💚9🫂

19.2K 114 32
                                    


     Beyza'nın evine girdiğimizde karşımızda çok lüks koca bir ev duruyordu. Gözlerine baktığımda o da bana bakıyordu ama anneciğimin endişeli gözlerini fark etmiyor değildim. Bugün biraz eğlenelim ama dimi?

Beyza merdivenlerden yukarı çıkarken onun arkasındaydık. Kapıyı açtığında karşımıza çıkan kırmızı ağırlıklı oda oldukça hoşuma gitmişti. Beyza'nın önüne geçip güzel odayı iyice süzdüm. 

Odanın ortasındaki büyük ve gösterişli yatak dikkatimi çekmişti. İlerleyip üstüne kendimi attım. Yan bir şekilde otururken yatağın yanındaki askılığı fark ettim. Üstündeki kelepçe, kırbaç ve diğer oyuncaklardan söz etmiyorum bilee. 

Beyza yanıma doğru bir iki adım attı ve yanıma oturdu. Ondan geri kalmayan tatlı anneciğim de arkasından gelip diğer yanıma oturdu. Beyza boynunu geriye doğru attı. Boynundaki kare şeklindeki o şey hoşuma gitmişti. Elimi uzattım ve boydan boya elledim o şeyi. Güzel bir histi. 

Annem elimi tuttu ve yatağa geri koydu. Gözlerimin içine bakıyordu. Bir şey diyecek gibi ama demiyor. Sadece ona dokunmamı istese her şeyi yapacağım, ki bunu o da biliyor ama yapmıyor neden bilmiyorum ama umurumda değil bu gece bana onu söyleyene kadar onu deli edeceğim.

Yerimden kalktım ve Beyza'nın önünde durdum. Bana baktığında gözünden içindeki tek duygunun doyumsuzluk ve açgözlülük olduğunu anlayabiliyordum ama tek istediğim anneciğim ve bugün benim oyuncağım olacak ama merak etmeyin üzülmüyorum bile ne de olsa istediğini alacakk.

Bacaklarımı iki yana açıp kucağına oturdum. Bacaklarımı ellediğinde titredim. Bu kötü değildi, bu güzel. Yukarıya çıktı elleri, belimi kavradı. İçimden geçen o his yok ama beni deli eden o his. Hani böyle vajinanızdan yukarı doğru bir anda çıkan ve yukarı doğru içinizi yakıp size delice bir zevk veren his. Sizi titreten ve tekrar isteyeceğiniz o his.

Elini enseme çıkardı ve ona yaklaşmam için bir işaret verdi. Ne yapmam gerek ? Onun olmalı mıyım ? Belkide ikisinin. Ama anneciğim bana bu şekilde bakarken bunu nasıl yapabilirim. Onu cezalandırmak istiyorum ama kendim zorlanıyorum.

Beyzayı itip ayağı kalkıyorum.

"B-ben ne yapmam gerektiğini b-bilmiyorum. Y-yapamayacağım."

Titrek bir nefes aldım ve elimi yüzüne kapatıp biraz nefes almaya çalıştım. Yeni tanıştığım biriyle ne yapıyorum ben ? Anneciğimin önünde ne halt ediyorum ?

Bir anda akmaya başlayan göz yaşlarım beni yine yarı yolda bırakmıştı. Ben anneciğimin önünde ağlıyor muyum ?

"H-hıh. Ben b-ben bu kadar düşemem, düşmemeliyim."

"Bebeğim sakin ol. Bir sorun yok. Tamam mı ? Devam edelim mi ? Hm ? "

Annem kalkıp bağırdı.

"Onun zorlandığını ve istemediğini görmüyor musun ? Nasıl hala aklında bu olabilir ? O bu kadar kötüyken nasıll?"

Annem yanıma gelip bana sarıldı. O an ilk defa bana bu kadar yakın ve içten sarılmıştı. Bunu bütün vücudumda hissettim. Ayak uçlarıma kadar.

Bana bakıp göz yaşlarımı sildi ve elimden tuttu.

"Kapının yolunu biliyorsunuz."

Bu kadına güvenerek delilik etmişim. Ama şuan tek umurumda olan annemdi. Kapıdan çıkınca içime derin bir nefes çektim. Bu nefessiz kalıp boğulmama neden olmuştu. Birden öksürmeye başlayına annem gülmeye başladı. Onun güzel gülüşü. Bunun için hayatımın sonuna kadar boğulabilirim.

Bana sarıldı ve kulağıma yaklaştı güzel dudakları. Sıcak nefesi dudaklarıma değerken konuştu.

"Beni isterken başkalarına el sürmeyeceksin. İstersen senin olurum. Sadece öp beni."

Dediğinde kalbim duracak gibi olsada bunu kaçıramazdım. Dudaklarımı onun mükemmel tatlı dudaklarına değdirdiğimde ikimizde sırıttık. Onu hissediyordum. Ellerimi ellerimde, dudakları dudaklarımda iken hayatımda yaşadığım en güzel andı bu.

Dudaklarını kıpırdattı. Beni daha çok hissetmek ister gibi kendini bana daha çok bastırdı. Her zaman bunun hayalini kurmuştum. Onun beni istemesini. Bunu elde ettim ve şimdi sadece onun güzel bedenini benim yapmakta.

Sonunda bölüm yazdımm. Umarım beklemenize deymiştir. Bidahaki bölüm neler olacak bende merak ediyorum. Eğer sevdiğiniz bdsm fantezisi falan varsa bilmek isterimm. Yazarsanız bidahaki bölüm mükemmel olabilirr. ; ) muckk. ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

💋❤Annecik👅❤ (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin