Anne'nin ağzından (İsim bulamadım çaktırmayın.)
Kocamla birlikte odada otururken kapının oradan bizi izleyen Selini fark ettim. Dün onu öyle itmek ve bırakmak istememiştim ama yaptığım yanlıştı ve kocam bunu öğrenirse neler olacağını düşünmek istemiyorum.
Sohbet ederken Selin aşağı indi ve karşımıza geçti. Üstüne giydiği açık seçik mini elbiseyle nereye gidebilirdi ki ?
"Şey ben arkadaşlarımla takılacağım biraz. Haber vereyim dedim."
"Tamam kızım."
Kocam konuştuğunda bu elbisenin gözüne hiç batmamasına şaşırmıştım. Tabi ne istediğini bildiğim için anlamıştım da.
Selin arkasını dönüp gidecekken onu kolundan tutup durdurdum.
"Selinciğim seninle gelmemi ister misin ? Gecenin bu saatinde yalnız olmanı istemem."
Konuştuğumda Selin bana bakarak sırıtmıştı. Kafasıyla beni onayladığında sevinmiştim. Üstüme bir şeyler geçirip yola koyulmuştuk.
Geldiğimiz yerin kapısında dikilen adamlar bize sırıtarak bakıyordu ve bu iğrençti. Selin beni bırakıp hızlıca içeri geçtiğinde ondan ayrılmamaya çalışsam da başaramamıştım.
Gözlerimi biraz etrafta gezdirdikten sonra Selinin bir kadının yanında oturduğunu fark ettim. Onların yanına doğru adımlarken duraksadım çünkü kadın elini Selinin saçlarına atmış ve oradan da omuzlarına indirmişti. Selin söylediklerine kıkırdarken bu beni sinir etmişti. Dün bana davrandığı şekilde başkalarınada mı davranıyordu ?
Bu düşünce beynimin içinde yankılanırken ayaklarım beni istemsizce onların yanına getirmişti. Yanlarına oturduğumda ikiside beni fark etmemişti. Konuşmalarını dinlemeye karar verdim.
"Şeyy aslında moralim bozuktu biraz ama sizinle konuşunca mutlu oldum."
"Ah bebeğim bana Beyza diyebilirsin. Ve seni mutlu edebildiysem ne mutlu."
Selin kızararak kadına bakmaya devam ederken kadın elini Selinin bacaklarına atmıştı. Hafifçe okşarken Selinin buna hiçbir şey dememesi canımı sıkmıştı. Kadın durmaksızın ellerini üzerinde gezdiriyordu.
"İstersen bugün benim evime gel hm? Pijama partisi falan yaparız hem seninle kız kıza. Ne dersinn?"
Selin biraz duraksadıktan sonra başını sallamıştı. Onu durdurmamaya karar vermiştim. Çünkü o yetişkin birisiydi. Anneside olsam istediğini yapabilirdi.
"Şey aslında ben buraya anneciğimle birlikte gelmiştim. O da bizimle gelsin mii?
İkiside bana döndüğünde şaşkınca onlara bakmaya başlamıştım. Başka birisinin evinde ne yapabilirdik ki? Ama birazda eğlensek sorun olmazdı. Hem bu iğrenç yerden kurtulmuş olurduk.
Onları onayladığımda bizi neler beklediğini merak ediyordum.
Geçiş bölümü olarak düşünün bebeklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💋❤Annecik👅❤ (GxG)
Teen FictionAnneciğini baştan çıkartmak için türlü türlü fanteziler deneyen bir kız. Fazlaca fantezi ve smut içerir. Rahatsız olanlar okumasın.