💔7💔

22.2K 108 12
                                    

     Annem dudaklarını benden ayırdığında duraksayıp gözlerime bakmaya başladı. Gözlerinin gözlerime çok yakıştığını düşünüyordum hep. 

"Bu yaptığımız yanlış."

"Biliyorum anneciğim ama hep doğrulara göre yaşarsak sence de hayat çok sıkıcı olmaz mı ?"

Lafımı bitirdiğimde eğilip tekrar dudaklarına yapıştım. Alt dudağını dilimle kıstırıp dişlerimin arasına alıp çekiştirdim. İnlediğinde gözlerimin karardığını hissediyordum. Yıllardır o adamın altında inlediği aklıma geldikçe bu düşünce beni deli ediyordu. Onu sertçe koltuğa yatırıp üstüne çıktım. Kasıklarının üstüne oturdum ve ellerimi sakince boğazına attım. Geceliğimle uyumlu renkteki kırmızı tırnaklarımı güzel boynunda gezdirdim. Gözlerime çok sakin bakıyordu. Heyecanlanmaması beni deli ediyordu. Ellerimi boğazına sardığımda şimdi heyecanlanmıştı değil mi ? İşte bu güzeldi. 

"Anneciğim seninde kalbin hızlı atıyor değil mii ?" Deyip kafamı göğsüne dayadım ve hızlı atan kalbini dinledim. Kafamı kaldırıp dekolteli elbisenin göğüslerini açıkta bırakması sayesinde küçük bir öpücük bıraktım. 

Ellerimi anneciğimin boğazından çektim ve kocasının aldığı elbiseyi tüm gücümle çekiştirdim. İğrenç kumaş parçası yırtıldığında anneciğimin güzel göğüsleri ortaya çıkmıştı. Eğilip ucunu ağzıma aldığımda dilimle oynadığım anda geri çekildim ve pembe tepeceğin ortaya çıkmasını izledim. 

"Dilimi sevmişsin Anneciğim."

Dediğimde annem kızarmıştı. Benim onu emmem bile bu kadar etki etmişti. Bu harika bir his. Elimi vajinasına attığımda ne kadar sert ve ıslak olduğunu hissettim. 

Kapı çaldığında annem beni ittirip hızla yerinden kalktı. O anda onun hala benim olmadığını bir kez daha anladım. Sadece azmıştı, beni sevdiği için değildi. Belkide sadece beni kocası olarak hayal etmişti. Koşarak üstüne hırkasını giyindi ve kapıyı açmaya koştu. Beni arkasında bıraktığının farkında bile değildi. 

Kapı açıldığında o adam içeri girdi. Onu belinden tutup az önce ilk defa öptüğüm dudakları yıllardır yaptığı gibi bir kere daha öptü. İstediği zaman öpebildiği dudakları ben yıllardır istiyordum ama ben tam öpebilmişken tekrar benden almıştı.

Annem ona sıkıca sarıldığında gözümden bir yaş içimdeki sızıyı bastırmak için akmıştı. Ama yıllardır olduğu gibi bir yaş beni bu iğrenç adamdan kurtaramazdı. Benim çektiğim acıda annemi benim yapamazdı. 

Ayaklarım istemsizce banyoya adımladı. Gözyaşlarım gün yüzüne çıktığında bundan utanıyordum. Belkide sadece korkuyordum. Çünkü biliyordum ki annem asla benim olmayacaktı. 

Suyu açtığımda yüzüme gelen su gözyaşlarımı saklamam için tek çareydi çünkü benim yapabildiğim tek şey gözyaşlarımı beni sevmeyen insanlardan saklamaktı.

Bu şarkı ile yazdım çünkü hem üzgün hem kızgın hem neşeli bi şarkı bölüme uyacağını düşündüm. Yalvarma ile yazacaktım ama daha erken olduğunu düşündüm. Birden azgınken üzgün oldum niye bilmiyorum. Gözyaşlarınızdan korkmayın, sadece bırakın aksınlar sonrasında mutlu olduğunuzu hissedeceksiniz. Umarım beğenmişsinizdir bebeklerim. Ve eğer beğendiyseniz bunu belli edinn. Muckk

💋❤Annecik👅❤ (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin