İşimle meşgulken saatin geciktiğini farketmemiştim. Evde olmam gerekenden yarım saat fazladır makineyle uğraşıyordum.
Eşim eve gelmiştir düşüncesiyle eve gitmek için eşyalarımı topladım. O sırada Chae bana seslendi.
-hey Jen, bekle.
Yanıma doğru geliyordu. Bende onu bekledim.
-buluşmamızı unutma olur mu? diyip omuzlarımdan tutunup arkaya gecti ve arkamdan kumaşları alıp gitti.
Hiç bir şey diyememiştim. Ne buluşmasıdan bahsediyordu anlamamıştım fakat üstelemedim çünkü aklım evdeydi ve tekrar eşimle tartışmak istemiyordum.
Eve doğru yaklaştığımda kapıda eşmin arabasını gördüm. Aman ne güzel eğlence başlasın.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde o çoktan oturmuş televizyona bakınıyordu. Sonra bana döndü.
-nerelerdeydin? diye sordu.
-kursa gittim.
-tekrardan mı? Gerçekten anlamıyorum.
-neyi anlamıyorsun? dedim paltomu asarken.
-o kızı içeri aldığını biliyorum ve yetmemiş gibi onu görmeye gidiyorsun.
-ben kursa her zaman gidiyorum.
-yalan söyleme. Sadece hafta sonları giderdin ne oldu da üst üste bu işe takıldın?
-harika artık hobi edinmeme de karışılmaya başlanıldı.
-bana aptalmışım gibi davranma.
-belkide öylesindir. dedim sessizce ve uğraşmamak için üst kata çıktım.
O ise aşağıdan bağırıyordu "sadece kendini düşün, kaybedicek olan sensin"
Dediklerini duymamış gibi yapıyordum ama acıtıyordu, sadece arkadaş arıyordum ve bunu bana çok görüyordu.
Aşık olmak benim suçum değil onun benimle ilgilenmemesi. Ayrıca bir o kadar da egoist.
Daha sonra aklıma kendime verdiğim söz geldi. Hava yağmurluydu ve çatı katına gidecektim. Üstümü hemen çıkarıp oraya gittim.
Burayı biraz süpürsem çok daha iyi olurdu. Hemen bir toz alıcı aldım ve eşyaların tozlarını temizledim.
O sırada ayağım bir şeye takıldı. Kilimin altında bir kağıt duruyordu. Elime aldım ve okudum.
"çarşamba saat 2 de kursun arkasındaki kulübede :)
C"Demek unutma dediği şey buydu, ne kadar şaşırdığımı anlatamam. Bir yandan mutlu bir yandan meraklıydım.
Bir gün sonrasıydı buluşmamız ama bana uzun gelmişti. Bakmaya doyamıyordum ona.
Bir yandan da aklım Lisaʼya gidiyordu. Güzel ve kibar biriydi. Aynı zamanda da sempatikti.
Kafamı bunlarla bozup moralimi bozmak yerine hazır hava kararmışken yere uzanıp yıldızları izleyemeye başladım.
Gözlerimi kapattım ve buluşmamızın hayaline daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret guest :chaennie
Fanfiction1980 yılında evli olan Kim Jennie, çalıştığı yerde tek başına oturan Park Chaeyoungʼu görür ve onu evine davet eder.