Κεφάλαιο 17:«Reunion»

45 7 2
                                    

Author's POV»»---->



Ήταν Σάββατο πρωί,το βράδυ στην αποθηκη φάνταζε σαν ένα πολυ αληθινό ονειρο πλεον,καθώς δεν είχε καμια σχεση με την καθημερινότητα που είχαν συνηθίσει τους τελευταίους μήνες.Είχαν καιρό να καθήσουν κάπου σαν παρέα και να συζητήσουν χωρίς να προσβάλουν ο ένας τον άλλον ή έστω κάποιος να κλάψει.Τωρα που το σκεφτοντουσαν ο Taehyung και ο Jimin,ήταν κάπως αστειο.Ειχαν παρα πολλα να συζητήσουν με τα κορίτσια ακόμα αλλά δεν ήταν της παρούσης.Αν και δεν ήταν σίγουροι ότι ήταν καλή ιδέα,τα παιδια αποφάσισαν να προσελκήσουν τον Jungkook και να τον βοηθήσουν όντως αυτή την φορά να γίνει καλυτερα.Ο Taehyung και o Jimin τον ήξεραν αιώνες τωρα οπότε αποφάσισαν ότι θα έπρεπε να το κάνουν αυτοί.



Taehyung:«Ίσως να βιαζόμαστε λιγάκι;»ρώτησε το κοντότερο αγόρι δίπλα του καθώς στεκοντουσαν μπροστά από την μονοκατοικία.



Jimin:«Δεν έχουμε χρόνο πλεον Tae.Το ξέρεις καλυτερα απο τον καθένα.»του απάντησε κάπως θλιμμένος και έχωσε τα χέρια του στις τσέπες του παντελονιού του.




Taehyung:«Το ξερω αλλά-»




Jimin:«Δεν υπάρχει αλλά.Παμε να χτυπήσουμε το κουδουνι να τελειώνουμε με αυτό.»τον διέκοψε και τον έσυρε από το χέρι μέχρι την πορτα.





Οι δυο φίλοι κοιτάχτηκαν μεταξυ τους και έπειτα ο Jimin πάτησε το κουδούνι.Δεν ήξεραν καν αν τα δυο παιδια θα βρισκόντουσαν εκεί.Η αλήθεια ήταν ότι είχαν έρθει απροετοίμαστοι τελείως.Ολο αυτο ήταν ένας αυτοσχεδιασμός.



Το άγχος του Taehyung ανέβαινε όλο και πιο γρήγορα καθώς η πόρτα αργουσε όλο και πιο πολυ να ανοίξει.Τι και αν δεν ήταν εκεί;Τι και αν ήταν εκεί αλλά δεν είχαν σκοπό να ανοίξουν;Πολλα ήταν τα ερωτήματα στα σίγουρα και αμα η πόρτα έμενε κλειστή θα έμεναν και αναπάντητα.



Ο Jimin χτυπουσε το ποδι του στο πατωμα μέσα στην ανυπομονησία και το βλέμμα του ήταν πιο σοβαρό από ότι συνήθως.Ο Tae ηθελε να του πει κάτι αλλά θεώρησε ότι δεν ήταν και η καλυτερη ιδεα.Κανενας τους δεν ήταν στα καλά του και μπορεί να αρπαζοντουσαν και μεταξυ τους με τόση ένταση που κουβαλούσαν εκείνη την στιγμή πάνω τους.Εβαλε στην άκρη του μυαλου του την ιδεα να το κουβεντιάσουν αργότερα όμως.



Η πορτα τελικα ανοιξε και αυτή η ανυπόφορη ησυχία και η ένταση εξαφανίστηκαν δια μαγείας.Το κεφάλι της Jieun ξεπροβαλλε ξαφνικά καθως η πορτα ανοιγε και ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη της.Ο Jimin θεωρουσε ότι ήταν λίγο ψευτικο.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 19, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Dream 3: Wings > j.jk (✖)Where stories live. Discover now