Şuan Ege, ben ve bana delercesine bakan Egenin sevgilisi Baran ile birlikte oturuyorduk. Ege konuşmaya başladığında ortam biraz sakinleşmişti."Eee o zaman biz yukarıya çıkalım. Biraz dertleşirsek güzel olur. Tamam mı?"
Deyip ayağı kalktığında Baranda ayağı kalkmıştı.
"Benim yanımda dertleşemiyor musunuz güzelim?"
Bu bir soru değildi. Ona burada kalmasını söyleyen bir uyarıydı. Nede olsa benim gibi güzel bir kızla yukarıya çıkmasını istemiyordu.
"Peki o zaman burada oturalım bebeğim sorun değil."
Baran kendine mi yoksa bana mı bebeğim dedi anlamaya çalışırken ben sadece neden böyle bir durumda olduğumu düşünüyordum.
Ege kalktı ve Baranın dibine oturarak kulağına birşeyler fısıldadı. Baran bundan sonra gülerek bana döndü ve kalkıp mutfağa gitti. İçimden rahatlamış bir oh çekip Egeye döndüm.
"Ona ne söyledin de yavru kedi gibi oldu ?"
Dediğimde büyükçe sırıtıp 'boş ver' anlamında kafasını salladı.
"O zaman gel bakalım benimle." Deyip merdivenleri çıkmaya başlayınca bende peşinden onu takip ettim.
Küçük bir odaya girdiğimizde tekrar konuştu.
"Benim fantezi dünyama hoşgeldin bebeğim. Burası senin için yapabileceğim şeylerin en iyisi. Şimdi buradan güzel bir şeyler seçeceğiz ve sende güzelce giyinip annenin karşısına çıkacaksın. Kapiş ?"
Ben ağzım açık bir şekilde etrafıma bakarken o çoktan bana uygun bir şeyler aramaya başlamıştı bile.
Yavaşça bende ilerleyip bir kapağı açtığımda resmen mal gibi kalmıştım. Burada resmen her çeşit iç çamaşırı vardı ama varya off nasıl güzel. Dantellesinden tut transparan geceliğine kadar.
Ona baktığımda o mini eteklere falan bakıyordu.
"Ben, burası mükemmel."
"Biliyorum bebeğim. Baran sadece ona buradan bir şey giyeceğimi söylediğimde sakinleşiyor ve en çokta..."
Uzanıp dantelli ve en açık takım ve kırmızı iç çamaşırını eline aldı.
"Bunu."
İstersen sen bunu al. Bence anneciğinde sana bayılacak. Elime aldığımda Egeyi bununla hayal etmeden duramamıştım. Bu müthiş bir şey.
"Bu şeyi giyip anneciğimin karşısına çıkmak için sabırsızlanıyorum."
Uzun zaman oldu.
Baranı çok sevdim.
Şimdi onun sevdiği iç çamaşırını verdi diye nasıl tepki vereceğini çok merak ediyorum. Evet kendim yazacağım ama yinede merak ettim.
Neyse yorum yapın bebeklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💋❤Annecik👅❤ (GxG)
Teen FictionAnneciğini baştan çıkartmak için türlü türlü fanteziler deneyen bir kız. Fazlaca fantezi ve smut içerir. Rahatsız olanlar okumasın.