Ertesi gün eşimle salonda otururken aklına bir şey gelmiş gibi yanımdan kalktı ve çantasına doğru gitti.
Daha sonra elinde bir zarfla yanıma oturdu.
—Madam Louiʼnin kızı için düzenlediği bir balo varmış. Bugün kendine elbise bakabilirsin.
Tabiki gitmek isteyip istemediğimi sormamıştı.
—Ne zamanmış?
—Yarın.
—Gitmek zorunda mıyız?
—Tabiki evet. Bir itibarımız var gitmeyip ne yapacağız?
—Peki.
Chaeʼnin bıraktığı kağıda bakmak için yukarı çıktım. Aynı güne denk geliyordu. Aslında şaşırmamıştım. Ne zaman Chae ile bir şey yapmaya çalışsam bir engel çıkıyordu.
Tek yapmam gereken onuda baloya götürmekti. Üstümü giyindim ve aşağı indim. Gitmeden son kez zarfa bakıp balonun yerini öğrendim.
—ben çıkıyorum.
—görüşürüz. dedi ve arkamdan baktı.
Yolda giderken planımı yapıyordum. Önce mağazadan kıyafetleri alacaktım sonra da balonun olacağı yere gidip Chaeʼyi nasıl içeri alacağıma bakacaktım.
Mağazaya girdiğimde ikimiz için de elbise baktım onun için balon kollu orta uzunlukta bir elbise seçtim. Üstünde çok güzel duracağına eminim. Ayakkabı içinde siyah bir topuklu seçtim. Eldivenleri de unutmamıştım tabiki.
Daha sonra takı kısmına geçip küpe ve çift yüzükleri aldım.
Böyle heyecanla alıyordum her şeyi ama umarım benimle gelirdi.
Daha sonra balo yapılacak yere gittim. Ne çok büyük ne çok küçüktü. Dışardan müze gibi gözüküyordu ama içi boştu. Bir çok kapısı vardı ve pahalı bir yere benziyordu. Chaeʼyi kolayca içeri alabilirim gibi gelmişti.
Umarım onu ikna edebilirdim. Bunları hallettikten sonra eve döndüm ve kıyafetlerimi yerleştirdim. Chaeʼnin kileri bir kutuya koydum ve yatağımın altına ittim.
Umarım yarın istediğim gibi geçerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret guest :chaennie
Fanfiction1980 yılında evli olan Kim Jennie, çalıştığı yerde tek başına oturan Park Chaeyoungʼu görür ve onu evine davet eder.