Yanıma oturan kişi bana bakarken konuştu.
"Bu havada bu şekilde giyinirsen üşütürsün ve ben Ege memnun oldum."
O gerçekten güzeldi. Hayır o bir erkek ama güzel. Belki benden bile. Üstündeki ceketi çıkartıp omuzlarıma astı.
"Pek iyi bir zamanda tanışamadık ama ben Selin ve çok memnun oldum yani şey aslında çok güzelsin."
"Ah teşekkür ederim. Sevgilimde hep öyle der ve evet o da erkek."
"Peki o zaman biraz kafa dağıtalım mı ? Yani seninle iyi anlaştık bence."
"Bence sahile insek güzel olur. Abur cuburlar benden."
Yerimizden kalktık ve sahile doğru ilerlemeye başladık. Yolda gördüğümüz ilk markete girdik ve iki poşet dolusu abur cubur aldık. Sahile indiğimizde ve kumlara oturduğumuzda kendimi çok rahatlamış hissettim.
"Bence artık bana neler olduğunu anlatmalısın hı ?"
"Bak ben annemden yani üvey annemden hoşlanıyorum daha doğrusu ona aşığım ama o sadece kocasını görüyor. Tamam anladım kocasını seviyor ama bunu benim gözüme sokmalarına gerek yok. Zaten yeterince acı çekerken birde onların karşımda ön sevişmelerini izliyorum. Yani kocan olabilir ama karşında benim gibi güzel bir kız varken azıcık bile etkilenmemesi de kalbimi çok kırıyor."
"Peki, dediğine göre kocasına aşık ve başkasına aşıkken seni görmemesi normal. Neden önce ondan soğumasına yardımcı olmuyorsun ve daha sonra onu senin yapman çok daha kolay olur."
Söyledikleri, aslında çok mantıklı.
"Güzel olduğun kadar akıllısında. Ama ondan ayrılsa bile beni seveceği nereden belli. O beni istemeden nasıl onu benim yaparım ki ?"
"Seni sevmemesi imkansız. Hep onu düşünen hep onu seven birini üstelik onu bu kadar güzel seven birini illaki sever. Sadece güzel düşün."
Ona sıkı sıkı sarıldım ve bir gün anneciğimin de bana gerçekten içtenlikle sarılacağını düşündüm.
"Benim evime gidelim mi ? Yani annenler şuan pek rahatsız edilmek istemiyor olabilirler."
"Haha saçmalama ama bir değişiklik güzel olabilir."
Sadece bu iğrenç duygulardan kurtulup tek arkadaşımla en azından mutlu bir gün geçirmeye karar verdim. Bazen her insanın mutlu olmaya hakkı vardır.
Bu geçiş bölümü gibi bir şeydi.👻
Hepinizi seviyore, oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyore. 👋☺❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💋❤Annecik👅❤ (GxG)
Teen FictionAnneciğini baştan çıkartmak için türlü türlü fanteziler deneyen bir kız. Fazlaca fantezi ve smut içerir. Rahatsız olanlar okumasın.