I'm sorry..

312 31 52
                                    


Χίλια συγγνώμη,αλλά αυτό δεν είναι κεφαλαιο. Ξέρω έχει περάσει ένας μήνας από τότε που είχα ανεβάσει το τελευταίο κεφάλαιο και ξέρω ότι κάθε φορά υπόσχομαι ότι θα βάλω κάποια σειρά στα βιβλία μου αλλα η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν το κάνω. Νομίζω ότι φαίνεται κιόλας. Κάθε φορά που θυμόμουν να ανεβάσω νόμιζα ότι δεν θα διαβάσει κανένας τα κεφάλαια μου γιατί ανέβαζα κάθε μήνα και αμα. Όμως κάθε φορά εσείς τα διαβάζατε και ψηφίζατε και σας ευχαριστώ για αυτό. Χάρη σε εσάς το δεύτερο βιβλιο μου φτάνει σιγά σιγά στις δέκα χιλιάδες προβολές και ακόμα να το χάψω.Ειλικρινά χαίρομαι που σας άρεσε τόσο πολύ η πατάτα μου και τώρα δεν ξέρω τι να πω γιατί έχω μπλοκάρει τελείως. Θυμάμαι όταν δημοσίευσα την πρώτη μου πατατα το πρωτο βιβλιο από την περίεργη τριλογία "the dream"και τον ενθουσιασμό που με είχε κατακλύσει όταν είχα το πρώτο μου αστεράκι.(Αγιες μέρες 😂).


Θυμάμαι όταν έλεγα ενθουσιασμένη στις φίλες μου στο δημοτικό ότι είχα φτάσει στις δώδεκα προβολές,μια δυο εβδομάδες αφότου το δημοσίευσα και όταν έφτασε το καλοκαίρι τις χιλιες προβολές άρχισα να κάνω σαν το χαζοχαρούμενο μέσα στο σπίτι και να πηγαίνω πάνω κάτω. Δεν το είχα αναφέρει ποτέ αλλά οι γονείς μου ήθελαν να καταργήσω το wattpad και να σταματήσω να γράφω εδώ για να "μην μου κλέψουν τις ιδέες" και καλά. Σαν καλό παιδάκι που είμαι όμως τους είπα ψέματα ότι το κατήργησα και συνεχισα να ανεβάζω ήσυχη. Τους είπα ότι τελικά δεν το κατήργησα όταν έφτασα τις χιλιες προβολές και εκείνοι ήταν κάπως έτσι: 👁👄👁. Αλλα με άφησαν να συνεχίσω να γράφω γιατί κάτι κατάφερα τελικά 😂.



Οπως και να χει,ξέρω ότι το γράψιμο μου δεν είναι καλό και ότι δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο αλλά λατρεύω να γράφω και να μοιράζομαι τις ηλίθιες ιδέες μου μαζί σας οπότε δεν νομίζω να σταματήσω να σας ζαλιζω με τις πατάτες μου σύντομα 😂



Ο λόγος που ανεβάζω αυτό το γιγάντιο κεφάλαιο με εμένα να φλυαρώ είναι επειδή τους τελευταίους μήνες έχω χάσει λίγο τον ενθουσιασμό μου με το γράψιμο και θέλω να τον ξαναβρω. Όποτε σκέφτηκα να κάνω ένα διάλειμμα. Αυτή την φορά θα είναι λίγο μεγάλο,δεν ξέρω πόσο,αλλά θα είναι μεγάλο. Ένας με δυο μήνες. Δυόμιση με τρεις μήνες το πολύ. Δεν ξέρω. Αλλά σας υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω δυναμικά με νέα κεφάλαια και ίσως νέα βιβλία ;(αν ενδιαφέρεστε φυσικά) Και αυτή την φορά θα κρατήσω την υπόσχεση μου.


Ένας ακόμη λόγος ακόμη είναι ότι  δυστυχώς σε λίγες εβδομάδες ανοίγουν τα σχολεία και θέλω να τα πάω καλά στην δευτέρα γυμνασίου γιατί στην πρώτη γυμνασίου τα φορτωσα όλα στον κόκορα και δεν μου βγήκε σε καλό. Συγγνώμη που σας το θυμησα αλλά έπρεπε να το αναφέρω:')


The Dream 3: Wings > j.jk (✖)Onde histórias criam vida. Descubra agora