🍒6🍒

24.7K 130 6
                                    

     Okuldan geldikten sonra çantamı bir kenara fırlatıp anneciğimin yanına koştum. Kollarımı sıkıca boynuna sarıp kokusunu içime çektim.

"Bir şey mi oldu canım ?"

Annem konuşunca kokusu başımı döndürdüğü için zar zor kendime gelip yanıtlayabildim.

"Hayır anneciğim. Sadece seni özledim."

Anneciğim derin bir iç çektikten sonra yaptığı salataya geri döndü. Beni biraz takmaması beni azıcık kırmıştı.

Aklımdan kötü düşünceleri atıp odama doğru adımladım. Dolabımı açıp en diplere sıkıştırdığım geceliği alıp aynanın karşısına geçip üstüme koydum geceliği.

"Artık bununlada hiçbir tepki vermezse ne yapacağım bilmiyorum."

Saat iyice ilerlerken yatmaya hazırlanmak için duşa girip çıkınca da geceliği üstüme geçirdim.

Buğulanmış aynadan kendime bakarken bence gayet güzledim.

Elime aldığım kurutma makinesiyle annemin yanına koştum.

Annem odada telefonuyla uğraşırken merdivenlerden gelen seslerle bana döndü.
Gözleri uzun süre bütün vücudumu süzdü. İçimin titrediğini hissetmiştim.

"Şeyy anneciğim acaba saçlarımı tarar mısınnn ?

Annem gözlerimin içine bakarak yerinden kalktı ve yanıma yaklaşmaya başladı. Nefes alamıyoruumm.

Aramızdaki mesafeyi olabildiğince kapatıp elini elime atıp kurutma makinesini elimden aldı.

Kendimi sadece bana bakan gözlerine kaptırmışım ki ellerinin omuzlarıma değdiğini bile hissetmiyorum.

Elleri yavaşça gözğüslerimin kenarlarına doğru ilerleyince kendimi o kadar sıkmıştım ki ölecek gibiydim. Annemin söyledikleri yaptıklarından çok farklıydı.

"Tabiki bebeğim. Senin güzel saçlarını kurutmak büyük bir zevk."

Deyip elindeki makineyi kanepenin yanındaki prize taktı ve beni kucağına oturtturdu. Makineyi çalıştırınca sıcak hava ilk yüzüme daha sonra saçlarımda biraz oyalandı. Annemin kafasını omzuma koyması beni irkiltmişti.

Makineyi göğüslerime doğru çevirince ince gecelik kaydığında annemin görüş açısından göğüslerime bakmak istediğini anlamıştım.

Kendimi ona doğru biraz daha itince Makineyi kapattı ve beni kendine bastırdı. Vücudumda elleri gezerken bayılacakmış gibi hissediyordum.

Sanki bana karşı bir adım atmak istiyor ama kocasına karşı suçlu hissettiği için atamıyordu.

O zaman ilk adımı ben yapacaktım.

Annemin kucağında ona doğru dönüp kanepede bacaklarımı iki yana açarak kucağına iyice yerleşmiştim. Göğüslerimizi oldukça birleştirerek anneciğimin dudaklarına doğru eğildim. Ve nefeslerimiz birbirine karışırken konuştum.

"Sen günahkar bir kadınsın anneciğim. Kocanı benimle aldatmak istiyorsun"

Dediğimde hiçbir tepki vermemesini istediği yerine sayıp uzandım ve uzun zamandır öpmek istediğim o güzel ve pembe dudaklara dudaklarımı bastırdım.

Sonunda başladıkkkk. Bu sefer biraz ağırdan aldık bence bidahaki bölüm ne olacakkk. İstediğiniz bir fantezi varsa önerebilirsinizz. Byeee. Muckk.

💋❤Annecik👅❤ (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin