benimle içeri gel. diyip elimi tuttu ve beni içeri sürüklemeye çalıştı.
—Dur Chae. Saat kaç?
—Ne?
—Saat kaç?
Kafasını biraz içeri uzatıp 2 olduğunu söyledi.
—Merak etme tam zamanında geldin. dedi kocaman gülümseyerek.
Onu ilk defa bu kadar mutlu görmüştüm. Bu anı bozmak istemiyordum ama elimden bir şey gelmiyordu.
Aynı zamanda Chae elimdeki kutuya da bakıyordu.
—Chae bak, randevumuzu mahvetmek istemiyorum fakat bunları al ve saat 3te kutunun üstüne yazdığım adrese gel.
—Ne dediğini anlayamıyorum?
Bunu açıklamaya vaktim yoktu o yüzden talimatları söylemeye devam ettim.
—Tam saat 3te gel. Sana her şeyi anlatıcam. Söz veriyorum.
—Bu yeni bir randevu mu? Burda eğleniriz sanmıştım.
Onu böyle mutlu ilk defa görüyordum ve tüm hevesini suya düşürmüştüm.
Daha sonra onu yanağından öptüm ve kulağına fısıldadım.
—Bu gece tekrar burda olacağız.
Dedim ve arkama bakmadan eve koşmaya başladım. Bir yandan da onu öptüğüm anı düşünüyordum.
EVET ONU ÖPTÜM.
Yüzümde salak bir gülümsemeyle ve saçlarıma vuran rüzgarla eve koşuyordum.
Nefes nefese kapının önüne geldim. Neyse ki daha gelmemişti. Derin bir nefes aldım ve evin merdivenine oturdum.
Aradan 5dk geçmeden eşim arabayla geldi. Temizletmişti ve acayip güzel gözüküyordu.
Arabadan çıktı ve yanıma geldi. Bende ayağı kalktım.
—Elbisen kirlenibilir. dedi ve elimi tutup arabaya götürdü. Kapımı açtı.
—Peki anneciğim. dedim alaylı bir havayla ve arabaya bindim.
Sadece güldü daha sonra da sürmeye başladı.
Geldiğimizde dün baktığım yere gelmiştik. Planım güzel işliyordu. Tek umudum Chaeʼnin gelmesiydi.
Arabadan indik ve kol kola salona girdik. Bizim için ayırtılmış bir masa vardı zaten. Oturduk ve dans edenleri izledik bir müddet.
—Saat kaç canım? diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret guest :chaennie
Fanfiction1980 yılında evli olan Kim Jennie, çalıştığı yerde tek başına oturan Park Chaeyoungʼu görür ve onu evine davet eder.