💖5💖

23.4K 118 18
                                    

Özel bölüm gibi bir şey olacak bebeklerim. İyi okumalar :)

Baran kucağındaki sevgilisi ne kadar gönlünü almaya çalışsa da somurtmaya devam ediyordu. Nasıl onun en sevdiği geceliği alabilirdi ? Sinirle Egeyi ittirip kalktı ve odadan çıktı. Ege Baranın böyle yapacağını bilse de arkadaşını mutlu etmek istemişti. Tekrar denemeye karar vererek giysi dolabının yanına adımladı.

Ege mini etekleri seviyordu çünkü tatlı poposunu güzel gösteriyordu ama bununla Baranın gönlünü alabilirmiydi ki ? Denemekten zarar gelmezdi. Ege eline aldığı lila ve çok kısa olan eteği baksırını çıkartarak üstüne geçirdi. Üstüne de basit ve beyaz bir crop geçirdi. Saçları içinde çiçekli bir toka takınca hazırdı. Kalbini tuttu ve aşağı inmeye başladı.

Baran aşağı salına salına inen güzel bedeni görünce aşağısında bir hareketlenme olmuştu bile ama o bu kadar çabuk bırakamazdı. Ege yanına geldiğinde tekli koltuğun yanına oturarak güzel bacaklarını Baranın önüne sermişti. Ellerini yavaşça Baranın omuzlarına attı ve okşamaya başladı. Kendini biraz daha Barana dayadı ve ellerini ellerine atıp yavaşça çekti kendi güzel bacaklarının üstüne. Baran bekleyip neler yapabileceğini merak ettiği için ona izin verdi. Baran kafasını umursamazca tekrar elindeki ekrana çevirince Ege ondan hiç etkilenmediği için üzülmüştü. Böyle kazanamayacağını anlayınca yerinden kalktı ve telefonunu odanın ortasındaki küçük masaya koyup bir uygulamaya girdi.

Ege yerinden kalktı ve karşısında ona ağzının suları akarak bakan adamın karşısında dans etmeye başladı. Baran onu kıskandırmaya çalıştığını biliyordu ama dayanamıyordu da tatlı poposunu nasıl başkalarına gösterebilirdi. Onu sertçe kolundan tutup bağırdı Baran.

"Sabrımı zorluyorsun."

"Ben sadece dans ediyordum."

"Elin adamının karşısında götünü göstererek mi ?"

"Madem götüm ilgini çekmiyor bende başkalarına gösteririm." Diyerek telefona uzandığında Baran artık dayanamıyordu.

"Kendin istedin bebeğim." Deyip Egeyi masaya sırt üstü yatırdı.

Eteği yukarı doğru hırsla ittirip. Güzel ve tatlı popoya hızlı bir şaplak attı. Ege inleyince Baran yaptığı hareketi tekrarladı. Her şaplak attığında konuşuyordu.

"Benim. Önümde. Başka. Adamlara. Cilve. Yapmak. HA!"

En sonunda çok hızlı vurduğunda bir hıçkırık sesi duydu Baran. Egeye baktığında ağladığını gördü ve hızla onu kucağına alıp konuştu.

"Özür dilerim bebeğim. Çok sinirlendiğim için yaptım. Üzgünüm, lütfen ağlama."

Ege ıslak gözlerle Barana baktığında konuştu.

"Ben sadece artık beni beğenmediğini düşündüm." Deyip tekrar ağlamaya başladı. Ege onu göğsüne bastırdı.

"Hayır bebeğim beğenmez olur muyum, çok beğeniyorum. Seni en çok beğendiğim elbiseyi başka bir kıza verince beni hiç düşünmediğini düşündüm ve kızdım ama artık kızmayacağım. Seni çok seviyorum."

"Bende seni çok seviyorum." Deyince Ege, Baran hızla önündeki tatlı dudaklara dudaklarını bastırdı. İkisi sadece birbirlerine aitti.

Canım onları yazmak istedi. Aslında ben sert bir smut planlamıştım ama böyle oldu bu da. Neyse umarım beğenmişsinizdir.

💋❤Annecik👅❤ (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin